Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Darkness -apuja

ULVI

KonsoliFIN Alumni
Chapter 5 (älä lue, jos et ole pelannut):


Kyseessä on viimeinen Vinnien hitman-sivutehtävä, jossa pitää hoidella Shrotea valvova länsirannikon gangsteri. Mofon pitäisi majailla jossain lähellä Abe Hunterin kämppipaikkaa, toisessa kerroksessa, jonne ylettää lonkerolla. Nyt on käynyt niin, että sain tehtävän hoidettavaksi vasta palattuani toiselta käynniltä Otherworldista - toisin sanoen kapt. Shrote on jo siirtynyt ikuisuuteen pommin räjähdettyä kirkossa. Pitäisikö valvojakaverin vielä olla paikalla? Olen aika lailla tutkinut koko helvetin Gun Hillin pimeällä kouralla oikeaa avonaista ikkunaa löytämättä. Eksyin jopa poliisiasemalle ja Shroten kämpille sisään.

Xbox 360 -versiossa ikkunan pitäisi kuulemma olla Aben luota kujalle lähdettäessä vasemmalla seinällä. Mutta kun ei ole. :confused:
 
Vastaus: The Darkness -apuja

Homma ratkesikin sillä, että menin uudelleen Vinnien juttusille ja sain kuulla saman tehtävänannon uudestaan. Ruutuun ilmestyi Objective Updated, vaikka samat ohjeet olivat olleet siellä jo aiemmin. Jotain bugia ilmeisesti. Nyt kun palasin Gun Hillille, niin yksi ikkunoista oli auennut ja pääsin lonkerolla sisään. Että semmosta..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: The Darkness -apuja

Itseäni ärsyttää se yksi mummo siellä junalaiturilla, mikä nakkoo niitä kolikoita sinne radalle ja ne pitäisi kerätä. Noh, suostuin tehtävään ja en kerennyt poimia sieltä neljää kolikkoa ennen kuin juna tuli. Pari kertaa sain yrittää uusiksi mutta nyt se mummu ei sano mulle enää mitään! Olen kyllä kahlonut sitä rataa läpi monet kerrat mutta ei siellä ilmeisesti enää kolikoitakaan ole.

Bugi? Onko helpompaa yrittää uudelleen chapterin kautta? Onko jotain kikkoja?
 
Ylös Bottom