Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

tekken 4 taso luokka

BryanFur

New Member
Juu nyt kun ollu näistä pelaajien tasosta kovaa puhetta niin pistetäänpä tällane aihe pystyyn. Eli millä vaikeustasolla pelaat ja miten pärjäilet. Myös olisi kiva tietää mitä moodeja pelaat eniten ja millä asetuksilla. No voin itse tässä sanoa, että pelaan ultra hardilla ja olen ehkä hieman konetta parempi, mutta tasaista on. Riippuu tietty minkä hahmon otan. Law:lla olen varmaa jo aika mestari tasoa. Moodeista pelaan eniten varmaan Survivalia, mutta myös time attackia ja Team Battlea tulee pelattua todella paljon. Yleisin Team Battlessa on 8 ukon random Battle. Myös toi Training Mode on erinomainen ja siinä saa nopeutta ja opittua ihan kivoja liikesarjoja ja eilen tulikin hakattua sitä ihan urakalla. Paulilla sain päälle 21 sekunnin, jota pidän jo aika kovana tuloksena. Myös Yoshin time-attackissa tekemäni 2:24 ja risat on kova tulos, joka yltääkin Rankingissä 7:lle sijalle tällähetkellä. Joten ei muuta ku kirjoittelemaan tänne. :p
 
Eihän tuota tekoälytöntä tietokonetta vastaan jaksa pelata. Itse asiassa enpä ole edes tainnut nähdä lopputekstejä, kun en Arcade modea ole kertaakaan PS2:lla pelannut läpi. Kaverin muistikortilta tietysti kopioin T4-tiedoston, että kaikki ekstrakama oli alusta lähtien saatavilla. ;)

Lähinnä pelkkää VS-modea kavereiden kanssa pelaillaan ja joskus yksin practicea. Nyt kun noita tuloksia pitäis kuulemma saada niin jonkin verran myös Survivalia (yök) ja Trainingia (jee).

Toi Yoshimitsun Time Attack aika on tosiaan hyvä. Paulin Training aikakaan ei mikään huono, mutta ylittyi aika helposti: 19:90 ja sija 31. Pitää parantaa vielä joskus... Tossa Trainingissa muuten joillakin hahmoilla hyvää tulosta varten pitää missata juuri tietyt liikkeet, jotta heittotyyppisiä liikkeitä varten ei tartte odotella. Sitä varten taas kannattaa kokeilla vastustajina eri hahmoja ja areenoita tai hidastella hieman tietyissä paikoissa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Entomostracan
Eihän tuota tekoälytöntä tietokonetta vastaan jaksa pelata.

Totta. Ultra hardillakin tietokone on sangen tylsä vastustaja, mutta koska kaikki kaverini ovat siirtyneet VF4:n pariin niin en oikein saa muutakaan vastusta tuossa nelosessa. :/
 
Tässä tuppukylässä, jossa asun ei ainutkaan pelaa Tekkeneitä. Eikä omista kavereista kukaan edes omista PS2:sta, vierailulle joskus kutsun PES:ä esimerkiksi pelaamaan mutta Tekkenistä kukaan ei ole innostunut sitten pätkääkään. Perkeleet.


Että arcadea/team battlea ym tulee aika paljon pelailtua. Ultra hard on ollut puolisen vuotta vaikeusasteena ja esimerkiksi Leillä pystyy viemään kaavamaista konetta kuusi nolla joka ainoa kerta. Practisea tulee myös vedettyä paljon, tietenkin.

Ja T4:sta en vielä omista, TTT:tä vielä ainakin jonkun aikaa.
 
Kuten aina ennenkin tekkenien kanssa, etenen ensin normalista ylöspäin aina ultra hardiin sitä myötä kun olen luottavainen taitoihini tietokonetta vastaan.

Viime perjantaina sain pelin, ja maanantaina siirryin ultra hardia vastaan. Pikkuhiljaa alkaa jo oppia mitä kone tekee milloinkin, mutten vielä hakkaa konetta yhtä puhtaasti kuin TTT:ssä.
 
Juu kyllä loppujen lopuksi tietokone ei ole mikään niin nerokas, mutta kyllä tässä nelosessa se antaa ihan kivanlaista vastusta very/ultra hardilla. Team battle on varsin hyvä, koska et kuitenkaan kaikilla osaa pelata yhtä hyvin ja kun ottaa randomin, niin se tasoittaa koneen kanssa kummasti. Tulee joskus jopa hävittyä matsit. Mielestäni survival on vaikeutunut reilusti, sillä jo 20 voittoon tuottaa jo hankaluuksia. Mitä tagissa nyt pääs 50 voittoon niin tässä jää sinne 20. Paras tulos tällähetkellä 24 Forestilla. Laittakaapas muutkin tuloksia. Joo oishan se paljon kivempi pelata tasokkaita ihmispelaajia vastaan, mutta minkäs mahtaa, kun täällä ei ole sellaisia. Pakko tyytyä tietokoneen tarjoamaan vastukseen. :p
 
Ultra hard menee läpi helposti (kaikilla). Survivalia pelailen ahkerasti. Time Attack ei kiinosta, se on kuitenkin vain tekoälyn hujaamista tyylin miten saan "turbotappoliikkeen" osumaan vastustajaan aina kolme sekuntia matsin alettua. Bleeeh. Kone ei vieläkään pelaa yhtään niin kuin ihminen.

nim. 100+ vs matsia Pelikaanissa takana :)
 
Juu olet oikeassa tossa time-attackissä. Näinhän se on, yksi-kaksi liikettä ja sen jälkeen superliike joka osuu tai ei osu. Juu sulla on sitte tyypit hallussa jos kaikilla menee helposti läpi ultra-hardilla. Mulla ei oikein mee ku muutamalla varmaa. En oo kyllä monella vielä kokeillutkaan. Pelaat siis paljon survivalia. Joka olet saannut kovia tuloksia? Noi kyllä pistää vaan ihailemaan noi 999 tulokset. Tuntuu jotenkin ihan käsittämättömiltä. :eek:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Yoshimitsu
Kuten aina ennenkin tekkenien kanssa, etenen ensin normalista ylöspäin aina ultra hardiin sitä myötä kun olen luottavainen taitoihini tietokonetta vastaan.

Juu en minäkään, aloitin vaan Time Storyn mättämisen suoraan Ultra Hardilla :p
Christiellä meinas tehdä tiukkaa, käytin varmaan 20 continueta :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan SilverMist
Christiellä meinas tehdä tiukkaa, käytin varmaan 20 continueta :D

Pah, amatööri. Christie on pelin yksi parhaimmista/tehokkaimmista/tyylikkäämmistä/eroottisesti stimuloivimmista hahmoista.

Voisikin laittaa jossain vaiheessa matsivideoita nettiin, jossa nöyryytän SilverMistiä Christiellä.. ;)
 
Ei ultra hardillakaan saa vielä minkäänlaista käsitystä siitä, mitä parhaat ihmispelaajat puikottavat. Siis tajutonta!! Itse luulin olevani hyvä, eikä koneella ei ollut mitään saumoja missään vaiheessa (no ehkä vähän alussa..), mutta sitten tulee tämä kaveri joka pieksää virtuaalisen alter egoni asfaltin pinnoitteeksi. Kamalaa!
 
Juu näinhän se on. Aluksi ultra-hard anto todella mukavasti vastusta, mutta nyt ainakin Team-battlessa tulee voitettua lähes joka kerta. Ei ole vielä koneella kunnon tekoälyä, kun Kumalla halutessaan voisi kurmottaa lähes kaikki 8 vastustajaa melkein, eli ei muuta kuin maassa makaavaan vastustajaan Salmon Hunter just frame, niin siinä matsi melkein onkin. Vain joskus kone osaa estää liikkeen. Juu kyllähän toiset ihmispelaajat on aika käsittämättömiä, esim joskus tagin aikoihin pelikaanissa kaveri tuli haastamaan ja kysyi olenko hyvä. No omasta mielestäni olin ihan kohtalainen, mutta sen rinnalla täys rookie silloin. Se pelasi ensin pelkillä napeilla ja voitti jopa siten pari erää. Hahmot oli molemmilla Forest ja Bryan. No sitten ku oisi ollu yks erä voitettavan niin kaveri kävi pelaamaan ja liikku aivan käsittämättömän nopeasti ukolla ja eihän mulla paljon saumoja ollu. Forestilla olin kyllä varmaan parempi, mutta silloin en Bryanilla vielä ollu, koska en tietäny kaikkia liikkeitä. No kaverin taidoista kerto jotain, että se kurmotti konetta jopa katsomatta edes ruutuun. Olenhan minäkin varmaan kehittynyt tuosta, mutta pelkillä napeilla tuskin pärjäisin. :p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Ei ultra hardillakaan saa vielä minkäänlaista käsitystä siitä, mitä parhaat ihmispelaajat puikottavat. Siis tajutonta!! Itse luulin olevani hyvä, eikä koneella ei ollut mitään saumoja missään vaiheessa (no ehkä vähän alussa..), mutta sitten tulee tämä kaveri joka pieksää virtuaalisen alter egoni asfaltin pinnoitteeksi. Kamalaa!
Juu pelasikko arcede masiinaa vai? Kukas tämä kaveri oikein oli? :p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Yoshimitsu
Pah, amatööri. Christie on pelin yksi parhaimmista/tehokkaimmista/tyylikkäämmistä/eroottisesti stimuloivimmista hahmoista.

Voisikin laittaa jossain vaiheessa matsivideoita nettiin, jossa nöyryytän SilverMistiä Christiellä.. ;)

En kyllä laskisi Christietä Tekken 4:sen top viiteen, mutta kyllä se siellä top 10:ssä olisi.

Ja siinähän pistät, se tuntuikin olevan ainoa hahmo jolla sentään pärjäsit ;)
 
Ylös Bottom