Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Order: 1886 - Vanhoja poikia viiksekkäitä

Vastaus: The Order: 1886 [Hype]

Tuo conspiracy traileri sai ainakin meikäläisen innostumaan "pelistä", enemmänhän tämä taitaa olla David Cage tyylinen peli ja niitähän ei ikinä ole liikaa. Aihepiiri kun vielä on erittäin mielenkiintoinen niin jos arvostelut ei täysin murskaa peliä niin varmaan menee ostoon.
 
Vastaus: The Order: 1886 [Hype]

Nähtävästi osa ennakkotilaajista ovat saaneet kappaleen pari viikkoa etuajassa.

12 minuuttia pelikuvaa. Vaikuttaisi olevan pelin alkuosiosta (spoilerivapaa). Näyttää aivan rikollisen hyvältä vaikka video onkin 720p. Välipätkien ja itse pelaamisen välillä ei tunnu olevan lainkaan eroa ulkoasun suhteen.

[video=youtube;cHoAZ90m6R4]https://www.youtube.com/watch?v=cHoAZ90m6R4[/video]

Dem graphics!

ReadyElegantGalapagosmockingbird.gif


Toivonmukaan myynnit olisivat sitä luokkaa, että saataisiin jatko-osa sitten parin-kolmen vuoden päästä. The Order: 1886 muistuttaa pitkälti UC1 & AC1:sta jotka kumpikin oli melkoisia pannukakkuja. Jatko-osat olikin GOTY tavaraa, kun pystyttiin keskittyä muuhunkin kun pelimoottorin kehittämiseen.
 
Vastaus: The Order: 1886 [Hype]

Nähtävästi osa ennakkotilaajista ovat saaneet kappaleen pari viikkoa etuajassa.
Vai olisiko ihan arviokappaleella otettu? Promot ovat jakelussa Suomenkin pelimedioille, mutta täällä osataan noudattaa embargoja paremmin kuin Italiassa. (Ei ole todellakaan ensimmäinen kerta, kun tuolta suunnalta jotain vuodetaan etuajassa.)
 
Vastaus: The Order: 1886 [Hype]

Vai olisiko ihan arviokappaleella otettu? Promot ovat jakelussa Suomenkin pelimedioille, mutta täällä osataan noudattaa embargoja paremmin kuin Italiassa. (Ei ole todellakaan ensimmäinen kerta, kun tuolta suunnalta jotain vuodetaan etuajassa.)
Onko mahdollista tietää, koska embargo raukeaa?
 
Vastaus: The Order: 1886 [Hype]

Suomessa ei ole vielä tietoa embargon päättymisestä. Juttelin eilen Nordisk Filmin Valtterin kanssa aiheesta, ja hän epäili, että päivää ennen pelin myyntiin tuloa. Mikä on aina lupaava merkki.

Waluigi ja minä saatiin promot ja ehkä tehdään vielä julkaisun alla kahden (tai useamman) häiskän lyhyt podcast-muotoinen katsaus, jossa minä kehun ja Waluigi haukkuu peliä. (Kumpikaan ei tietystikään ollut vielä siinä vaiheessa edes koskenut peliin, mutta kyllä tuon etukäteen tietää.)
 
Vastaus: The Order: 1886 [Hype]

Waluigi ja minä saatiin promot ja ehkä tehdään vielä julkaisun alla kahden (tai useamman) häiskän lyhyt podcast-muotoinen katsaus, jossa minä kehun ja Waluigi haukkuu peliä. (Kumpikaan ei tietystikään ollut vielä siinä vaiheessa edes koskenut peliin, mutta kyllä tuon etukäteen tietää.)

Voisitte vaikka foorumin käytännöstä poiketen tehdä tällä kertaa niin, että julkaisisitte jostain pelistä arvostelun etusivulla embargon päätyttyä, eikä vasta kuukausi julkaisupäivän jälkeen ;)
 
Vastaus: The Order: 1886 [Hype]

Hey yo! Twitchin puolella on streamattu peliä ja näemmä Ready at Dawn on pitänyt oleellisia seikkoja salassa. Sen verran huono itsekuri etten ole voinut vastustaa spoilereita. Jos on aikomus hankkia peli kannattaa pysyä pimennossa. Premissi vaikuttaa aina vain mielenkiintoisemmalta.
 
Vastaus: The Order: 1886 [Hype]

Suomessa ei ole vielä tietoa embargon päättymisestä. Juttelin eilen Nordisk Filmin Valtterin kanssa aiheesta, ja hän epäili, että päivää ennen pelin myyntiin tuloa. Mikä on aina lupaava merkki.
Tänään embargopäiväksi vahvistui 20. helmikuuta, eli pelin julkaisupäivä.

Synkkiä enteitä vai merkki kovasta luottamuksesta pelin erinomaisuuteen? Senpä näemme ensi viikolla.
 
Vastaus: The Order: 1886 [Hype]

Hieman harmittaa noi "Evil Within" letterboxaukset pelissä, mutta ymmärrän että niillä saadaan enemmän tehoja irti PS4:sta ja paremmat grafiikat kun ei tarvitsee koko kuva-alaa piirtää.
 
Vastaus: The Order: 1886 [Hype]

Tänään embargopäiväksi vahvistui 20. helmikuuta, eli pelin julkaisupäivä.

Synkkiä enteitä vai merkki kovasta luottamuksesta pelin erinomaisuuteen? Senpä näemme ensi viikolla.

Itsellä on ainakin pienet epäilykset pelistä. Jotenkaan ulkoasukaan ei enää erotu edukseen jo julkaistujen pelien rinnalla.
 
Vastaus: The Order: 1886 [Hype]

Podcast-katsausta kannatetaan! Lyhyt tai pitkä, ihan mihin resurssit riittää.


Waluigi ja minä saatiin promot ja ehkä tehdään vielä julkaisun alla kahden (tai useamman) häiskän lyhyt podcast-muotoinen katsaus, jossa minä kehun ja Waluigi haukkuu peliä. (Kumpikaan ei tietystikään ollut vielä siinä vaiheessa edes koskenut peliin, mutta kyllä tuon etukäteen tietää.)
 
Vastaus: The Order: 1886 [Hype]

Ainiin, tämäkin peli on olemassa. Piti katsoa first hour gameplaysta sieltä täältä muutama lyhyt pätkä, ja olen yhä ihan yhtä yllättynyt kuin ennenkin siitä, että miten näin valtavilla resursseilla saadaan tehtyä jotain näin yhdentekevältä vaikuttavaa. Noh, odotetaan niitä lopullisia arvioita, mutta minun on hyyyyyyyyvin vaikea nähdä itseäni tarttumassa tähän peliin, muuten kuin että joskus vuosien päästä kun saapu plussapeleihin.
 
Vastaus: The Order: 1886 [Hype]

Ei vaan pystynyt odottamaan arvioita pelistä, niin hyvältä näyttää et oli pakko pistää tilaukseen. Monia viimevuoden lopulla tulleita hittipelejä on vieläkin pelaamatta kun ei niistä viitsi täyttä hintaa maksaa mutta nyt ei kyennyt. [emoji39]

Peli tulee varmasti jakamaan mielipiteet tyylinsä takia mutta niin teki vuoden 2013 yksi parhaista peleistä Beyond two souls.
 
Vastaus: The Order: 1886 [Hype]

En ole pahemmin seuraillut tätä, ja jotenkin luulin että tää olis Mass Effectien tyylinen peli, mutta katselin tota ekaa tuntia ja pelataanko tässä lainkaan? Näyttää vahvasti siltä että tässä mennään cut scenestä toiseen ja siinä sitten painellaan quick time eventtejä urakalla.

Ei kyllä yhtään innosta, mikä pelejä nykyään vaivaa, tuntuu että liukuhihnalta tulee Pa2Ka:ta urakalla tämä ns. next genin suhteen.
 
Vastaus: The Order: 1886 [Hype]

Mitä ihmettä :D Nyt on pakko kysyä. Mistä olet saanut käsityksen, että The Order: 1886 olisi ME tyylinen avaruusroolipeli?
 
Vastaus: The Order: 1886 [Hype]

En ole pahemmin seuraillut tätä, ja jotenkin luulin että tää olis Mass Effectien tyylinen peli, mutta katselin tota ekaa tuntia ja pelataanko tässä lainkaan? Näyttää vahvasti siltä että tässä mennään cut scenestä toiseen ja siinä sitten painellaan quick time eventtejä urakalla.

Ei kyllä yhtään innosta, mikä pelejä nykyään vaivaa, tuntuu että liukuhihnalta tulee Pa2Ka:ta urakalla tämä ns. next genin suhteen.

Jos kerta toisensa jälkeen, tarjolla sekä tulevat pelit ei innosta yhtää ja muutenkin maistuvat pakkopullalta niin kannattaisko vaikka vaihtaa videopeliharrastus johonkin muuhun?

Eikä tämä ole vain tämän The Order 1886 syytä, vaan samanlainen, "yyh ääh tylsä ei oo muutakaa pska peli pelataan nyt kun on pakko" sävy on ollut jo useammassa muussakin peliketjussa havaittavissa. Vai ootatko semmosta peliä mitä koko maailma pelaa, 30 vuotta putkeen tauotta jossa on kaikki mitä videopeliltä vaaditaan? Sori offtopic!

Mitä tulee The Orderiin, niin kieltämätä kaksjakoiset fiilikset mullaki. Mutta mitä internettiä lukenut niin jotenkin tuntuu et kaikki olettaa jo valmiiksi että kyseessä on täysin paska peli joka nyt vaan näyttää hyvältä, mistä viha? Senkö takia että kyseessä on täysin uusin peli, eikä ole minkää jatko osa?

En väitä että tämä tulee olemaan mikään mestariteos, mutta itse luulen että ihan pelikelpoinen todennäköisesti ihan hauska peli. Mitä noihin cutscenehin tulee, niin mitä on sanottu ja mitä oon lukenut nii niitä on joskus jopa todella vaikeeta välillä erottaa et mikä nyt on cutscene ja mikä itse pelikuvaa, koska kaikki vaan näyttää hyvältä. Eikä niin että cutscenet olisi jotenki erinäköisiä itse pelin kanssa.

Itseäni vaan epäillyttää se että tässä kun ei oo kun yksinpeli, joka huhujen mukaan on vielä se 8-12h pitkä, onko se sitten 60e arvosta? Tässä ei todellakaa ole enää mitään tekemistä sen jälkeen kun se on läpi. Vaihtoon varmaan menee samantien, oottelen vielä hieman jotain suurempaa infoa. Mut todennäköisesti ostoon menee.
 
Vastaus: The Order: 1886 [Hype]

En väitä että tämä tulee olemaan mikään mestariteos, mutta itse luulen että ihan pelikelpoinen todennäköisesti ihan hauska peli. Mitä noihin cutscenehin tulee, niin mitä on sanottu ja mitä oon lukenut nii niitä on joskus jopa todella vaikeeta välillä erottaa et mikä nyt on cutscene ja mikä itse pelikuvaa, koska kaikki vaan näyttää hyvältä. Eikä niin että cutscenet olisi jotenki erinäköisiä itse pelin kanssa.
Itsellä taas oli muistikuva, että nimenomaan ei olisi kovinkaan pelattava, vaan hahmot tuntuu jäykiltä ja kömpelöiltä ohjata. Tietenkin, muistikuvat saattaa liittyä johonkin aikaisempaan versioon, tai pahimmassa tapauksessa ihan eri peliin.
 
Ylös Bottom