Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Getaway: Black Monday ongelma

Gangster75

New Member
Tehtävässä 16 tai 15, en ole aivan varma. En yksinkertaisesti taju minne siinä pitää mennä. Tehtävä on se jossa Samilla pitää hiippailla siellä pilvenpiirtäjässä. Pitääkö niiden kahden hepun näkyä koko ajan ja niitä seurata? Luin walkthrougheja mutta eihän niistä nyt ota erkkikään selvää kun kaikki on selitetty liian tarkasti ja menee heti sekaisin.
 
Vastaus: The Getaway: Black Monday ongelma

Gangster75 sanoi:
Tehtävässä 16 tai 15, en ole aivan varma. En yksinkertaisesti taju minne siinä pitää mennä. Tehtävä on se jossa Samilla pitää hiippailla siellä pilvenpiirtäjässä. Pitääkö niiden kahden hepun näkyä koko ajan ja niitä seurata? Luin walkthrougheja mutta eihän niistä nyt ota erkkikään selvää kun kaikki on selitetty liian tarkasti ja menee heti sekaisin.

Aikalailla peesissä pitää mennä, mutta niiden ei tarvitse näkyä jatkuvasti. Seuraat niitä muistaakseni joihinkin rappusiin. Muista, että pääset kattolampputasoihin piiloon ja vaikka yksi vartija sinut huomaisikin, ne unohtavat todella nopeasti nähneensä sinua, jos vaikka ehdit piiloutua (esim. juuri lamppuihin tai jopa pöytien taakse). Tai sitten jälkimmäinen neuvo toimii vain toisella osuudella, ja tässä ei saa tulla huomatuksi? Kokeile itse :)

Törkeän huonoa tehtäväsuunnittelua muuten nämä Samin osuudet, eritoten tämä, missä menet. Taisin itse tuota parin illan pelaussessiot vääntää.
 
Vastaus: The Getaway: Black Monday ongelma

Tota lamppujen yläpuolella menemistä en itse hoksannutkaan. Auttaa kumman paljon mutta en siltikään ole vielä päässyt tehtävää läpi. Voiko Samilla tehdä jotain iskuja tms, vai pitääkö niitä vartijoita vaan juosta karkuun jos ne näkee? Turhauttavaa... Miksei vaan voi mättää vartijaa turpaan ja ottaa siltä gätin ja alkaa jakaa lyijiyy... Vai pitikö tosta tehdä joku puhdas pulmunen :D

PS. Tää peli muistuttaa paljon ensimmäistä Max Paynea tunnelmaltaan ja tapahtumapaikoiltaan aika-ajoin.
 
Vastaus: The Getaway: Black Monday ongelma

Meni vihdoin läpi, mut huhhuh ku oli pitkä. Sen jälkeiset tehtävät ollut taas tyyliin et voi kuolla teit mitä teit. Tasaista tehtäväsuunnittelua :rolleyes:
 
Vastaus: The Getaway: Black Monday ongelma

Gangster75 sanoi:
Meni vihdoin läpi, mut huhhuh ku oli pitkä. Sen jälkeiset tehtävät ollut taas tyyliin et voi kuolla teit mitä teit. Tasaista tehtäväsuunnittelua :rolleyes:

Jep. Vinkki erääseen tilanteeseen, ellet mennyt jo tätä:

Jos astut sellaiseen toimistohuoneeseen, missä edessäsi seisoo (selinpäin) vartija, joka ei ole lähdössä mihinkään, niin voit juosta jampan ohi samaisen huoneen toimistopöydän taakse kyykkyyn piiloon. Otin tuossa tilanteessa itse pari osumaa, mutta selvisin ja enkä kyllä tosiaan keksinyt muuta ratkaisua tuohon. Vartija jäi siihen jotain kärkkyään vajaaksi minuutiksi ja lähti sitten muille teilleen, jolloin pinkaisin läheisen käytävän lampputelineisiin ja pääsin taas melkoisesti eteenpäin.

Näitä tehtäviä oikein muisteleekin pahalla =)

edit: Luinkin tuon viestisi väärin - että "ei voi kuolla, teki mitä teki".
 
Vastaus: The Getaway: Black Monday ongelma

Joo siis tarkoitin että tehtävissä ei yksinkertaisesti voi kuolla koska peli on liian helppo 80% ajasta. No tarina pysyy paremmin kuitenkin mielessä kun peli etenee kuin elokuva ilman kuolemisia :D

Mutta mutta miten se loppuvastus pitää teilata? Pelasin äsken sitä kohtaa 2 tuntia ja aina kuolin. Pitääkö sinne ylös mennä, vai ampua alhaalta tarkkoja laukauksia aina kun se tulee näkyviin? Kokeilin molempia keinoja mutta aivan mahdottomalta tuntui, aina joku hiipi taakseni ja ampui sarjan selkään tai se lopari ampui mut. Onks tossa tehtävässä käytetty loputtomia vihollisia? Tuntui ainakin vähän siltä tai sitten en puhditanut alakertoja tarpeeksi hyvin...

Huomasin muuten oudon jutun nimittäin en voi nojata tuossa tehtävässä kuin kerran tai kaksi seinään. Mun mielestä aina ennen on saanut nojata joka välissä, mut onhan toi oikeestaan ihan hyvä ratkaisu, ettei liian helpoksi menisi.
 
Vastaus: The Getaway: Black Monday ongelma

Gangster75 sanoi:
Joo siis tarkoitin että tehtävissä ei yksinkertaisesti voi kuolla koska peli on liian helppo 80% ajasta. No tarina pysyy paremmin kuitenkin mielessä kun peli etenee kuin elokuva ilman kuolemisia :D

Mutta mutta miten se loppuvastus pitää teilata? Pelasin äsken sitä kohtaa 2 tuntia ja aina kuolin. Pitääkö sinne ylös mennä, vai ampua alhaalta tarkkoja laukauksia aina kun se tulee näkyviin? Kokeilin molempia keinoja mutta aivan mahdottomalta tuntui, aina joku hiipi taakseni ja ampui sarjan selkään tai se lopari ampui mut. Onks tossa tehtävässä käytetty loputtomia vihollisia? Tuntui ainakin vähän siltä tai sitten en puhditanut alakertoja tarpeeksi hyvin...

Huomasin muuten oudon jutun nimittäin en voi nojata tuossa tehtävässä kuin kerran tai kaksi seinään. Mun mielestä aina ennen on saanut nojata joka välissä, mut onhan toi oikeestaan ihan hyvä ratkaisu, ettei liian helpoksi menisi.

Tosiaan, energiavaroja ei ainakaan tässä viimeisessä tehtävässä ole loputtomiin. Ei se kyllä haittaa, kerran kun nojaa sisällä ja toisen kerran juuri ennen viimeistä tappelua niin ei ongelmia ehdi tulla.

Itse vastuksen hoitelu on melko yksinkertaista. Minä suoraan kaikki rappuset ylös, tasanteella nimittäin on hyvin suojaa. Sieltä kun tyhjentelee lippaita niin se ukkeli kaatuu suht' yksinkertaisesti.

Helppoudesta: Kyllä, Black Monday on liian helppo. Yhden illan peli, valitetavasti - eikä edes niin hyvä kuin edeltäjänsä.
 
Vastaus: The Getaway: Black Monday ongelma

ei siinä loputtomia vihollisia ole.
ensin kun pääpomo on alhaalla niin ammu ne 2 tavallista vihua ja kun tarpeeksi osut pomoon niin se juoksee ylös, tallöin alas tulee vielä 2 vihollista lisää, ammu ne ja juokse itse ylös.
ja itsellä kävi niin kivasti että kun ylhäällä olin pomoa vastapäätä sen pellin kappaleen takana kyykyssä enkä tehnyt mitään niin pomo lähti kävelemään kohti, kun se oli puolessavälissä niin nousin ylös ja tyhjensin konepistoolien lippaat siihen :cool:

tuo siis vasta aika lopussa, alussahan sen pomon perässä täytyy juosta ja ampua vihuja aika paljon kunnes se juoksee ne aika pitkät raput ylös.
 
Vastaus: The Getaway: Black Monday ongelma

Pääsin sen läpi eikä se loppujen lopuksi edes kovin vaikea ollut. Pari konepistoolin lipasta päähän ja muutama kerran pistoolilla lisäksi niin siinä se oli eikä se osunu muhun kertaakaan kun kyykin siellä suojan takana. Mut oli kyl aika paska lopetus noin hyvälle tarinalle... :(
 
Vastaus: The Getaway: Black Monday ongelma

No joo, sä oot sentään niin pitkällä. :D
Mä sain pelin vasta joululahjaksi, ja se tuntuu mukavalta peliltä.
Nyt olen päässyt tehtävässä 1 sen verran eteenpäin, että olen siellä pihalla
siinä kun poliisia on ammuttu.
Rosvoja/varkaita/rikollisia ei näy enää missään, ja oon pidättänyt niitäkin jo sata. :eek:
Jos yhtään voisit auttaa, laitas yksityisviestiä. :p
 
Vastaus: The Getaway: Black Monday ongelma

miten maasta voi ottaa ak-47 tms vai voiko vastatkaa mahdollisimman nopeesti
 
Ylös Bottom