The Dark Pictures Anthology

Strooper12

Well-Known Member
No niin, juuri eilen tein tilaa kovalevylle uusia pelejä varten poistamalla nämä kaksi nimenomaista peliä. Pitänee ladata takaisin ja ottaa uusintakierrokset vihdoin.
Pitänee kai antaa tälle toinen mahdollisuus. Itsellä hyytyi pelikokemus melko pian ensimmäisen siirtymän jälkeen. Itselläni Until dawn pitää kruunua tiukasti päässään, Quarryn tullessa kakkosena.
 

Hulikopteri

Well-Known Member
Man of Medan lähti asennukseen kun plussan kautta sain joskus. Little Hopea ei ole mutta onko se pelaamisen arvoinen? Man of Medan on saanut aika ristiriitaista mielipidettä mutta kai sen nyt voi pelata näin syksyllä Halloween lähestyessä
 

HideoMiyamoto

Well-Known Member
Man of Medan lähti asennukseen kun plussan kautta sain joskus. Little Hopea ei ole mutta onko se pelaamisen arvoinen? Man of Medan on saanut aika ristiriitaista mielipidettä mutta kai sen nyt voi pelata näin syksyllä Halloween lähestyessä

Molemmat on pelaamisen arvoisia. Eivät pärjää studion isoille peleille Until Dawn ja The Quarry, mutta ihan hyviä ovat.
 

Renebauman

Well-Known Member
Molemmat on pelaamisen arvoisia. Eivät pärjää studion isoille peleille Until Dawn ja The Quarry, mutta ihan hyviä ovat.
Samaa mieltä. House of ashes mielestäni näistä pienemmistä peleistä se omaan makuun paras. Vähän kuin välipaloja tämä pienempi kauhupeli sarja. Until Dawn ja The Quarry firman parhaat pelit kuitenkin omasta mielestä.
 

ojpe

New Member
Tämä on nyt pelivuorossa ja tarkoitus olisi saada platinalle. Ok pelikokemus ollut kuten myös muut tämän sarjan pelit.
 

rap

Well-Known Member
Kaikki pelit pelattu kerran läpi mitä tähän mennessä julkaistu. The Quarry ja Until Dawn olleet parhaimmat. House of Ashes oli ihan kuraa, ei vois vähempää kiinnostaa Irakin sota 2003 ja yliluonnolliset oliot.

Tänään päästiin veljen kanssa uusin The Devil in Me läpi. Ihan kelpo peli outoja ja käsittämättömiä virheitä lukuunottamatta. Lopussa esim. kuorma-auto ajaa tiellä jonka kuski joutuu tekemään äkkijarrutuksen. Kuski painaa selvästi kaasun pohjaan ja auto pysähtyy. Miten tekijät voi jättää näin selkeitä virheitä lopulliseen versioon? Meillä jäi se yksi musta nainen henkiin.
 

Powerslider

Well-Known Member
Ei ollut Devil in Me mielestäni oikein mistään kotoisin. Peliä oli muutettu pelillisempään suuntaan, mutta ne pelilliset osuudet oli aika turhia, ei nämä pelit kaipaa mitään tasoloikintaa, varsinkin kun kontrollit eivät ole kummoiset.

Hahmot oli sen verran yhdentekeviä että tapatin tarkoituksella jokaisen, oli ihan hauskaa pelata välillä tuollakin tyylillä näitä pelejä.
 

Bandicoot

Well-Known Member
Ei ollut Devil in Me mielestäni oikein mistään kotoisin. Peliä oli muutettu pelillisempään suuntaan, mutta ne pelilliset osuudet oli aika turhia, ei nämä pelit kaipaa mitään tasoloikintaa, varsinkin kun kontrollit eivät ole kummoiset.

Hahmot oli sen verran yhdentekeviä että tapatin tarkoituksella jokaisen, oli ihan hauskaa pelata välillä tuollakin tyylillä näitä pelejä.
Samaa mieltä. Kaikki Supermassiven pelit pelattu ja Devil in me oli selkeästi huonoin. Pelissä oli pahoja laadullisia puutteita liittyen animointiin ja tekstityksiin. Juoni oli alkuun mielenkiintoinen, mutta edetessä lässähti todella pahasti ja loppuratkaisu olikin sitten huonoin ja ennalta-arvattavin mitä olen missään pelissä ikinä nähnyt. Ja lisäksi, jos ankkurin heittää toista päin, voiko se upota rintakehään? Pelissä oli muutenkin koko ajan niin paljon epäloogisuuksia, että tuli mieleen että pidetäänkö tässä pelaajaa aivan idioottina. Plussat siitä, että tällä kertaa pelissä ei ollut yliluonnollisuuksia, paitsi sellaisia että hetki sitten talon katolla ollut murhaaja on sekunnin päästä maassa jahtaamassa sinua.

Kaiken kaikkiaan, harmittaa koska odotukset olivat isot. Mutta nyt 1/5 :(

Edit: lisäyksiä tekstiin

Vielä pari juttua tuli mieleen. Yksi hahmoistani kuoli siten, että piti valita hide/run. Tämän jälkeen ei tullut mitään quick-timea vaan hahmo kuoli kun tein pelin mielestä väärän valinnan. Ei näin.

Yhdessä ratkaisevassa kohdassa ruutuun ilmestyi yhtäkkiä neliö. Eli siinä kohtaa pitäisi nopeasti painaa neliö-nappia. Ainoo vaan, että se ilmestyi jo valmiiksi punaisena eli pelin mielestä en ollut ehtinyt reagoida. Ei näin.

Pelin loppuratkaisu oli kyhätty hirveessä kiireessä. Oli varmaan ideat loppuneet kesken ja päädyttiin kusemaan juosten. Pelissä oli jo sitä ennen ollut pahoja epäloogisuuksia ja jos tarinankerronta oli ontunut tähän asti, niin lopussa se rampautuu kokonaan.

Toivon todellakin, että Supermassive Games nousee vielä tästä.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom