Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Syphon Filter 3

jep se on paras koko sarjasta, mutta melko lyhyt vaa. muistaakseni 20 tehtävää, mutta fanin kannattaa kerätä koko sarja. Mulla on kaikki, vaikken ny nii hirvee fani ookkaan. :)
 
Joo,kyllä on tuo syphon filter sarja yksi parhaista peleistä mitä on psx:lle ilmestynyt.Nyt odotan kovasti jotain vastaavaa ps2:lle.Jos jollain on ehdotuksia niin laita vastaus.Ehdottomasti kannattaa hommata koko sarja:D. Vaikeutta löytyy,eikä kulu loppuun heti vaikka pelais läpi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tobias_Rieper
Joo,kyllä on tuo syphon filter sarja yksi parhaista peleistä mitä on psx:lle ilmestynyt.Nyt odotan kovasti jotain vastaavaa ps2:lle.Jos jollain on ehdotuksia niin laita vastaus.Ehdottomasti kannattaa hommata koko sarja:D. Vaikeutta löytyy,eikä kulu loppuun heti vaikka pelais läpi.


Sinuna ostaisin mgs kakkosen
 
Jostain luin jokku aika sitten, että myös jotain Syphon Filtteriä olis PS2:sellekin kehitteillä...odotan innolla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wiltsu



Sinuna ostaisin mgs kakkosen
Mua ei oikein kiinnosta toi mgs 2....Oon Kyllä kokeillu ykköstä mutta en tykänny.Tietysti en voi sanoa etteikö mgs 2 olisi hyvä koska en oo kokeillu sitä.Olen kyllä HC Syphon Filter fani.Ja odotan innolla ps2:lle SF:ää.:D
 
Ylös Bottom