Gimble
Well-Known Member
Unchartedin moninpeliä päivätolkulla pelanneena en kyllä pysty tähän yhtymään ollenkaan. Kontrollit toimivat kuin nakutettu ja moninpelissä dominointi oli oikein addiktoivaa ja toimivaa touhua. Uncharted on elokuvamainen kokemus kontrolleineen kaikkineen, joten mieleestäni vain "automaattisempi" kuin TR:n vastaava, mutta silti ehdotonta A-luokkaa.
TLOU ei ole itselleni mitenkään erityisen rakas peli, mutta kyllä ampumiskontrollit siinäkin olivat kyllä aivan huippuluokkaa ja sopivat pelin tunnelmaan ja asetelmaan erinomaisesti.
Samoilla linjoilla, poislukien rakkaudesta TLOU asiasta. Se on nimittäin on omaan makuun tähän päivään mennessä yksi mahtavin tiimipohjainen räiskyttelypeli. Itseasiassa ei muuten oikeastaan edes paljon räiskytelty vaan jokainen laukaus piti harkita. Oli kuumottavaa kun vihu puskee päälle ja tiedät, että sulla on vain rajoitetusti panoksia. Kavereista piti hakea usein turvaa.
Tähtäys ei ollut TLOUssa huono edes PS3 versiossa, vaan sanotaanko "haastava" Sitä piti harjoitella ja siinä oli oppimiskäyrää. Se myös jäljitteli oikeilla tuliaseilla ampumista huomattavasti järkevämmin ja realistisemmin kuin suurin osa tusinapeleistä. Oikein erityisen rakas peli, good times! Uncharted 2 & 3 myös sama homma, niidenkään multiplayeriin ei vaan kävelty ja oltu suoraan päällikköjä vaan naamaan tuli tylysti kunnes oli nähty vaivaa ja opittu kontrollit.
Laitan vielä videot tähän kyytiin mahtavista ajoista, eikä varmastikaan ollut kontrolleissa vikaa. Päinvastoin, ihania pelejä nimenomaan osittain sen takia kun kontrollit otti pelaajalta ennen kuin antoi!
Viimeksi muokattu: