Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Final Sunday Race (7.9.2003)

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.

Oliver

KonsoliFIN Alumni
Jatkoa edellisestä ajelu-ketjusta:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rakuuna
Hahha, pojjaat on epätoivosia. :D
<b>Tervetuloa: 7.9.2003 Sunnuntai 20:00:</b>
Host: <b>Oliver</b>
Salasana: <b>suomi</b>
Paris: <b>Freefall</b>
Vehicle: <b>Knight</b>

En väitä, että mikään maailman paras tuossa olisin, mutta vaatii edes vähän taitoa ja harkintaa.
Restarttia ja jatkoa kysellään sitten fiilisten mukaan.
(eli restart kunnes minä voitan... äh en ole niin tylsä....)


Ja megatumpuloille löytyy vaikka netistä cheat-code, millä pääsee _autoihin_ käsiksi.
Maalaa minut->rimbuk

Ei auta career-modessa, missä autot oikeasti hankitaan.

Ja liipaisinherkät ystävämme: Nitroja ei kannata (tälläkään radalla) nykäistä päälle heti startissa. Ja HOST päättää, jos joku pitää heittää ulos Rakuunan osallisumisen mahdollistamiseksi.
Ja miksikö haloo? Herra kuuluu kuitenkin klaaniin jne. Toivottavasti saamme seuraamme mm. "du bomb":in suomesta jne. kivakivakiva...:D
 
Hehhe. No pitänee sitten testailla vähän etukäteen tuotakin autoa, jos et kerran "autoilla" pärjää mua vastaan. :D
 
Saas nähdä miten hostaaminen sunnuntaina onnistuu.
Mullahan on HTV:n Welho 525-liittymä (525/200 kbps), joka on tähän asti toiminut mielestäni ok. Eilen hostasin peliä, jotta olisin ottanut matsia Karman kanssa, mutta Karma ei peliä nähnyt (sillä on käytössä sama liittymä), mutta joillakin se näkyi, kun joku oli aina mukaan tunkemassa. Molemmat pääsimme kuitenkin osallistumaan cGT resonicin (Saksa) hostaamaan kisaan.
Eipä taida tuo 200 kbps upload-kaista sittenkään ihan riittää ja HTV:llä on kaikissa liittymissä sama upload-kaista. Pistän palautetta menemään ja jos ei uskottavaa selitystä löydy, niin liittymä lähtee kyllä vaihtoon. Sääli sinänsä, sillä onhan tuo muuten hemmetin kätevä.
 
Hyvinhän se hostaus (ainakin ilman salasanaa) taas onnistui ja oikein mukavasti oli mukana muitakin suomalaisia.
Pitäisiköhän sunnuntaiajelusta tehdä tapa ainakin siihen asti, kunnes parempi online-autopeli ilmaantuu?
 
Miksenköhän minä nähnyt sitä peliä siellä :confused:
Ei löytynyt oliverin peliä edes haulla :(
Kyttäsin siellä vaikka kuinka kauan 19.50 ------>
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Huijis
Miksenköhän minä nähnyt sitä peliä siellä?
Ei löytynyt oliverin peliä edes haulla.
Kyttäsin siellä vaikka kuinka kauan 19.50 ------>
Höh! Juuri n. 19.55 laitoin pelin pystyyn ja liikkeelle lähdettiin vähän kahdeksan jälkeen, joten kyllä olisi pitänyt näkyä ihan normaalisti :confused::(
Ja ainakin mulle kaikki näkyi ihan ok, eikä kummempaa warppailuakaan ollut kenenkään suhteen havaittavissa...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver
Höh! Juuri n. 19.55 laitoin pelin pystyyn ja liikkeelle lähdettiin vähän kahdeksan jälkeen, joten kyllä olisi pitänyt näkyä ihan normaalisti :confused::(
Ja ainakin mulle kaikki näkyi ihan ok, eikä kummempaa warppailuakaan ollut kenenkään suhteen havaittavissa...

Hmm.. ettei olis Welho taas... Hei Huijis, mikäs yhteys sulla on?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver
Pitäisiköhän sunnuntaiajelusta tehdä tapa ainakin siihen asti, kunnes parempi online-autopeli ilmaantuu?

Tämä on hyvä idea. Olen ollut reissussa tai jälkikasvu on häärännyt niin kovasti että ei ole päässyt vielä mukaan pelailemaan mutta katsotaan seuraavana sunnuntaina sitten.

Käyn kyllä melkein joka ilta roikkumassa siellä kun on vain mahdollista mutta aika vähän on peliseuraa näkynyt. Skabaillaan kun nähdään.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Karma
Hmm.. ettei olis Welho taas... Hei Huijis, mikäs yhteys sulla on?
Meganen Baana.
Aika outoa...
Voiskohan palomuuri vaikuttaa tohon?
Muita pelejä kuitenkin näkyy.
 
Pistin eilen Pleikkarin varmuudeksi suoraan kaapelimodeemiin kiinni, eikä kyllä kytkimenkään kautta pitäisi palomuurien täällä päässä haitata...
Mäkki-viruksilla kun tuskin pääsee edes uutisiin, niin ei ole tarvinnut kotona nuista pöpöistä paljoa huolehtia, vaikka onhan koneessa varmuudeksi about kaikki reiät tukossa.
Jotain pitäisi kyllä ilmeisesti availla, että saisi tuon IRC:in futaamaan...
 
Kyllä se Oliverkin kohta oppii jo Paris Tourin. Tein muuten sillon sua vastaan uuden oman enkan siinä. :D

Pistähän IRC pelittämään, tuu QuakeNettiin ja kanavalle #MC2.fi ja tulkaa tietysti muutkin.
 
Nooh, kyllä säkin opit vielä ajelemaan etuvetoisella tai siis yleensä pyörävetoisella;).
Ja IRCci futaa nyt, mutta en kyllä tiedä miten siellä jaksan roikkua....
 
No kiinteellä siellä voi "roikkua" 24/7 kun pidät konetta päällä...

Ei mitään etuvetosia tueta. :D
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom