Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Testataanko Twisted Metallia ?

XShava

KonsoliFIN Alumni
Socomia pelaillessa tuli jonkun kanssa jutella, että pitäisi tätäkin kokeilla BBS porukan kanssa. Eli löytyisikö innokkaita pelaajia ja saataisiin 8-pelaajaa kasaan.

Ajattelin että tällä viikolla joku ilta pelattaisiin, milloin porukalle sopisi...
 
No mikäpä ettei. Eipä ole tätä tullut pelattuakaan kuukauteen.
Mikä tahansa kelpaa SOCOM-rintamakarkuruuden jatkamiseen ;).
 
Juu, miksipä ei. Socom alkaakin jo kyllästyttää. TMBO näyttääkin olevan sopivan hintainen (n. 40 euron kieppeillä)...
 
Joopajoo...testatkaa ja kertokaa mullekin onko se hyvä, jos viitsis tuonkin ostaa :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Socomia pelaillessa tuli jonkun kanssa jutella, että pitäisi tätäkin kokeilla BBS porukan kanssa.
Minähän se olin.
Itselleni ei sovi Ti eikä Ke ilta (molemmat socom-varattuja) eikä ilmeisesti perjantaikaan, joten miten olisi torstaina alkaen siinä 19/20.00?
 
Voisi itsekkin tulla kokeilemaan vaikken ole kertaakaan edes kokeillut koko peliä, mutta kommenttien mukaan tuskin moni mukaan on jaksanut "kehittäytyä". :D
 
Kokeilin Twistediä puolisen tuntia..tekninen toteutus esim. verrattuna Socomiin on jo vanhahtavaa mutta nopeatempoinen peli on virkistävää (tällä hetkellä plakkarissa enemmän itsareita kuin frägejä mutta kyllä se siitä..) :)

Hyvällä pingillä (alle 100) olevia pelejä on vaan harvassa, jenkkipelit näyttävät 9999:ää.

Itse hostasin yhden pelin medium-kokoisella kartalla; minä + 1 ihmispelaaja + 1 botti ja ihan hyvin tuntui toimivan (Elisa 512/512).
 
Re: Re: Testataanko Twisted Metallia ?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan krekko
Minähän se olin.
Itselleni ei sovi Ti eikä Ke ilta (molemmat socom-varattuja) eikä ilmeisesti perjantaikaan, joten miten olisi torstaina alkaen siinä 19/20.00?

Niin olitkin, mulla muisti pätki ;)

Minulla taas kuulemma on tuo Torstai varattu Socomiin :( Voitte tietty Torstainakin pelata, eihän minua siihen tartte.

Mutta, mitenkäs sitten tuo Lauantai ilta. Olisiko porukalla silloin vapaata.
 
Re: Re: Re: Testataanko Twisted Metallia ?

Sopisiko kaikille Lauantaina kello 18.00 aloittaminen ? Kun ei aikaisemmin taideta keretä.
 
^ samoin.
Juuri tulin kotiin ja heti pitää hypätä koneen ääreen...puuh. Näppikset ja kaikki pitäisi opetella uudestaan (jos koskaan niitä olen oppinutkaan)
 
Noin. Tunnin pelasin, eli 6x10min.
PS2FIN-joukoista tunnistin vain Tubbsin ja Oliverin, käyttivätkö muut joitain ihan ihme nimiä?

Sijoitukseni:
1.
6.
1.
1.
1.
2.
 
Juu, en ihan kerennyt alkuun mukaan ja peli oli pitkään täynnä.
Melkoista kohkaamistahan tuo edelleen on.
Kukas tuota hostaa? Lukee vain "Player" ja host vain hengaa scoreissa. Vois vielä vähän testata, kunnes lähden taas Midnight Clubbailemaan.
 
Minä hostasin kuudesta seitsemään. Lobbyssä oltiin aina se aika kun vaihdoin autoa ja areenaa. En ainakaan tarkoituksella kuhninut <_<
 
Juu, kyllä sun hostaamana homma sujui hyvin ja näkyi, että sinä hostaat, mutta ilmeisesti peli (PS2FIN) jäi jotenkin roikkumaan linjoille jälkeesi ja hostina oli "Player", eikä mitään tapahtunut.:confused:
 
Juu siellä yhdessä vaiheessa oli pelaajana nimellä "Player". Tosin auto ei liikkunut eikä mitään. Varmaan se siirtyi hostiksi jälkeeni eikä yksinkertaisesti ollut paikalla, joten peli jäi roikkumaan?

Mystinen tuo Player muutenkin. Kun 1 tai 2 kertaa pelasin saatuani adapterin & TM:B-O:n näin siellä saman nimikkeen, ei koskaan paikalla, pelkästään monien tappojen kohteena. Liekö joku ilkeä automaattinen pelaaja vai mikä ihme, kun tulee aina pelejä sotkemaan.
 
Itse en kerennytkään 18 vaan meni yli 19 ennen kuin olin perillä. En tiedä mitä tein, mutta mielestäni nimimerkkini näkyi juuri tuollaisena Playerinä. Eikä pelikään lähtenyt käyntiin, vaikka kuinka yritin/odotin.

Ja kaikki 2 muuta pelaajaa oli kanssa Player -nimellä. Huone oli kuitenkin ps2fin.

Pitää joku ilta kokeille, mikä mätti :(
 
Ylös Bottom