Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tekken Advance

BryanFur

New Member
Tuota onkos kellään kokemusta kyseisestä pelistä? Ite olen aika moinen tekken friikki ja omistan Tekken 3 ja Tagin ja nelosenkin aioin ostaa. Eli kysyn siis, että kannattaako Advancelle esim. ensi peliksi ostaa kyseinen peli. Luin ainakin että siinä olisi 3 hahmon tag otteluita. Oon nähny kuvaa kyseisestä pelistä ja ihan kivaltahan toi näytti. Ei ny tietysti yhtä hienolta ku pleikkarin versiot, mutta pääasia, jos kontrollit on kunnossa. Eli pistäkääpä mietteitänne tänne. :p
 
Itse en ole pelannut, enkä tiedä onko tästä apua, mutta laitetaanpa kuitenkin.

Eli pelin arvostelukeskiarvo on GameRankingsin mukaan 82%, joka on ihan OK tulos. Parhaimmat arvostelut ovat suitsuttaneet pelin 95/100 arvoiseksi ja huonoimmat ovat antaneet pelille vain 5.83/10 pistettä. Tsekkaa itse täältä, ja etköhän saa noita lukemalla jonkinlaisen kuvan sopiiko kyseinen peli sinulle.
 
Suurin muutos aiemmista versioista on se, että hyökkäysnappeja on vain 2. Toinen potkuille ja toinen yllättäen lyönneille. Lisäksi heitot eivät enää ole heittoja vaan hyökkäyssarjoja, joille vastustaja ei mahda mitään jouduttuaan sellaiseen. Eipä tuosta kauheasti enempää kerrottavaa ole. Se on Tekken.
 
Joo kuulostaa ihan kivalta ja mitä nyt vähä imutin tossa videopätkää, näyttääkin ihan hyvältä ja kaikenlisäksi pelattavalta. Jos jostaa käytettynä löytäs ni vois ostaa. Se tietysti harmittaa, että pari kovaa hahmoo on poissa, mutta oneeksi Forest Law on pelissä. Se rulez.:p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mikkoz81
Ostin ton joskus pari kuukautta sitten ja se oli suuri pettymys. Ei vaan ole kiinnostanut pelata.
Jaa... sä et taida sitten olla tekkeneiden ystävä. No jokainen pitää omanlaisistaan peleistä. Ite olen mättöpelejän ystävä ja tekken on kyllä ihan ykkönen. Luin, että siinä pitäis olla survival moodikin, jota jaksaa kyllä pelata. Lisäksi 3:n tag on myös kiinnostava lisä. :p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan bryanfury80

Jaa... sä et taida sitten olla tekkeneiden ystävä. No jokainen pitää omanlaisistaan peleistä. Ite olen mättöpelejän ystävä ja tekken on kyllä ihan ykkönen. Luin, että siinä pitäis olla survival moodikin, jota jaksaa kyllä pelata. Lisäksi 3:n tag on myös kiinnostava lisä. :p

Siis jos on tekkeneiden ystävä niin ei tuosta advancesta tosiaankaan tule pitämään. Se ei siis missään olosuhteissa ole samanlainen peli.
 
Ne ei se peli ny ihan paska oo, jos pelit lehti anto sille 78 ja ps2.ign anto 8,5. Eli kyllä se varmasti ihan pelattava on. :mad:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan bryanfury80
Ne ei se peli ny ihan paska oo, jos pelit lehti anto sille 78 ja ps2.ign anto 8,5. Eli kyllä se varmasti ihan pelattava on. :mad:

On joo ihan pelattava, mutta kaukana mistään Tekkenistä. Vertaisin lähinnä killer instinctiin.
 
jee... saan kyseisen pelin ehkä perjantaina jos Hesan Dose:sta sellane löytyy. Tosta on muutes huhujen perusteella tulossa Tekken advance 2:nkin joskus ens vuoden puolella vissii. Varmaa jaksaa taas ihan kivasti mättää, ku ei oo pahemmin tullu koskettuu tekkeneihin vähää aikaa. Onhan siinä varmasti jonkun verran opettelemistakin, ku ei oo nii montaa nappii. No tekken rulez ei voi muuta sanoa. :D
 
Tekken Advance 2

On kuulemma ilmestymässä Japanissa jo ehkä tämän vuoden puolella ja Eurooppaan tulossa joskus ens vuonna. Toivottavsti hahmoja olisi ainakin lisää. Bryan Fury voisi ainakin tulla ja muutamia muitakin. Moodeja vois myös olla esim. tyyliin Tekken Force. Olis loistava lisä. Pistäkääpä odotuksia tänne ja muuta sälää koskien Tekken Advance 2:sta. :D
 
Jee tänään saan sen kuhan isoveli tulee Hesasta. Onhan sitä odoteltukin. Ei muuta ku mökillä mättämään. :D
 
No nyt oon koko viikonlopun mättäny melkee ja täytyy sanoa, että loistava peli on kyseessä. Grafiikka on nättiä, pelattavuus huippuluokkaa ja pelinkestokin on ihan ok. Muutamia liikkeitä on jouduttu vissii karsimaan, mutta eipä se haittaa. Vaikeustasoakin on ihan riittävästi, vaikka ei ole kuin hard vaikeimpana. Peli on sen verran nopea kuitenkin, että kone hakkaa välillä ihan tosissaan. Onhan se Forest edelleenkin paras hahmo, varsinkin hänen 10 kombonsa on aika vaikea suojata täysin. Jos pidätte tappelupeleistä, hankkikaa tämä ihmeessä. Tämä on tekken 3 taskukoossa. :D
 
Ylös Bottom