Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Switch: lisälaitteet ja tarvikkeet

Vastaus: Switch: lisälaitteet ja tarvikkeet

Itse tajusin myös kahvan puuttumisen vasta äsken. Zelda kotelossahan se olisi. Koen kyllä silti kokonaisuudessaan tämän paremmaksi valinnaksi, vaikka Zelda laukku olisi ollut hienompi.
 
Vastaus: Switch: lisälaitteet ja tarvikkeet

Virallinen adapteri verkkokaapelille:

wii-lanadapter-480x320.png


Lähde: https://store.nintendo.com/ng3/browse/productDetailColorSizePicker.jsp?productId=prod10279
 
Vastaus: Switch: lisälaitteet ja tarvikkeet

Virallinen adapteri verkkokaapelille

Tosin Nintendon logosta moninkertaista ylihintaa maksaessaan saa Wiille suunnitellun USB2-sovittimen, joka toimii korkeintaan satamegaisella nopeudella. Geneerisellä Ethernet-sovittimella saa murto-osalla hinnasta USB3-laitteen, joka toimii gigabitin nopeusluokassa, esim:

http://www.ebay.com/itm/152437852584

Kannattaa tosin huomata, että mikä tahansa USB-RJ45-sovitin ei toimi Switchissä, vaan laitteesta täytyy löytyä ASIX AX88179 -piirisarja, jota käyttävät mm. linkattu Ugreen sekä Euroopassa jo selvästi kalliimpi Plugable-brändätty malli.

Lisää epävirallisia vaihtoehtoja löytyy Reddit-keskustelusta:
https://www.reddit.com/r/NintendoSwitch/comments/5xnzxr/psa_gigabit_3rd_party_lan_adapters/
 
Onkos joku iskenyt kiinni tuon virallisen kantolaukun mukana tulleen suojakalvon? Onko lirpake mistään kotoisin? Ei viitsi alkaa edes näpertämään, jos on kökkö.

Sanottakoon, että itse laukku vaikuttaa pätevältä. Sopii hyvin, jos kantelee Switchiä repussa/laukussa. Ei tuo hirveästi bulkkia ympärille.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Switch: lisälaitteet ja tarvikkeet

Minkälaisia seinälatureita olette ostaneet Switchille matkakäyttöön? Mukana tullutta adapteria voisi muuten kuljettaa mukana mutta koko rajoittaa matkalle mukaan ottoa.

Ihan vaan pro-ohjaimen mukana tullut USB-c kaapeli ja iPhonen/iPadin seinälaturi.
 
Vastaus: Switch: lisälaitteet ja tarvikkeet

Ihan vaan pro-ohjaimen mukana tullut USB-c kaapeli ja iPhonen/iPadin seinälaturi.

Samoin. Tai no itse ostin lisäksi Ebaystä oman "iPhone laturin" ja kolmen metrin usb-c kaapelin, jotta on vapaampi liikkua pelatessa.
 
Vastaus: Switch: lisälaitteet ja tarvikkeet

Tuliko Omppu sulle jo ne suojalasikalvot switchille? Minkälaiset oli?
 
Vastaus: Switch: lisälaitteet ja tarvikkeet

No nyt se panssarilasi tuli.
Orzly merkkinen. Pari kappaletta paketissa puhdistusliinoineen jne.

En uskaltanut tuohon muovinäyttöön käyttää sitä alkoholipohjaista puhdistusliinaa, mutta hyvältä vaikuttaa muutoin.

Täytyy sit katsoa miten pysyy, kun telakkaan alkaa pistelemään kii.
 
Vastaus: Switch: lisälaitteet ja tarvikkeet

Tänään vedin noin 4,5-5h setin telakassa. Konsoli oli tutusti aikalailla kuuma, mutta ei panssarilasi siitä ollut moksiskaan, joten hyvin tuntuisi pysyvän.
 
Vastaus: Switch: lisälaitteet ja tarvikkeet

Minä laitoin tuommoisen amfilmin kehutun lasin. En tiedä missä saatanan laboratoriossa jengi laittaa näitä, itsellä meni hermo pölyn kanssa vaikka oli suihkut valuteltu ja kaikki kikat käytössä. Kivasti jäi pölyhiukkasia väliin vaikka eipä noita huomaa kuin valoa vasten. Mutta vituttaa kyllä kun tunnin sähläys kusi aavistuksen verran. Noh, parempi tuo on kuin ilman suojaa.

Itse lasi on hieno ja saranatekniikalla ei voi laittaa pahasti vinoon. Kaksihan tuossa tuli, voisi toisen laitattaa jossain yliopiston labrassa.

Tilasin Amazon.co.uk.
 
Vastaus: Switch: lisälaitteet ja tarvikkeet

Itsekin jätän nuo aina vaimolle, kun se on niitä työkseen huollossa asennellut. Itsellä ois pölyt, hiukset ja koirankarvat välissä ja vinossa.
Sillä kesti laittaa ehkä 2min.
 
Vastaus: Switch: lisälaitteet ja tarvikkeet

Jollain firmalla taisi olla palvelu että kympillä laittavat suojan ja tyytyväisyystakuu. Pitää pistää harkintaan jos alkaa häiritä liikaa.
 
Vastaus: Switch: lisälaitteet ja tarvikkeet

Noniin, löin saunassa toisen suojan, ilmankostuttimen kera. Hyvin meni, yksi pieni pölyhiukkanen löytyi mutta eipä tuota pelatessa huomaa kuin auringon valossa ja etsimällä etsien.

Kovasti kyllä heijastaa nämä lasiset mutta hieno on pinnan tuntu ja sitä on mukava pyyhkiä ja telakoida vailla huolta. Oli jo ilmeisesti muutama oikein hento naarmu alareunassa näytön ulkopuolella kun olen pyyhkinyt näyttöä. Asennellessa huomasin.
 
Vastaus: Switch: lisälaitteet ja tarvikkeet

Mulla kerää tämä uusi lasinen sormenjälkiä ihan uskomattoman paljon. Verrattuna esim iPhonen vastaavaan, niin tämä on ihan kamalassa kunnossa esim World of Goon pelaamisen jälkeen. Pakko pyyhkiä liinalla.

Ilmeisesti tuon Switchin panssarilasin pinnalla on jotain eri ainetta? Tai puuttuu jotain. Selittää osaltaan kyllä hintaakin.
 
Vastaus: Switch: lisälaitteet ja tarvikkeet

Olen itse huomannut että puhelimet pysyy siistinä kun ne käy taskussa vähän väliä "pyyhkiytymässä". Ipad on koko ajan sotkussa. Tuo voi osaltaan selittää myös.
 
Vastaus: Switch: lisälaitteet ja tarvikkeet

Totta, tuota en ajatellutkaan, voi ihan hyvin johtua tosiaan tuostakin.
 
Vastaus: Switch: lisälaitteet ja tarvikkeet

Hoksasin sen siitä että nykyisen Oneplus 3:n näytöllä on vakiona päällä oleva muovikalvo ja se on likainen aina. Aiemmin ollut aina pelkkä lasinäyttö ilman mitään suojia niin pysynyt tosi siistinä, koskaan tarvinnut pyyhkiä.
 
Vastaus: Switch: lisälaitteet ja tarvikkeet

Käsittämättömän huono saatavuus on noilla Switchin säilytys/kantolaukuilla. Olen tässä muutamaa mallia väijynyt ja odottanut jo kuukauden verran. Mulla oli jo se perus travel case varattuna launchissa, mutta päätinkin sen vaihtaa deluxe travel caseen jota ei launchissa tullut, ja nyt olen päätynyt uudelleen tuohon perus travel caseen lähinnä sen näytönsuojan vuoksi mikä siinä tulee mukana, niin niitä ei enää saakkaan mistään. Myöskään Giotechin laukkuja ei ole saatavilla, pitänee reissun lähestyessä varmaan kohta tilata tuollainen Horin pussukka.
 
Ylös Bottom