Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Switch - pelien tarjousketju (muu keskustelu)

Kärkkäisellä ihan hiton halvalla Switchin pelejä. Lähtee 30 eurolla ainakin Metroid Dread ja uusin remake Zelda. Itse ostin 120 eurolla pelejä. Harmittaa kun ei tarvinnut enemmän, tuolta olisi saanut useamman Marionkin pilkkahintaan.
Koodilla vala saa viellä ilmaset postit smartpömpeliin yli 50€ ostoksesta
 
Kärkkäisellä ihan hiton halvalla Switchin pelejä. Lähtee 30 eurolla ainakin Metroid Dread ja uusin remake Zelda. Itse ostin 120 eurolla pelejä. Harmittaa kun ei tarvinnut enemmän, tuolta olisi saanut useamman Marionkin pilkkahintaan.
Kiitos paljon. Harvoin switchin pelejä saa näin 50% alennuksella. Noista saa ainakin omat pois aina jos ei kiinnosta pelit.
Ostin:
Shin Megami Tensei V 27,45e
Metroid Dread 27,45e
Super Smash Bros 29,95e
 
Kärkkäisellä ihan hiton halvalla Switchin pelejä. Lähtee 30 eurolla ainakin Metroid Dread ja uusin remake Zelda. Itse ostin 120 eurolla pelejä. Harmittaa kun ei tarvinnut enemmän, tuolta olisi saanut useamman Marionkin pilkkahintaan.

Olispa ollu hyvä tärppi, mutta työelämän vuoksi ei jäänyt kuin k**li käteen. No ehkä sitten seuraavalla kerralla, tai mahdollisesti laitteen ostamisen jälkeen. :D
 
Jäänyt tuon putiikin pelien megatarjoukset yleensä itseltäkin väliin mutta eksyin katselemaan PS5:n pelejä jostain tarjouskeskustelusta, jotka hetken pyörittelyn jälkeen päätin jättää vielä muhimaan, mutta jostain syystä Googlasin että paljonko lapseni himoitsema Mario Maker 2 maksaa tällä hetkellä ja löysin sitten vähän muutakin samalla sieltä.

Tarkoituksella muuten kerroin asiasta vain tänne enkä isommille foorumeille.

Omaan ostoskoriin eksyi (todellakin!) muuten nämä tuotteet:

Super Mario Maker 2
Legend of Zelda: Skyward Sword HD
Warioware: Get It Together!
Animal Crossing: New Horizons

Smurfs: Mission Vileaf

Se on jännä miten sitä kuvittelee säästävänsä kun ostaa enemmän ja sellaista mitä ei edes ollut laittanut millekään hankintalistalle :D Noistakin vain Mario Maker 2 oli oikeasti peli, jota olen säännöllisin väliajoin yrittänyt halvalla jostain napata. Zeldat kiinnostaa jollain tasolla aina mutta tuota tilaamaani on vähän kritisoitu, joten se oli jäänyt ostoslistoilta mutta nyt päätin halvalla laittaa testiin. Wariowaresta en tiedä onko edes hyvä mutta kun halvalla sai :p Animal Crossing on tietty kehuttu ja suosittu peli mutta en yhtään tiedä jaksanko itse jotain elämäsimulaattoria. Ideana oli vähän että josko lapset tuosta innostuu jossain kohtaa.

Ja sitten tuo Smurfs, jonka laitoin alennusten sokeisemana koriin. Tuonhan saa muillekin alustoille (jossa pyörii paremmin ja paremmat ohjaimet jne), joten ei yhtään järkevä ostos. Laitoin viestiä perään että vaihtakaa PS4-versioksi ja sain muutoksen läpi. Jonkun arvostelun mukaan ihan ok viihdettä nuoremman väen kanssa pelailuun ja puutteiksi taidettiin lähinnä mainita lyhyys ja olikohan ajoittainen vaikeustaso, ainakin nuoremmille pelaajille.

Jos ei omistaisi jo kaikkea näitä seuraavia niin sieltä olisi saanut ainakin Luigi's Mansion 3:n, Mario Odysseyn, Mario 3D All Starsin, Mario 3D World + Bowser's Furyn, Mario Bros U Deluxen ja Metroid Dreadin kaikki max. 30 eurolla/kpl. Tosin nämäkin olen suunnilleen sillä 30 eurolla ostanut käytettynä, joten en juuri sen enempää olisi näidenkään kanssa säästänyt.

Mutta välillä miettii että pitäisi tarjouksia odotellessa pelata jotain yhtä peliä vuosikausia niin pystyisi hyödyntämään kunnolla näitä alennuksia :DMenee hyvät tarjoukset ohi kun on jo suurin osa peleistä ostettu :D
 
Viimeksi muokattu:
Jaha, nyt ne Kärkkäiseltä väittävät että "tuote on loppunut varastosta" eivätkä voi lähettää. Sitten alle on listattu koko tilaukseni.

Ilmoitelkaapa tuleeko muille samaa vastausta. Omalla kohdalla näytti saldoa ja sain tilausvahvistukset ja kaikki. Eihän tuota noin yksipuoleisesti pitäisi voida perua tässä vaiheessa, jos olen oikein ymmärtänyt.

Saattaahan se kohdallani olla sekin että kun tein sen pienen muutospyynnön tilaukseeni niin siinä kohtaa jouduinkin ikään kuin "jonon hännille" eikä enää saldot riittäneet. Mielestäni ei kuitenkaan menisi sekään oikein että asiakaspalvelussa tehtävän muutoksen vuoksi peruuntuu koko tilaus.

Tässähän tuosta yksipuolisesta perumisesta onkin hyvä artikkeli: https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/4144521

Onneksi en ehtinyt lapselleni tuosta toivomastaan pelistä mainita kun nyt näyttää siltä että sitä (tai muitakaan) ei olekaan tulossa. En jotenkin jaksa uskoa että Kärkkäistä kiinnostaa toimia tässä kuten kuluttaja-asiamies neuvoo.
 
Viimeksi muokattu:
Jaha, nyt ne Kärkkäiseltä väittävät että "tuote on loppunut varastosta" eivätkä voi lähettää. Sitten alle on listattu koko tilaukseni.

Ilmoitelkaapa tuleeko muille samaa vastausta. Omalla kohdalla näytti saldoa ja sain tilausvahvistukset ja kaikki. Eihän tuota noin yksipuoleisesti pitäisi voida perua tässä vaiheessa, jos olen oikein ymmärtänyt.
Täällä tuli heti tilausvahvistus, jossa jokaisen pelin kohdalla näkyi vielä status "Heti varastosta". Sen jälkeen tuli toimitusvahvistus, jossa oli käsittelyssä yksi peli viidestä tilatusta. Neljän pelin statusta edelleen odottelen. Kauppaa ei kyllä minunkaan mielestä noin voi perua. Varsinkaan kun tuotteita oli varastossa.
 
Täällä tuli heti tilausvahvistus, jossa jokaisen pelin kohdalla näkyi vielä status "Heti varastosta". Sen jälkeen tuli toimitusvahvistus, jossa oli käsittelyssä yksi peli viidestä tilatusta. Neljän pelin statusta edelleen odottelen. Kauppaa ei kyllä minunkaan mielestä noin voi perua. Varsinkaan kun tuotteita oli varastossa.
Täysin sama kuvio minullakin: tilausvahvistus tuli ja "heti varastosta" oli kaikkien kohdalla. Myös verkkosivuilla oli hyvin saldoa vielä pitkään tilauksen jälkeenkin. Toimitusvahvistuksessa myös samaa kuviota mutta käsittelyssä ei ollut kuin se, jonka peruin, josta mainittiin että peruttu. Muita "odotteli".

Ehkä niillä sitten ei ollut sitä saldoa edes silloin kun minä tilasin mutta kun kaikki näyttää toisin ja asiakas saa täysin kuvan että tuotteita on ja tilaus on onnistunut ja rahat menneet.

Mutta se on aina yrityksestä kiinni noudattavatko suosituksia. Näinhän sen ei tosiaan pitäisi mennä.

Minä olen liian usein antanut periksi turhan helposti ja ottanut esim. parin kympin lahjakortin sen sijaan että olisin saanut aletuotteen, jota oli tilaushetkellä hyvin saldolla. Tämä tapaus oli siis eri kaupassa mutta yhä käy välillä mielessä. Huvittavinta siinä oli se että sitä tuotetta myytiin vielä päivän tai kaksi minun tilaukseni jälkeen koska kävin sitä välillä katselemassa uudestaan. Siinä olisi ollut aihetta vielä enemmän valittaa kuin mitä nyt tässä.
 
Täällä tuli heti tilausvahvistus, jossa jokaisen pelin kohdalla näkyi vielä status "Heti varastosta". Sen jälkeen tuli toimitusvahvistus, jossa oli käsittelyssä yksi peli viidestä tilatusta. Neljän pelin statusta edelleen odottelen. Kauppaa ei kyllä minunkaan mielestä noin voi perua. Varsinkaan kun tuotteita oli varastossa.
Onhan tuo ikävää meidän kuluttajien kannalta.:(Oma kokemus kuitenkin on, että 95%:ssa tälläisistä tapauksista kauppa kyllä keksii ne ihmeellisimmätkin selitykset millä pystyvät perustelemaan tuotteiden peruutukset. Onneksi omalla kohdalla ei koskaan ole mitään tärkeää jäänyt saamatta ja rahatkin on palautuneet tilille yllättävän nopeasti.
 
Viimeksi muokattu:
Onhan tuo ikävää meidän kuluttajien kannalta.:(Oma kokemus kuitenkin on, että 95%:ssa tälläisistä tapauksista kauppa kyllä keksii ne ihmeellisimmätkin selitykset millä pystyvät perustelemaan tuotteiden peruutukset. Onneksi omalla kohdalla ei koskaan ole mitään tärkeää jäänyt saamatta ja rahatkin on palautuneet tilille yllättävän nopeasti.
No sieltä ne rahat on kuulemma jo palautuksena tulossa, eli hyvin nopeasti on tämä yksipuolinen toiminta tehty ainakin sen kannalta ettei mitään tarvitsisi ostajalle toimittaa mitä ei ole pakko.
 
No sieltä ne rahat on kuulemma jo palautuksena tulossa, eli hyvin nopeasti on tämä yksipuolinen toiminta tehty ainakin sen kannalta ettei mitään tarvitsisi ostajalle toimittaa mitä ei ole pakko.
On kyllä perseestä. Täytyy raportoida miten omalla kohdalla käy. En ole tosiaan noista neljästä pelistä saanut vielä mitään viestiä. Ei sillä niin väliä jos joutuu pelejä vähän odottelemaan, mutta kunhan tulevat tilauksen mukaisesti.
 
Eivät siis ole vielä vastanneet siihen viestiin minkä lähetin tuohon heidän yksipuoliseen "perumme, laitamme rahat takaisin"-viestiinsä. En oikeasti odota että mikään sen perusteella muuttuisi mutta en nyt tällä kertaa jätä asiaa niin helpolla kuin yleensä.

Muuten olisin kenties nytkin vain antanut olla mutta siellä oli niiden heräteostosten seassa myös se lapsen toivoma teos, jonka alessa näkemisestä ehdin oikeasti olla itsekin innoissani.
 
Muuten olisin kenties nytkin vain antanut olla mutta siellä oli niiden heräteostosten seassa myös se lapsen toivoma teos, jonka alessa näkemisestä ehdin oikeasti olla itsekin innoissani.
Näin meidän kuluttajien pitäisikin tehdä ja pistää samalla kaupalle viestiä, että tämä ei ole hyvien myyntitapojen mukaista toimintaa. Harmi sinänsä, että moni ei vaan jaksa käyttää tähän aikaa ja vaivaa.:(
 
Viimeksi muokattu:
Sieltäpä tuli viestiä että ota yhteyttä kuluttajasuojaan. No minä laitoin viestin sinne. Seuraavaksi ajattelin kysyä että kiinnostaako iltapäivälehtiä ja muita tällainen. Vuosikymmenten ajan olen antanut näiden vastaavien ja pahempienkin olla mutta nyt jotenkin katkesi kamelin selkä. Suoraan sanottuna itseäni ei edes se Mario Maker 2 niin kiinnosta mutta jos lapsi haluaa prkl tehdä Mario-kenttiä ja peliä myydään hintaan X vihreillä saldoilla niin se pitää silloin toimittaa :D
 
Jaha, nyt ne Kärkkäiseltä väittävät että "tuote on loppunut varastosta" eivätkä voi lähettää. Sitten alle on listattu koko tilaukseni.

Ilmoitelkaapa tuleeko muille samaa vastausta. Omalla kohdalla näytti saldoa ja sain tilausvahvistukset ja kaikki. Eihän tuota noin yksipuoleisesti pitäisi voida perua tässä vaiheessa, jos olen oikein ymmärtänyt.

Saattaahan se kohdallani olla sekin että kun tein sen pienen muutospyynnön tilaukseeni niin siinä kohtaa jouduinkin ikään kuin "jonon hännille" eikä enää saldot riittäneet. Mielestäni ei kuitenkaan menisi sekään oikein että asiakaspalvelussa tehtävän muutoksen vuoksi peruuntuu koko tilaus.

Tässähän tuosta yksipuolisesta perumisesta onkin hyvä artikkeli: https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/4144521

Onneksi en ehtinyt lapselleni tuosta toivomastaan pelistä mainita kun nyt näyttää siltä että sitä (tai muitakaan) ei olekaan tulossa. En jotenkin jaksa uskoa että Kärkkäistä kiinnostaa toimia tässä kuten kuluttaja-asiamies neuvoo.
Kaksi kolmesta tilaamastani pelistä saapuivat eilen kotiin. Smash bros jäi saamatta. Siitä tuli tilauksen jälkeen samanlainen viesti sähköpostiin kuin sinulle. Saldoa oli siinäkin tilausvaiheessa muistaakseni 9kpl.

Shin megami tensei ja Metroid saapuivat kuitenkin eilen, ehkä nuo eivät ole ihan niin haluttuja kuin Mariot. Tilasin noin 20-30min alkuperäisen viestisi jälkeen nuo kaikki.

Ilmoittele mitä kuluttajansuoja asiasta sanoo, niin voin tehdä saman jutun.
 
On kyllä perseestä. Täytyy raportoida miten omalla kohdalla käy. En ole tosiaan noista neljästä pelistä saanut vielä mitään viestiä. Ei sillä niin väliä jos joutuu pelejä vähän odottelemaan, mutta kunhan tulevat tilauksen mukaisesti.
Kaikki viisi tilaamani peliä saapuivat nyt perille. Sain myös lopuista peleistä toimitusvahvistuksen.

Omalla kohdalla kaikki siis meni loppujen lopuksi hyvin. Toki ärsyttää muiden puolesta.
 
Kaikki viisi tilaamani peliä saapuivat nyt perille. Sain myös lopuista peleistä toimitusvahvistuksen.

Omalla kohdalla kaikki siis meni loppujen lopuksi hyvin. Toki ärsyttää muiden puolesta.
Sinulla oli ilmeisesti myös mukana Skyward Sword, joten aika ihmeellistä meininkiä että sitä ei muka minulle riittänyt jos sinä tilasit jälkeeni ja nimenomaan minun vinkistäni. Mikäli nyt oikein ymmärsin niin voisinpa laittaa aspaan viestiä taas ja kysyä että miten tämä homma näin menee että tilauksia lähetellään sattumanvaraisesti eikä aiemmin tilanneille riitä.
 
Ylös Bottom