Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Syntymävuotesi

Vastaus: Syntymävuotesi

1978 :cool: vuosi jolloin suosikkiyhtyeeni sisäiset riidat velloivat kuumimmillaan ja nykyinen "paavimme" astui virkaan ja siellä se Vatikaanissa nököttää vieläkin. Nukkuu lasikopissa :)
 
Vastaus: Syntymävuotesi

Hehe, Jarmolta velmu vuosianalyysi.

Itsellä vuosi 1977. Elokuvista Lucasin "Star Wars" ja Travoltan "Saturday Night Fever" ilmestyivät. Musiikkipuolelta Eaglesin "Hotel California" oli vuoden kovimpia hittejä Abban "Dancing Queenin" ohella. Muista maailman tapahtumista vuonna 1977 ei ole knoppitietoa kertynyt.
 
Vastaus: Syntymävuotesi

Synnyin 1987. Muuta merkittävää ei tuolloin tainnut tapahtuakaan.
 
Vastaus: Syntymävuotesi

1987 - historiallinen vuosi, jolloin valmistuivat elokuvat Predator, Evil Dead 2 ja Bad Taste.

En pidä pollin nelivuotisjaosta. Minut luokitellaan samaan kastiin 90-luvulla syntyneiden kanssa. :mad:

Edit: Mun matikka pelaa taas. :rolleyes:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Syntymävuotesi

Jukka Palmén sanoi:
En pidä pollin nelivuotisjaosta. Minut luokitellaan samaan kastiin 90-luvulla syntyneiden kanssa. :mad:
Kyllä ne ihan viiden vuoden välein ovat. Mutta kieltämättä, olisi voinut laittaa 1980-1984, 1985-1989, 1990-1994 jne.
 
Vastaus: Syntymävuotesi

Vuonna 1989 sitä ollaan tänne synnytty. Silloin perustettiin Espooseen tänne minun asuinalueelleni Kasiysi-niminen jalkapallojärjestö (tj), jota minäkin edustan joukkueessani. 1989 oli myös yllättäen 80-luvun viimeinen vuosi.
 
Vastaus: Syntymävuotesi

Jouko Luhtala sanoi:
1984, tuo kaikkein paras vuosikerta moneen vuosikymmeneen.
Nokitan kyllä vuodella ja totean, että 1983 on suorastaan sikamaisen hyvä vuosikerta.
 
Vastaus: Syntymävuotesi

1991 tuli synnyttyä tähän mualimaan. Itse asiassa tänään ko. tapahtumasta on kulunut tasan 14 vuotta.
 
Vastaus: Syntymävuotesi

NviperO sanoi:
Nokitan kyllä vuodella ja totean, että 1983 on suorastaan sikamaisen hyvä vuosikerta.

miten totta, miten totta.
keskellä vuotta 1983 olen syntynyt, ja sitä vuotta en pois vaihtaisi.
:)
 
Vastaus: Syntymävuotesi

1987, Chernobylin suuronnettomuutta seuranneena vuotena. Ne radioaktiiviset laskeumat... :rolleyes:
 
Vastaus: Syntymävuotesi

-11-vuotias Mary Bell kuristi kuoliaaksi kaksi pikkupoikaa Briteissä (osattiin sitä ennen pelejäkin)
-Poliisit ampuvat kolme mieltään osoittanutta opiskelijaa Etelä-Carolinassa
-Sirhan Sirhan ampui senaattori Bobby Kennedyn
-Neuvostoliitto miehitti Tshekkoslovakian
-Mick Jagger & Marianne Faithful sekä John Lennon & Yoko Ono jäivät kiinni marihuanan hallussapidosta
-Robert Van Winkle (Vanilla Ice), Sabrina Salerno (Boys Boys Boys), Kylie Minogue sekä Traci Lords (XXX) syntyivät
-Eka Boeing 747
-Arkkitehti Matti Suuronen esitteli Futuro -UFO-talonsa
-Tarkalleen syntymäpäivänä Apollo 7 palasi maahan
-Elokuva Oliver! sai ensi-iltansa ja voitti seuraavana vuonna viisi Oscaria

Vuoden voitte päätellä itse. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom