Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Taaksepäin yhteensopivuus - pelaa originaalin Xboxin sekä Xbox 360:n parhaat pelit Xbox Onella ja Xbox Series X|S -konsoleilla

Vastaus: Taaksepäin yhteensopivuus - pelaa Xbox 360:n parhaat pelit Xbox Onella

Halo 3, Halo 3: ODST, Halo 4 ja Halo: CE Anniversary tulevat taaksepäin yhteensopiviksi Xbonelle, jos Master Chief Collection ei riitä tai sitä edelleen jokseenkin bugista tekelettä ei halua ostaa. Lisäksi kaikkien 360-Halojen karttapaketit tulevat ilmaiseksi ladattavaksi.

https://www.halowaypoint.com/en-us/news/halo-summer-celebration

Hhmmm....Halo 3 kaikilla DLC kartoilla voisikin maistua? Kun siellä on nyt sellaisia karttoja jotka jäi vallan näkemättä ja kokematta. Mistäköhän saisi halvalla?

Btw. aikoinaan tuli vähän "vajanainen" kokemus COD: Black Ops pelistä kun joutui pienempi resoisella ja huonommin pyörivällä PS3 pelaamaan Xboxin puuttuessa. Päätin että katotaanpas se uudestaan kunnolla koska ihan tykkäsin kampanjasta. Xbox Onellahan tunnetusti pyörii vieläkin tasaisemmin kuin 360 pelattuna. Kyllä toimii ja maistuu edelleen, ihan ok sametin pehmeää räiskyttelyä joskin graafisesti aika jo vähän jättänyt.

Se mikä oli yllättävää, kävin ihan mielenkiinnosta ottamassa yhden matsin moninpelissäkin. Sen toimivuus sitten olikin vähän niin ja näin, osaa pelaajista sai ampua puoli tuntia ja ne vaan nauro sulle! :D Tosin en nyt sitten tiedä oliko jotain huijareita sekin on mahdollista, koska toiset pelaajat tipahti aivan odotetusti kun niitä paino vähän Famasilla.

Oli miten oli niin se tuli vähän yllätyksenä että sillä hetkellä pelin Xbox 360 versioon oli kirjautuneena yli 16000 pelaajaa. Ei paha 7 vuotta wanhalle pelille! :O
 
Vastaus: Taaksepäin yhteensopivuus - pelaa Xbox 360:n parhaat pelit Xbox Onella

Tänään "semi-retroillut" Bad Company 2 parissa ja vaikka ikä jo painaa niin taitaa olla siitä huolimatta paras Bäffy kampanja samoin kuin moninpeli on ainakin RUSH osalta parempaa mitä uudemmissa. Koska välillä oli toinen TV varattu tuli tilanne jossa pelailin pitkät tovit kampanjaa 360. Sen jäkeen sitten kun siirryin pelaamaan Onella niin huh huh kylläpä pyörii silmäänpistävän paljon paremmin :eek: Ja näyttääkin paremmalta ainkin näin S-koneella ja 4K ylöskaalattuna, kuullut juttua että jotkut pelit toimii paremmin mutta että näin selkeä ero sitä en tiennyt. Ohjaimenkin eron huomasi aika konkreettisesti noin kun vaihtoi lennosta toiselle koneelle, olen pitänyt aina 360 ohjainta aika hyvänä mutta kyllä noissakin on vaan eroa jonkin verran. Onen eduksi siis tietenkin, on kyllä mukavaa kun voi palata fiilistelemään vanhoja ja pelit toimii teknisesti paremmin kuin koskaan.
 
Vastaus: Taaksepäin yhteensopivuus - pelaa Xbox 360:n parhaat pelit Xbox Onella

Ohjaimenkin eron huomasi aika konkreettisesti noin kun vaihtoi lennosta toiselle koneelle, olen pitänyt aina 360 ohjainta aika hyvänä mutta kyllä noissakin on vaan eroa jonkin verran. Onen eduksi siis tietenkin, on kyllä mukavaa kun voi palata fiilistelemään vanhoja ja pelit toimii teknisesti paremmin kuin koskaan.

Tämän olen itsekin huomannut. Pelaat ensin Xbox 360:n aina niin äärimmäisen hyvältä tuntuneella ohjaimella ja sitten vaihdat Onelle. Ohjain on vaan jotenkin vieläkin parempi. Nyt kun hyppysissä on vieläpä Elite-ohjain niin eroa on huomattava. Microsoft on aina loistanut padien suunnittelussa ja vähän yllättäen onnistunut parantamaan jopa kesken sukupolven.

Sieltä on muuten tulossa elokuun kultajäsenpelinä Bayonetta. Platinum Gamesin huikea kolmannen persoonan toimintapeli. Tykkäsin silloin julkaisun aikoihin aivän älyttömästi ja tulee aivan varmasti nyt testaistua uudelleen. Muistaakseni peli oli sopivasti kieliposkella yliampuva ja eritoten pomotaistelut varsin eeppisiä.

Kuun puolesta välitä Bayonetta vaihtuu toiseen taaksepäin yhteensopivaan peliin - Red Faction: Armageddoniin. Tätä en olekaan pelannut, vaikka edeltävästä osasta (Red Faction: Guerilla) tykkäsinkin. Edelleen mennään samalla kaavalla. Kolmannen persoonan räiskintää, jossa tuhoutuvat ympäristöt näyttelevät "isoa" roolia. Peliä sijoittuu 50 vuotta Guerillan tapahtumien jälkeen. Sankarina edellisosasta tutun Alec Masonin jälkeläinen Darius Mason.
 
Vastaus: Taaksepäin yhteensopivuus - pelaa Xbox 360:n parhaat pelit Xbox Onella

Kaksi uutta peliä on jälleen lisätty taaksepäin yhteesopivien pelien listaan:
Metal Gear Rising: Revengeance ja Screamride

Lähde: Major Nelson Twitter
 
Osaisiko joku kertoa tyhmälle uudelle Xboxin käyttäjälle, että miksi taaksepäin yhteensopivien pelien ostaminen Xbox Gold tilille ladatulla rahalla ei onnistu? Tulee ilmoitus että vaihda maksutapaa. Onko siis pakko antaa luottokortin tiedot myyjälle, että ko. pelien ostaminen onnistuu? Uusien Xbx One pelien ostamisessa ei ole vastaavaa ongelmaa.
 
Osaisiko joku kertoa tyhmälle uudelle Xboxin käyttäjälle, että miksi taaksepäin yhteensopivien pelien ostaminen Xbox Gold tilille ladatulla rahalla ei onnistu? Tulee ilmoitus että vaihda maksutapaa. Onko siis pakko antaa luottokortin tiedot myyjälle, että ko. pelien ostaminen onnistuu? Uusien Xbx One pelien ostamisessa ei ole vastaavaa ongelmaa.
Olen itse käyttänyt aina luottokorttia, joten siinä mielessä olen ehkä vähän huono vastaamaan, mutta oletko kokeillut myös xbox.comin kautta?

Löysin myös tähän liittyvän palauteketjun: https://xbox.uservoice.com/forums/2...-us-to-use-gift-cards-to-buy-backward-compati
Eli tällainen ongelma tosiaan tällä hetkellä on. Kokeilisin silti xboxin nettisivun kautta, jos vaikka silloin kelpaisi ladattu raha niin kuin se kelpaa jos Xbox 360 -pelejä ostaa Xbox 360 -konsolilla.
 
Olen itse käyttänyt aina luottokorttia, joten siinä mielessä olen ehkä vähän huono vastaamaan, mutta oletko kokeillut myös xbox.comin kautta?

Olen kokeillut myös sitä kautta samalla lopputuloksella. Linkkisi perusteella en ole näköjään ainoa, jolla tuo ongelma on tullut esille.
 
Olen kokeillut myös sitä kautta samalla lopputuloksella. Linkkisi perusteella en ole näköjään ainoa, jolla tuo ongelma on tullut esille.
Joo, näyttäisi olevan ihan suunniteltu "ominaisuus". Vika koskee varmasti aikalailla kaikkia.
 
Game Pass -jäsenyys voimassa, silti netissä kaikki 360-pelit vaan (rahalla) ostettavissa. Konsolilla sitten antaa laittaa suoraan lataukseen eikä edes yritä tuputtaa hintaa. Muistaakseni saattanut olla samaan GWG 360-pelienkin kanssa.

Toimiiko muilla "oikein"?
 
Joo, näyttäisi olevan ihan suunniteltu "ominaisuus". Vika koskee varmasti aikalailla kaikkia.
Outoa että on laitettu tällainen ominaisuus. Vaihdon maksutavan luottokortiksi perjantaina ja sen jälkeen onnistui pelin lataaminen ongelmitta. Nyt on Fallout New Vegas hyvällä alulla.
 
Outoa että on laitettu tällainen ominaisuus. Vaihdon maksutavan luottokortiksi perjantaina ja sen jälkeen onnistui pelin lataaminen ongelmitta. Nyt on Fallout New Vegas hyvällä alulla.
Jep, vähän tylsää. Hienoa kuitenkin että sait ladattua. New Vegas on mahtava peli, aivan kuten muutkin Falloutit. :)

@iNdo, enpä ole nyt viime aikoina kokeillut. Tai siis ei minullakaan tuputa hintaa, kun Xbox Onella latailen ilmaisia Xbox 360 -pelejä, mutta en ole selaimen kautta nyt kokeillut. Testailen kohta kun töiltä ehdin.
 
Mitenkäs se nyt oli, että saako vain X:llä parannuksia näihin taaksepäin yhteensopiviin peleihin vai saako myös S ja orkkis onella jotain parannuksia?
 
Mitenkäs se nyt oli, että saako vain X:llä parannuksia näihin taaksepäin yhteensopiviin peleihin vai saako myös S ja orkkis onella jotain parannuksia?

Joissain peleissä myös framet nousee paremmaksi normi ja S boksilla kuten Call of duty 2:ssa
 
Tässä kuussa tulevat orkkis boksin pelit:

Oz3kLdq.jpg
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Tässä kuussa tulevat orkkis boksin pelit:
Huh hellettä mikä lista! Star Warsia tuutin täydeltä ja siihen päälle Conker, Jade Empire ja Morrowind. Ai että kun keräilijäluonteeni sanoo, että näitä pitäisi nyt ostella fyysisinä versioina. Ei kellään olisi myydä listan pelejä? :)
 
Mulla oli noista neljää lukuunottamatta (Breakdown, SSX, MX Unleashed ja Battlefront 2) kaikki fyysisenä kopiona, mutta kaikki menivät kiertoon konsolin mennessä vaihtoon... :(
 
Morrowind olisi kyllä kiva pelata uudelleen, olisi myös battlefrontia mukava testata että miltä se klassikko maistuisi nykyään :D
 
Ylös Bottom