Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tekken Tag Time- Attack ennätys

BryanFur

New Member
Juu ajattelin tänne aloittaa tällaisen aihepiirin, koska olen aika kova Tekken fani ja Tagin Time-attackia tullut viime aikoina pelattua aika kovasti. Joten lähettäkääpä ennätyksiänne. Minulla se on 1:58 ja risat Yoshilla ja Ninalla. ;)
 
No eipä oo ilmestyny ennätyksiä tänne. Mistä lie johtuu? Joten nyt niitä ennätyksiä kehiin ja vähän äkkii. Tiedän kyllä että tulokseni on aika kova, mutta pistäkääpä silti niitä ennätyksiääne ruutuun.:confused:
 
En oikein usko, että noin hyvän ajan olet rehellisin keinoin saanut, jos siis kyseessä on TTT:N time attack -moodi.

[edit] Sehän tarkoittaisi sitä, että menisit jokaisen erän keskimäärin ~8 sekunnissa läpi. Tuntuu mahdottomalta. Pelkästään unknowia vastaan menee helposti n. 20 sekuntia.
Jos tosissaan teit tuon ennätyksen, niin mitä keinoja käytit?[/edit]
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Yoshimitsu
En oikein usko, että noin hyvän ajan olet rehellisin keinoin saanut, jos siis kyseessä on TTT:N time attack -moodi.

[edit] Sehän tarkoittaisi sitä, että menisit jokaisen erän keskimäärin ~8 sekunnissa läpi. Tuntuu mahdottomalta. Pelkästään unknowia vastaan menee helposti n. 20 sekuntia.
Jos tosissaan teit tuon ennätyksen, niin mitä keinoja käytit?[/edit]
Jaa vai et usko? No olen tosiaankin mennyt sen tuohon aikaan läpi käyttäen Yoshimitsua, jolla minä ainakin saan parhaimmat ajat. Kakkoshahmolla ei siten ole mitään väliä. Juju perustuu siis siihen että et anna kertaakaan tietokoneen vaihtaa hahmoa ja minä onnistuin siinä. Hikeä ja tuskaa kyllä tuli vuodatettua. Parhaimmillaan menin taulun noin 10 sekunttiin, mutta joissain meni sitten enemmän. Unknown muistaakseni jonnee päälle 20 sekunttin juuri. ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan bryanfury80

No olen tosiaankin mennyt sen tuohon aikaan läpi käyttäen Yoshimitsua, jolla minä ainakin saan parhaimmat ajat. Kakkoshahmolla ei siten ole mitään väliä. Juju perustuu siis siihen että et anna kertaakaan tietokoneen vaihtaa hahmoa ja minä onnistuin siinä. Hikeä ja tuskaa kyllä tuli vuodatettua. Parhaimmillaan menin taulun noin 10 sekunttiin, mutta joissain meni sitten enemmän. Unknown muistaakseni jonnee päälle 20 sekunttin juuri. ;)

Itselläni on aina ollut sama metodi, eli vastustajan ei anneta vaihtaa hahmoa... 4'11"32 on oma ennätykseni Yoshimitsulla, jota pidän kovana tuloksena.
Millä liikkeellä "tapat" vastustajan? Shark attack -kombinaatiolla?

Tuntuu silti aivan uskomattomalta tuo aikasi. Kyllähän nyt pari ensimmäistä erää vetää muutamassa sekunnissa, mutta kun on 15 erää (joista Uknownin hirvittävät kestot yhdessä), pitää tehdä jo melkoinen suoritus).
 
Tiedoksi vaan kaikille, jotka haluavat yrittää kunnon ennätyksiä. Tekken zaibatsu sivulla on pari hyvää time attack guidea eli tekken 3:n ja tagin yhteydessä. Ne vaan taitaa olla enemmän tarkotettu arcade koneisiin enkä minä ainakaan kunnolla saannu niitä toimimaan ps2 käännöksessä, mutta harjoitushan tekee mestarin. Kyllä niistä kuitenkin hyviä vinkkejä saa.... ;)
 
Ylös Bottom