Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Vastaus: The Crew [Hype] - Konsolibetasta keskustelu kielletty!

Hieman kahden vaiheilla itse tämän pelin kanssa, joko hommaan viimeistään jouluksi tai odottelen tarjouksia. Ajaminen on tässä ihan hauskaa ja mappi upean laaja ja tekemistä löytyy, mutta toisaalta kauanko tässä jaksaa tota ajelua ympäri mappia ajella ja onko kisat tarpeeksi vaihtelevia. Grafiikka myös hieman jättää toivomisen varaan, välillä näyttää ihan hyvältä ja välillä aika rösöistä ja karua.
Täytyy koittaa ehtiä tätä Betaa viellä hetki ajella, ärsyttävää kun joutuu ihan alusta aloittaan :mad:.
 
Vastaus: The Crew [Hype] - Konsolibetasta keskustelu kielletty!

Minulle ei napannut ollenkaan. demo lähti poistoon jo 20min jälkeen.
 
Vastaus: The Crew [Hype] - Konsolibetasta keskustelu kielletty!

Itte en tästä tykännyt (beta) juuri ollenkaan enkä edes pelannut sitä ekaa kisaa pidemmälle. Aion kuitenkin vielä antaa mahdollisuuden ja ostin PC:lle kun sillä on ratti ja kun semi-halvalla sai (ihmiset myyvät niitä näyttisten mukana tulleita koodeja).
Jollei se sittenkää meikäläiselle toimi niin sitte ei, sitte pelataan jotain muuta :)
 
Vastaus: The Crew [Hype] - Konsolibetasta keskustelu kielletty!

Siis mitä ihmettä! Mieshän on ainoa joka on tässä ketjussa peliä hehkuttanut.
Meinasin kyllä itekkin tuolilta tipahtaa! Kaveri joka on ollut pelin kovin tykittäjä täällä [emoji1] [emoji1] meinaatko ettei tule heti hankittua kun ilmesty??
 
Vastaus: The Crew [Hype] - Konsolibetasta keskustelu kielletty!

Meinasin kyllä itekkin tuolilta tipahtaa! Kaveri joka on ollut pelin kovin tykittäjä täällä [emoji1] [emoji1] meinaatko ettei tule heti hankittua kun ilmesty??

3.12 tulee veronpalautukset. Silloin lähtee kaikki osat ajopenkistä uusiksi telkkaria myöden. Sen kun joutuu vielä mokaamaan uudelle ratille sopivaksi, niin ei aikakaan ennen mene tilaukseen.

Tällä hetkellä on kyllä fiilis, että Ubisoft tökkii pahasti, mut samaa valitin Unityn kohdalla ja kaks päivää julkaisun jälkeen ostin. :D

Luultavasti luen kyllä eka kommentit lopullisen version rattiominaisuuksista. Nehän on olleet hyvin keskeneräiset betassa ja pitäisi paljonkin muuttua lopulliseen versioon. Pädillä, kun en ajopelejä halua ajaa kuin pakosta, niin jos ei ratilla toimi järkevästi ni sit saattaa olla et jää kauppaan.
 
Vastaus: The Crew [Hype] - Konsolibetasta keskustelu kielletty!

PC:lle tämä tulee mullakin, sain kaverilta koodin näytönohjain kauppojen yhteydessä.
Ei nuo rattiominaisuudet minusta niin kehnot olleet edellisessä PS4 betassa että sen takia pitäis jättää hankkimatta.
Eilen testasin Xbox versiota ja pelasin ensimmäisiä tehtäviä padilla eikä napannut yhtään, ratti ja polkimet parantaa pelikokemusta huomattavasti.
 
Vastaus: The Crew [Hype] - Konsolibetasta keskustelu kielletty!

Vaikka peli onkin ennakkovarauksessa, niin siitä huolimatta olin aikeissa lukaista arvosteluja ennen kauppaan menoa. Sitä vasten seuraava Ubisoftin lausunto ei kauheasti nostata hurraahuutoja: http://www.gamespot.com/articles/ubisoft-explains-why-the-crew-reviews-will-come-af/1100-6423806/

Lyhyestä virsi kaunis: "Emme toimita arvostelukappaleita ennen julkaisua, koska peli nojaa niin paljon nettipeliin, ettei sitä voi kunnolla arvostella ennen kuin pelaajia on linjoilla tarpeeksi". Haiskahtaa valitettavasti siltä, ettei pelin laatu yllä julkaisussa sille tasolle, että 80+(tai edes 75+) arvostelut olisivat enemmän sääntö kuin poikkeus. Sama juttu tuntui olleen myös Watch Dogsin ja AC: Unityn kanssa...

Harmittaa, koska peli kiinnostaa niin kovasti. Varsinkin sen takia, että menettää ennakkovarausbonukset, jos ei heti julkaisussa käy peliään hakemassa.
 
Vastaus: The Crew [Hype] - Konsolibetasta keskustelu kielletty!

Muuttivat jo tuon et päivää ennen julkaisua aukeaa palvelimet ja media saa päivän ajella keskenään.
 
Vastaus: The Crew [Hype] - Konsolibetasta keskustelu kielletty!

MMO pelejä ei yleensä arvostella niin hirveästi etukäteen, tässä pitää kuitenkin kokea kokonaisuudessaan miten hahmon sekä auton kehitys toimii lopullisessa pelissä muiden ihmisten kanssa. Aika normaalia siis. Itse kyllä uskon, että muista peleistä oppineena, että ongelmia saattaa tulla servereiden kanssa alkuvaiheessa. Ei nykyään kannatta ostaa pelejä julkaisuna, vaan odottaa sen pari viikkoa ensin niin hyvällä tuurilla kaikki on jo kunnossa.

Ratilla tosiaan oli ihan kiva ajella, joten PS4 rattimiehille peli on pakkohankinta. Ja onneksi itse olen lähinnä ajellut Midwestissä niin jää sitten uuttaa ajettavaa vielä 80% lopulliseen peliin.
 
Vastaus: The Crew [Hype] - Konsolibetasta keskustelu kielletty!

Harmittaa, koska peli kiinnostaa niin kovasti. Varsinkin sen takia, että menettää ennakkovarausbonukset, jos ei heti julkaisussa käy peliään hakemassa.

Demo lataukseen ja testiin. Itse en anna tässä tapauksessa paljoakaan painoarvoa arvosteluille koska itse tykkäsin betasta. Ja pelihän on niin sairaan laaja, ettei tuosta kovin kattavaa arvostelua heti alussa saisikaan. Etenkin kun autojen käyttäytyminen muuttuu olennaisesti parempaan kun levelit kasvaa.
 
Vastaus: The Crew [Hype] - Konsolibetasta keskustelu kielletty!

Demo lataukseen ja testiin.

Juu nythän siellä olisi vielä huomiseen se avoin demo, mutta kun ei oikein ole aikaa ladata ja pelata. Sinällään ainoa omalla kohdalla ostopäätöstä arveluttava asia on tuo autopelien tärkein ominaisuus eli ajomallinnus. Tietysti likipitäen kaikille on jo selvää, että tämä on arcade, mutta arcade-mallinnuksiakin on niin paljon erilaisia. Paljon on myös puhuttu siitä, että mallinnus muuttuu(paremmaksi), kun autoa kehittää saavutetuilla osilla, joka on ihan järkeenkäypää.

Lähinnä mietin sitä, että onko se ihan alkupelin "kaamea ajomallinnus" samaa luokkaa Watch Dogsin kanssa, jonka kanssa tuli kyllä toimeen, muttei sellaisella mallinnuksella kyllä täysin pelkkää ajopeliä jaksaisi pelata. Vastaavasti mietin myös, että alkaako mallinnus tuntumaan muutaman tunnin kehittämisellä sellaiselta NFS: Rivals ja/tai Driver: San Francisco-tyyliseltä, koska niiden arcade-mallinnuksesta tykkäsin ja niiden kanssa viihdyin.
 
Vastaus: The Crew [Hype] - Konsolibetasta keskustelu kielletty!

Aluksi autossa ei oikein ole tehoa tai ääntä. Jousitus on suht korkea ja löysä mikään tekee autosta herkän sekä epävakaan. Ja nämä siis vakio osilla ja autoissa, kun on vielä paljon eroja noin muutenkin. Pitoa löytyy myös vakio osilla, mutta sitä ei pysty hyödyntämään pehmeän jousituksen ja alustan takia. Autosta tulee vakaampi ja ohjauksesta rauhallisempi, kun saa parempaa osaa samalla kun teho lisääntyy ja jarrut paranee. Betan max autolla level 200 oli ajaminen jo hyvin lähellä Forza Horizonia, mutta en tiedä kuinka helpoksi se sitten muuttuu koko version maxilla 1299. Ja Forza Horizonissa nyt on arcadepelien paras ajomallinnus/fysiikka.

Padilla ajaessa pitää vain säätää niitä ohjainasetuksia itselle sopivaksi niin ajotuntumasta saa kyllä melkein minkäläisen vain haluaa. Ajomallinnus on betan pelaamisen perusteella hyvä ja se on fiksusti tehty, että ajettavan tien tyyppi/maasto oikeasti vaikuttaa auton valintaan. Tätä ei oikein yksikään autopeli ole aikasemmin tarjonnut kunnolla.
 
Vastaus: The Crew [Hype] - Konsolibetasta keskustelu kielletty!

Itsellä tuli Unityssä nyt mitta täyteen tota ubisoftin kaavaa. Avaa se, kerää tätä jne touhua, vaikka siitä aiemmin olen pitänyt. Black flag, WD, kaksi Crew betaa ja nyt unity.

Palaan vielä tähän. Mulla kävi täysin samoin Far Cry 4sen kanssa. Alkoi Ubin kaava tökkimään ja en ostanutkaan hartaasti odottamaani Far Cryta. Nyt kun olen sitä päässyt testaamaan ja lukemaan arvosteluja, niin ostoonhan se kuitenkin meni. Enkä kadu :)

Mitä taas The Crew-pelin Ubimaisuuteen tulee, niin juu onhan tässä kerättävää samalla kaavalla MUTTA autopeliksi naamioituna se tekee siitä uniikin kokemuksen. Ostoon menee siis tämäkin Ubitus.
 
Vastaus: The Crew [Hype] - Konsolibetasta keskustelu kielletty!

Aluksi autossa ei oikein ole tehoa tai ääntä. Jousitus on suht korkea ja löysä mikään tekee autosta herkän sekä epävakaan. Ja nämä siis vakio osilla ja autoissa, kun on vielä paljon eroja noin muutenkin. Pitoa löytyy myös vakio osilla, mutta sitä ei pysty hyödyntämään pehmeän jousituksen ja alustan takia. Autosta tulee vakaampi ja ohjauksesta rauhallisempi, kun saa parempaa osaa samalla kun teho lisääntyy ja jarrut paranee. Betan max autolla level 200 oli ajaminen jo hyvin lähellä Forza Horizonia, mutta en tiedä kuinka helpoksi se sitten muuttuu koko version maxilla 1299. Ja Forza Horizonissa nyt on arcadepelien paras ajomallinnus/fysiikka.

Padilla ajaessa pitää vain säätää niitä ohjainasetuksia itselle sopivaksi niin ajotuntumasta saa kyllä melkein minkäläisen vain haluaa. Ajomallinnus on betan pelaamisen perusteella hyvä ja se on fiksusti tehty, että ajettavan tien tyyppi/maasto oikeasti vaikuttaa auton valintaan. Tätä ei oikein yksikään autopeli ole aikasemmin tarjonnut kunnolla.

Jep, ja ihmiset ei viitti kokeilla alkua pidemmälle ja säätää asetuksia ja sitte itketään taas.. Ite ainakin pidin tästä betojen perusteella ja ostoon menee. Eria asia on taas kauan jaksaa pelata, mutta se selviää aikanaan.
 
Vastaus: The Crew [Hype] - Konsolibetasta keskustelu kielletty!

No.. Eiköhän pelin pitäisi olla sentään jotenkin pelattava ilman mitään erillistä säätämistä. Tätä ei voinut ratilla ajaa yhtään, koska kontrollit olivat ihan kauheat, eikä ne säätämisellä paljon parantuneet. Muutenkin mielestäni ei minun makuuni, toiset saa toki tykätä mutta ei tästä kaikkien tarvi tykätä.
 
Vastaus: The Crew [Hype] - Konsolibetasta keskustelu kielletty!

No.. Eiköhän pelin pitäisi olla sentään jotenkin pelattava ilman mitään erillistä säätämistä. Tätä ei voinut ratilla ajaa yhtään, koska kontrollit olivat ihan kauheat, eikä ne säätämisellä paljon parantuneet. Muutenkin mielestäni ei minun makuuni, toiset saa toki tykätä mutta ei tästä kaikkien tarvi tykätä.

Ennakkoon jo ilmoittivat ettei betaa suositella ajettavaksi ratilla, koska kaikki asetukset ja koko toimivuus oli erittäin aikaisesta vaiheesta. Sanoivat suoraan, että sen kanssa on betassa todella isoja ongelmia, jotka lopulliseen versioon korjataan.
 
Vastaus: The Crew [Hype]

Ikävä tyrmätä heti kättelyssä mutta olihan ruma, paska ja tylsä peli, huh huh. Ilman demoa/betaa olisin ehkä ostanut. No, säästyipä 70 euroa.
 
Vastaus: The Crew [Hype] - Konsolibetasta keskustelu kielletty!

Juu nythän siellä olisi vielä huomiseen se avoin demo, mutta kun ei oikein ole aikaa ladata ja pelata. Sinällään ainoa omalla kohdalla ostopäätöstä arveluttava asia on tuo autopelien tärkein ominaisuus eli ajomallinnus. Tietysti likipitäen kaikille on jo selvää, että tämä on arcade, mutta arcade-mallinnuksiakin on niin paljon erilaisia. Paljon on myös puhuttu siitä, että mallinnus muuttuu(paremmaksi), kun autoa kehittää saavutetuilla osilla, joka on ihan järkeenkäypää.

Lähinnä mietin sitä, että onko se ihan alkupelin "kaamea ajomallinnus" samaa luokkaa Watch Dogsin kanssa, jonka kanssa tuli kyllä toimeen, muttei sellaisella mallinnuksella kyllä täysin pelkkää ajopeliä jaksaisi pelata. Vastaavasti mietin myös, että alkaako mallinnus tuntumaan muutaman tunnin kehittämisellä sellaiselta NFS: Rivals ja/tai Driver: San Francisco-tyyliseltä, koska niiden arcade-mallinnuksesta tykkäsin ja niiden kanssa viihdyin.

Itse asiassa ajettavuus on suoraan kuin Watch Dogsista tai ehkä vähän paskempi.
 
Vastaus: The Crew [Hype] - Konsolibetasta keskustelu kielletty!

Itse asiassa ajettavuus on suoraan kuin Watch Dogsista tai ehkä vähän paskempi.
Aika outoa että en juurikaan havainnut mitään erikoista WD ajettavuudessa mutta tässä takakameroista ajettavuus on huonoin mihin olen törmännyt piiiiiiitkään aikaan.
 
Vastaus: The Crew [Hype] - Konsolibetasta keskustelu kielletty!

Ikävä tyrmätä heti kättelyssä mutta olihan ruma, paska ja tylsä peli, huh huh.

Itse asiassa ajettavuus on suoraan kuin Watch Dogsista tai ehkä vähän paskempi.

...tässä takakameroista ajettavuus on huonoin mihin olen törmännyt piiiiiiitkään aikaan.

Sen verran vahvoja mielipiteitä(ja ERITTÄIN vähillä perusteluilla), että on pakko kysyä, kauanko te betaa/demoa jaksoitte kokeilla ja paljonko autoa kehittää? Entä ohjausasetusten säätö ja fysiikkamallinnuksen asetus hardcorelle/simulationille?

En tarkoita millään pahalla, mutta tätä ketjua lukee varmaan ainakin jokunen, joka pohtii pelin hankintaa ihan tosissaan ja siihen tuollaiset ylimalkaiset "ruma, paska ja tylsä" & "huonoin pitkään aikaan" mielipiteet ilman mitään perusteluja ovat vähän sellaisia, että niihin haluaisi vähän lisää lihaa luiden ympärille. Jos ymmärrätte, mitä tarkoitan.
 
Ylös Bottom