Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Super Smash Bros. Melee

Aleksi1

New Member
Super Smash Bros Melee

Tähän voitas pistää kaikki ennätykset ja muut. Tietäskö ketään että mistä saa Ganondorfin?
 
Ennätykset? Minkälaiset?

No mulla on 282 Trophya, kaikki hahmot, kaikilla kaikki moodit läpi jne.

Sandbag tms. muita ennätyksiä (Kuten pelitunnit) en muista ja en ole kotona.
 
Home Run:

Ganondorf 209.0

Pitääkö mailalla lyödä smash, että lentäisi pidemmälle? Itse en käyttänyt mailaa. Pistäkää tekin näitä ennätyksiä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Eh...tota noin..jos noi sun luvut on metrejä niin oot ymmärtäny jutun vähän väärin. Home-run:ssa on tarkoitus ensin hakata säkkiä mahdollisimman paljon sen tippumatta alustalta. Sitten säkkiä pitäisi huitaista pesismailalla smashlyönnillä. Oma ennäkys Yoshilla on vähän alle 400m...Yoshilla sen takia että Spoilersaa uuden kentän jos lyö yli 500m(?) /spoiler.
Lisähahmoista löytyy Dr.Mario, Ganondorf, Falco, MewTwo, Marth ja Roy. Lisäkenttiä ei ole vielä, eikä trophyjäkään taida aivan edes 50kpl:tta olla.
 
Paras home run-tulokseni on joku 1550 feet(jenkkiversio) yoshilla, en tiedä sitten paljon se on metreissä?
Pitäis varmaan vaihtaa kieli japaniksi, muistaakseni se toimii sitten metreissä...
 
Hey, mites tänne tulee niin vähän tekstiä, luulis meleen olevan semmonen tapaus että porukka kuhisis...tai sitte kaikki on vaan pelaamassa sitä eikä kerkee postaamaan :rolleyes:
Mitäs muuten pitää tehdä että pääsee pelaamaan eventtejä yli 30? oon mättäny kaikki aiemman läpi mutta silti en pääse, ja niitähän piti olla 51?
Ja vinkkejä Yoshin homerun-contestiin kiitos, ei riitä hyppy+ alas+a multihyperpotku.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Acidnator
Hey, mites tänne tulee niin vähän tekstiä, luulis meleen olevan semmonen tapaus että porukka kuhisis...tai sitte kaikki on vaan pelaamassa sitä eikä kerkee postaamaan :rolleyes:
Mitäs muuten pitää tehdä että pääsee pelaamaan eventtejä yli 30? oon mättäny kaikki aiemman läpi mutta silti en pääse, ja niitähän piti olla 51?
Ja vinkkejä Yoshin homerun-contestiin kiitos, ei riitä hyppy+ alas+a multihyperpotku.
Sun pitää saada niitä lisähahmoja ennen kuin pääset seuraaviin eventteihin. Ja Yoshiin, se smash-alas+a on tosiaan paras keino Yoshille, tai ainakin helpoin tapa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
Olen nyt kahdessa päivässä saanut kaikki hahmot paitsi Mewtwon ja Mr. Game & Watchin.:)
Joo hahmojen saanti on tosi helppoa, trophyt taas kestää vähäsen ;)
 
Multa puuttus vielä Young Link, mr. G&W ja Pichu.
En kyllä saa millään sitä (&!=(/&#=( säkkiä lentään yli 400m, paras on ollu jotain 394m...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Aleksi1
miten ootte saanu luigin?

Pelaa Adventure -moodin ekaa kenttää ja läpäse se että loppuajassa on luku kaksi tässä muodossa -> xx:x2:xx. Eli siis, että neljäs numero vasemmalta on kakkonen. Pelaa nyt Adventure läpi ja Luigi tulee lopputekstien jälkeen.

- Esa
 
Viitosesta alas päin se ukko laskee 5, 4, 3, 2, 1, ni kakkosen kohdalla vai? Oon kyllä kuullu ton jostain ja oon kokeillukin muttakun ei niin ei... Entä event matcheissa kun on "your mission is to KO both nanas" mitä siis pitää tehdä? Kaikki muut kolmeenkymppiin asti oon päässy jo. Onkos joku saanu Young Link:in? Eikös se pitäis saada kun pelaa adventure moden Ganondorfilla läpi. Itse en saanu ainakaan noin...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Aleksi1
Viitosesta alas päin se ukko laskee 5, 4, 3, 2, 1, ni kakkosen kohdalla vai? Oon kyllä kuullu ton jostain ja oon kokeillukin muttakun ei niin ei... Entä event matcheissa kun on "your mission is to KO both nanas" mitä siis pitää tehdä? Kaikki muut kolmeenkymppiin asti oon päässy jo. Onkos joku saanu Young Link:in? Eikös se pitäis saada kun pelaa adventure moden Ganondorfilla läpi. Itse en saanu ainakaan noin...
Niin siis sillä tavalla että aikaa on jäljellä esim 42 sekuntia, tai 3 minuuttia 12 sekuntia. Niin että viimeinen sekunti kellossa on kakkonen. Tuota on vaikea selittää.
Ja eventissä "KO both Nanas" tapa vain Nanat. Siis ne vaaleanpunaiset. EI siis sinisiä. En nyt muista miten Young Linkin sai, mutta pelaa vain classicia ja adventure modea läpi kaikilla hahmoilla niin kyllä niitä salahahmoja vastaan tulee.
 
Ylös Bottom