Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Switch: lisälaitteet ja tarvikkeet

Onko järkihintaisia usb C power bankkeja jo tarjolla?
Koolla ei ole väliä, koska saa aina pöydälle tms kyllä laskettua sen. Silleen, että sais peliajan kasvatettua esim 6-10 tuntiin. Kiina versiotkin kelpaa.

Entäs sitten niitä halvempia telakoita? Ei tarvi olla mitään matkakokoa edes, kunhan hinta on jotain muuta kuin Nintendon orkkiksessa.
 
Onko järkihintaisia usb C power bankkeja jo tarjolla?
Koolla ei ole väliä, koska saa aina pöydälle tms kyllä laskettua sen. Silleen, että sais peliajan kasvatettua esim 6-10 tuntiin. Kiina versiotkin kelpaa.
https://www.clasohlson.com/fi/Varavirtalähde-USB-C-10050-mAh-Clas-Ohlson/38-8456

Ostin kaksi tälläistä reissua varten kun edessä oli 10h lento ja pelittivät kyllä erinomaisen hyvin. Käytin siten, että laitoin varavirtalähteen samantien kiinni kun aloin pelaamaan, joten Switchin varaus pysyi täytenä powerbankin tyhjenemiseen asti. Sitä en osaa sanoa kuinka monta tuntia yhdellä tuollaisella saa lisäpeliaikaa. Omat kertasessiot oli pituudeltaan max. 3-4h Zeldaa.

Olivat kyllä muutenkin hintansa väärti kun tuossa on USB-C ja USB A- portit, joten sai näppärästi myös puhelimet ladattua.
 
Mulla on normi usb pankki 30 000 kapasiteetilla, joten jotakin sen suuntaista haluaisin uudeltakin. Tuntuu omiin käyttöihin kymppitonni turhan pieneltä. Muutakin siis tosiaan tulee ladattua normi usbilla. Haluan vain päivittää myös Switchiä tukevaksi.
 
Mulla on normi usb pankki 30 000 kapasiteetilla, joten jotakin sen suuntaista haluaisin uudeltakin. Tuntuu omiin käyttöihin kymppitonni turhan pieneltä. Muutakin siis tosiaan tulee ladattua normi usbilla. Haluan vain päivittää myös Switchiä tukevaksi.
On pankkeja ja on hyviä pankkeja. Anker on hyvä, mutta myös maksaa. Itsellä käytössä tuo 20100mAh paketti.
https://www.verkkokauppa.com/fi/search?query=anker
 
No juu on se niinkin, mutta jos 20e olen saanut Vartan 30000+10000mAh paketin, jotka toimineet täysin ongelmitta ja pitkään, niin kyllä tuollainen 125e menee yli budjetin.
On vain tuo pienempi hävinnyt ja isompi otti muksujen käsittelyssä osumaa niin paljon, ettei uskalla käyttää.

30-50e ja 20-30 tonnin kapasiteetin usb C olisi sellainen kipuraja.
 
Onko jollain kokemusta Joyconin avauksesta, tai onko jossain hyviä ohjeita moiseen?

Poika sai tuossa yhtenä päivänä oikeen kunnon raivarit ja muiden tavaroiden ohella paiskasi Joyconit lattialle. Ulkoisesti ei ollut mitään vaurioita, mutta tänään huomattiin ettei L olkanäppäin toimi laisinkaan.
Kotivakuutukseen ei mene, kun omavastuu 150e ja huoltoon ei mene, kun on paiskottu. Hinta on vain niin suolainen, että mielummin ensin avaan ja katson voiko mitään tehdä asialle. :(
 
Kiitos videosta, auki sain:
E236D359-283F-4EFD-B1E9-7F7F8B1142DA.jpeg5E9BE24D-EC14-4DE6-A319-0E95A84E366A.jpeg A98F12BE-5F08-449B-8952-355F22CD4B05.jpeg

Videolla ymmärsin et tuon saa näppärästi itse vaihdettua, kuten saakin. Mutta löytyykö jostain noita sisuksia myynnistä? Esim Kiinasta?

Edit:

Ebaystä löytyi vitosella.
Lisäksi löytyi metalliset lukot alkuperäisten muovisten tilalle, myös noin 4-5e.
Eli kun mulla on huollossa käyny joyconit useamman kerran, kun eivät pysy konsolissa kiinni, mutta noilla pysyy. Tilasin ne myös.
 
Viimeksi muokattu:
Lisäksi löytyi metalliset lukot alkuperäisten muovisten tilalle, myös noin 4-5e.
Eli kun mulla on huollossa käyny joyconit useamman kerran, kun eivät pysy konsolissa kiinni, mutta noilla pysyy. Tilasin ne myös.

Ihan mielenkiinnosta, liittyvätkö nämä ohjaimet siihen samaan keissiin, mistä jouduit vääntämään useaan kertaan Bergsalan kanssa? Vai miten siinä lopulta kävi?
 
Ihan mielenkiinnosta, liittyvätkö nämä ohjaimet siihen samaan keissiin, mistä jouduit vääntämään useaan kertaan Bergsalan kanssa? Vai miten siinä lopulta kävi?
Liittyy.
Vpd palautti rahat ja sano et älä osta heiltä enää mitään.
Sit ostin uudet ohjaimet.
 
Virallisen lisenssin omaava karvalakkimalli Pro-ohjaimesta. Poissa ovat tärinät ja amiibo-tuki. Hinta luokkaa arviolta 25 €.

Features
- Special Edition (Various Designs)
- Traditional style controller for the Nintendo Switch
- 8ft Removable USB cable
- Soft-touch finish
- Officially Licensed by Nintendo

DY22RCvX0AET8HM.jpg


Lähde: https://gonintendo.com/stories/3050...-licensed-wired-controllers-for-switch-set-to
 
Tuli napattua prismasta mukaan haman muotoillut silikonisuojat.
Paljoa en odottanut, mutta nuo muutti laitteen tuntumaa niin paljon, että enää ei tarvitse miettiä varsinaisen gripin ostoa.
Lisäksi noita ei tarvitse irroittaa kun laitteen laittaa telakkaan toisin kuin ne kunnon gripit.
Hintakin oli varsin sopiva 7.95e.

hamakahvaarsvo.jpg
 
Onko switchille tullut mitään kätevää matkatelakkaa josta voisi peilata telkkariin? Olen lähdössä lämpimään juuri Mario Tenniksen julkaisun jälkeen ja mikä olisikaan täydellisempää kuin viettää iltaa paahteisen päivän jälkeen ilmastoidussa hotellihuoneessa Tennistä lätkien kaverin kanssa. :D Tuo original telakka on sellainen ratkaisu, että en kyllä uskalla ottaa sitä reppuun/laukkuun pyörimään, vähintään kahdessa osassa jo ennen perille pääsyä.
 
Kysymys Pro Controllerista. Mielestäni omassa ohjaimessani (jonka olen ostanut uutena) on todella pieni tärinä ominaisuus, esim. vaikka PS4:n tai Gamecuben ohjaimiin verrattuna. Onko tämä normaalia vai pystyykö tärinän kovuutta säätämään jotenkin, vai onko ohjaimessani jotain vikaa?
 
Ylös Bottom