Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Order: 1886 - Vanhoja poikia viiksekkäitä

Vastaus: The Order: 1886 [Hype]

Tubeenhan on jo joitain päiviä sitten tipahdellut käyttäjien revikoita. Todella hyvältä näyttää omaan silmään, harmittaa vain kuin paljo VIELÄ vaikuttavamman näkönen peli ois koko ruudun kokoisena ilman noita typeriä mustia palkkeja. Yksi arvostelija kehui ulkonäön olevan 10+, tarinan ja pelimekaniikan ollessa hyvää keskitasoa. Vaikuttaa silti just semmoselta mistä itse voisin pitää, kun 3rd personitkin iskee kovaa. Tekisi mieli päästä pelaamaan jo tulevana viikonloppuna kovan työviikon päätteeksi, mutta lyhyt yksinpeli, kuullun perusteella heikko uudelleenpeluuarvo, ei multiplayeria = ensimmäiset käytetyt sopuhintaan varmaan jo maanantaina tarjolla. Jos ensi viikon vkl pääsisi itsekin speelaamaan. :)

Ihme hommaa muuten näiden embargojen kanssa, ärsyttää. Vielä jokin aika sitten oli aivan yleistä että IGN ynnä muut arvostelivat pelin jo viikkoja ennen (Suomi)julkaisua.
 
Vastaus: The Order: 1886 [Hype]

Aika paljon saa tulla lisää näyttöjä, jotta uskaltaa ostaa täydellä hinnalla kuuden tunnin pelikokemuksen ilman verkkopeliä. Tässä on viimeisen puolen vuoden aikana hakattu läpi pelejä joissa peliaika pyörii kymmenissä tai jopa sadoissa tunneissa. Tästä puuttuvat yhteisölliset elementit ilmeisesti täysin. Sen voisi korvata erinomainen juoni. Jännityksellä siis odotellaan mitä arvostelut tulevat tarjoamaan.

Tarkoituksella jättänyt videot ja messukokemukset tämän kohdalla väliin. Puhtaalta pöydältä.
 
Vastaus: The Order: 1886 [Hype]

Huonot uutiset: The Order: 1886:ssakin on Day 1 -päivitys.
Hyvät uutiset: Päivityksen koko on vain 30 Mt.

Ylipäätään teknisesti Order on ollut erittäin vahva esitys, joten ei missään nimessä lukeudu peleihin, jotka julkaistaan selvästi rikkinäisinä/keskeneräisinä.
 
Vastaus: The Order: 1886 [Hype]

Vai että 6 tunnin hupi.. :D Jään odottelemaan 15 euron hintalappua, tai ilmaista plus-peliä..
 
Vastaus: The Order: 1886 [Hype]

Huonot uutiset: The Order: 1886:ssakin on Day 1 -päivitys.
Hyvät uutiset: Päivityksen koko on vain 30 Mt.

Ylipäätään teknisesti Order on ollut erittäin vahva esitys, joten ei missään nimessä lukeudu peleihin, jotka julkaistaan selvästi rikkinäisinä/keskeneräisinä.

Se nyt vielä puuttuiskin että ton pitusta putkijuoksua oltais saatu kuntoon.

Mieli olis tehnyt käydä hakemassa huomenna, mut ei noilla hinnoilla ja kestolla. Pitää katella käytettynä jossain kohtaa.
 
Vastaus: The Order: 1886 [Hype]

Aika paljon te tunnutte antavan painoarvoa pelin hyvyydestä tuon keston perusteella. Luulisi että jos se pituus sopii tarinaan, niin miksi venyttää sitä turhanpäiväisellä. Se että pelissä ei ole cooppia tai edes puolivillaista moninpeliä ihmetyttää. Minä tykkäsin erittäin paljon esim infamous first light pelistä ja sen hinta oli peliaikaan nähden vielä isompi. Tai sitten Destinyn hinta peliaikaan nähden, jonka häpeällisen huono ja lyhyt tarina etsii vertaistaan, tosin siinä tämä moninpeli on ympätty mukaan vaikka se ei kummoinen ole.
 
Vastaus: The Order: 1886 [Hype]

Aika paljon te tunnutte antavan painoarvoa pelin hyvyydestä tuon keston perusteella. Luulisi että jos se pituus sopii tarinaan, niin miksi venyttää sitä turhanpäiväisellä. Se että pelissä ei ole cooppia tai edes puolivillaista moninpeliä ihmetyttää. Minä tykkäsin erittäin paljon esim infamous first light pelistä ja sen hinta oli peliaikaan nähden vielä isompi. Tai sitten Destinyn hinta peliaikaan nähden, jonka häpeällisen huono ja lyhyt tarina etsii vertaistaan, tosin siinä tämä moninpeli on ympätty mukaan vaikka se ei kummoinen ole.

Ei se kesto muuten, mutta kun ei tässä mitään muutakaan ole, niin väkisinkin siihen tulee tartuttua. Tuskin kukaan haluaa että pelit menevät siihen suuntaan, että lyhenevät lyhenemistään ja kohta katsotaan tunti cutscenea ja painetaan X ja peli oli siinä, siitä sitten maksetaan kiltisti 60-70e? Kyllä tää varmaan ihan hyvä peli on, mut jotenkin ei ihan tunnu hintansa arvoiselta, mut kaikki on suhteellista ja toisille toi ei varmaan tunnu pahalta.
 
Vastaus: The Order: 1886 [Hype]

Ei se kesto muuten, mutta kun ei tässä mitään muutakaan ole, niin väkisinkin siihen tulee tartuttua. Tuskin kukaan haluaa että pelit menevät siihen suuntaan, että lyhenevät lyhenemistään ja kohta katsotaan tunti cutscenea ja painetaan X ja peli oli siinä, siitä sitten maksetaan kiltisti 60-70e? Kyllä tää varmaan ihan hyvä peli on, mut jotenkin ei ihan tunnu hintansa arvoiselta, mut kaikki on suhteellista ja toisille toi ei varmaan tunnu pahalta.
Eiköhän jokainen itse päätä mikä on sen 60-70e:n arvoista. Tykkäsihän jotkut näistä Heavy Rain & Co. peleistäkin. Se on jo selvää, että pelien tuotantokustannukset on karanneet aivan jumalattoman korkeiksi, osasyynä on tietenkin tehokkaamman pelilaitteet, joiden rajojen saavuttamiseksi (jotta pelaajat olisivat tyytyväisiä) pitää tehdä entistä enemmän työtä. Tämän vuoksi sitten jokin toinen osio pelituotannosta saattaa jäädä pienemmälle huomiolle, jotta pysytään budjetissa.
 
Vastaus: The Order: 1886 [Hype]

Tuskin kukaan haluaa että pelit menevät siihen suuntaan, että lyhenevät lyhenemistään ja kohta katsotaan tunti cutscenea ja painetaan X ja peli oli siinä, siitä sitten maksetaan kiltisti 60-70e?
Miksi oletat näin tapahtuvan? Samaa kauhukuvaa on maalailtu myös muilla foorumeilla enkä vieläkään kyseistä ajatuksenjuoksua.
 
Vastaus: The Order: 1886 [Hype]

Miksi oletat näin tapahtuvan? Samaa kauhukuvaa on maalailtu myös muilla foorumeilla enkä vieläkään kyseistä ajatuksenjuoksua.

No miksi tehdä enemmän jos vähemmän myy yhtä hyvin ja tulee halvemmaksi tehdä? Raha se on joka määrää yleensä, valitettavasti. En mä sanonut että näin välttämättä tapahtuu, kysyin vaan että sitäkö sitten halutaan.
 
Vastaus: The Order: 1886 [Hype]

Eiköhän jokainen itse päätä mikä on sen 60-70e:n arvoista. Tykkäsihän jotkut näistä Heavy Rain & Co. peleistäkin. Se on jo selvää, että pelien tuotantokustannukset on karanneet aivan jumalattoman korkeiksi, osasyynä on tietenkin tehokkaamman pelilaitteet, joiden rajojen saavuttamiseksi (jotta pelaajat olisivat tyytyväisiä) pitää tehdä entistä enemmän työtä. Tämän vuoksi sitten jokin toinen osio pelituotannosta saattaa jäädä pienemmälle huomiolle, jotta pysytään budjetissa.

Niinhän mä sanoin että ehkä toisille on ihan ok maksaa toi 60-70e, kaikki on suhteellista. Eli juonesta/kestosta vaan pois, jotta jonnet on tyytyväisiä grafiikkaan, meinaa vähän karata väärään suuntaan toi kehitys ja pelaajiahan siitä saa syyttää kun aina itketään miten paskalta joku uusi peli näyttää. No mut jokanen tekee omat ostopäätöksenä, kunhan sanoin oman mielipiteeni. Mutta riittää tää mun osalta tästä aiheesta.
 
Vastaus: The Order: 1886 [Hype]

Aika paljon te tunnutte antavan painoarvoa pelin hyvyydestä tuon keston perusteella.

Niin kauan kun tarina on iso kysymysmerkki, on pituus ainoa johon puuttuvien verkkopeliominaisuuksien ohella voi takertua. Mikäli juoni tai pelikokemus yleensä on ylevää, ei pituudella ole enää merkitystä. Heavy Rain on tästä erittäin hieno esimerkki.
 
Vastaus: The Order: 1886 [Hype]

En ihan ymmärrä miksi puhutaan 60-70€ kun pitäisi puhua pelikokemuksen hinnasta...joka on tämmöisessä rajallisen ajan kestävässä yksinpelissä n.20-30€...eli pelaat sen ja sitten myyt pois.
 
Vastaus: The Order: 1886 [Hype]

En ihan ymmärrä miksi puhutaan 60-70€ kun pitäisi puhua pelikokemuksen hinnasta...joka on tämmöisessä rajallisen ajan kestävässä yksinpelissä n.20-30€...eli pelaat sen ja sitten myyt pois.

Hyvä huomio. Tosin fyysiset levyt ovat meiltä osalta pelaajista jo menneen talven lumia. Digiversioilla mennään ja siellä pitää lyhyen pelin onnistua kokemuksena nappiinsa ollakseen sen 59-69 € ostopäätöksen arvoinen.
 
Vastaus: The Order: 1886 [Hype]

No miksi tehdä enemmän jos vähemmän myy yhtä hyvin ja tulee halvemmaksi tehdä?
Otaksun ettei kehityskustannukset ole halvimmasta päästä, sillä studio työllistää ~ 120 työntekijää ja kehitys on aloitettu vuonna 2010. Ylläolevan väitteen voisin niellä, jos kyseessä olisi puolessa vuodessa parsittu Kickstarter projekti.

Tuntuu, että pelaajilla (tai ainakin osalla) on täysin epärealistiset odotukset nykypäivän pelejä kohtaan uuden sukupolven myötä. Otetaan nyt vaikka esimerkiksi The Order: 1886. Onko realistista odottaa, että aiemmin PSP-peleillä kunnostautunut Ready at Dawnin ensimmäinen oma konsolipeli kilpailisi jokaisella osa-alueella AAA-pelien kanssa?
 
Vastaus: The Order: 1886 [Hype]

Otaksun ettei kehityskustannukset ole halvimmasta päästä, sillä studio työllistää ~ 120 työntekijää ja kehitys on aloitettu vuonna 2010. Ylläolevan väitteen voisin niellä, jos kyseessä olisi puolessa vuodessa parsittu Kickstarter projekti.

Tuntuu, että pelaajilla (tai ainakin osalla) on täysin epärealistiset odotukset nykypäivän pelejä kohtaan uuden sukupolven myötä. Otetaan nyt vaikka esimerkiksi The Order: 1886. Onko realistista odottaa, että aiemmin PSP-peleillä kunnostautunut Ready at Dawnin ensimmäinen oma konsolipeli kilpailisi jokaisella osa-alueella AAA-pelien kanssa? Jos joku vastasi kyllä, niin se on pelaajan oma häpeä.

Olenkö mä väittänyt että tää olis ollut halpa tehdä? Tarkoitin vaan että jos pelitalot huomaa että ihmiset ostaa pelin jokatapauksessa, niin miksi kuluttaa sen tekemiseen enemmän aikaa ja rahaa, kun saman tuoton saa vähemmälläkin.

Omalla kohdalla oisin mieluummin karsinyt grafiikasta ja lisännyt kestoa hyvällä juonella. Mut oon kai liian vanha, kun arvostan enemmän juonta kuin grafiikkaa.

Mutta koska ilmeisesti mielipiteeni ovat aivan vääriä, saa tämä viesti olla viimeinen asiasta.
 
Vastaus: The Order: 1886 [Hype]

Olenkö mä väittänyt että tää olis ollut halpa tehdä? Tarkoitin vaan että jos pelitalot huomaa että ihmiset ostaa pelin jokatapauksessa, niin miksi kuluttaa sen tekemiseen enemmän aikaa ja rahaa, kun saman tuoton saa vähemmälläkin.

Omalla kohdalla oisin mieluummin karsinyt grafiikasta ja lisännyt kestoa hyvällä juonella. Mut oon kai liian vanha, kun arvostan enemmän juonta kuin grafiikkaa.
Call of Duty... Nhl... jne
 
Vastaus: The Order: 1886 [Hype]

Pakko laittaa tämä huumorimielessä tähän, itse ainakin nauroin vedet silmillä:

[video=youtube;FV-u5tvQC34]https://www.youtube.com/watch?v=FV-u5tvQC34[/video]
 
Ylös Bottom