Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Simpsons

suokukko

New Member
Enpä löytäny Simpsoneille vielä omaa ketjua, jos on niin poistakaa tämä.

Ja jos kukaan ei ole vielä kuullutkaan niin The Simpsons on amerikkalainen kultti piirretty ohjelma, jossa pyörii jo en edes tiedä monesko tuotantokausi.
Simpsoneiden tekijänä toimii henkilö nimeltä Matt Groening.

Tämän päivän ekassa jaksossa oli kyllä yks hyvä juttu:
Se runolehden toimittaja sano ohjelman lopussa: -"Ou, that's sweet, I don't like sweet!" -"I don't want poems, I wan't pictures about Spider Man!" Sitten sen joku avustaja sanoi: -"Öö, sir this is a poem paper".


Simpsonit on kyllä paras piirretty sarja mitä on ikinä tehty;).
 
Vastaus: The Simpsons

suokukko sanoi:
Tämän päivän ekassa jaksossa oli kyllä yks hyvä juttu:
Se runolehden toimittaja sano ohjelman lopussa: -"Ou, that's sweet, I don't like sweet!" -"I don't want poems, I wan't pictures about Spider Man!" Sitten sen joku avustaja sanoi: -"Öö, sir this is a poem paper".

Kyseistä uutistoimittajaahan ääninäytteli JK Simmons, joka vetää samanlaisen roolin nimenomaan Spidukoissa. Tän päivän parasta Simpsonia oli kuitenkin Homerin kommentti Englannissa rällätessä:

Engelsmanni: "That was my house.."
Homer: "Oh, I'm sorry.. Let's change insurances .... I have none."

Eipä ole Simppareite tullut näit muuten katseltua vuosikausiin. Käytännössä Futuraman myötä tykästyin itse vaihtoehtotulevaisuuteen enemmän kuin Simpsoneihin, jotka ovat tallanneet samaa polkua jo turhankin pitkään. Pari ok-hyvää läppää / jakso, mutta ei kuitenkaan mitään sellaista, että sitä olisi pakko katsella päivittäin.
 
Vastaus: The Simpsons

Onhan tämä parhaimpia sarjoja mitä on maan päällä. Tämän päivän jaksot olivat ihan ok kamaa. Joissakin kohdissa (en nyt muista missä) tuli naurahdettua vähän kovemminkin. En kato simpsoneita säännöllisesti, mutta jos huomaan että telkassa on menossa tai sitten tulee mieleen että tänään voisi katsoakkin niin sillon tulee. Myös tuotantokauseja olen havitellut ostavani, mutta en ole viellä raaskinnut. Noh jossain vaiheessa sen kuitenkin teen.
 
Vastaus: The Simpsons

Kyllähän tämä tulee jokapäivä katsottua ihan yleisen hauskuuden vuoksi ja näitten julkkisvieraiden.
 
Vastaus: The Simpsons

T4iZuuni puhuu asiaa. Kyllähän simpsoneita tulee aina katsottua, jos jakso ei ole vanha ja ei ole parempaakaan tekemistä. Sigussa on nuita parhaita simpsons quoteja, kannattaa katsoa.
 
Vastaus: The Simpsons

Itseltä löytyy Simpsonien kaudet 2-9. Ensimmäistä kautta en ole vielä ostanut lähinnä sen takia, että piirrostyyli on vielä hiukan hataraa ja jutut eivät ole niin hyviä(liian Bart keskeisiä IMO). 10. kauden ajattelin vielä ostaa, kunhan irtoaa hiukan halvemalla. Siitä eteenpäin pitääkin sitten miettiä tarkemmin, sillä tasohan on valitettavasti laskenut koko ajan. Hauskoja Simpsonit ovat edelleenkin, mutta 4-6 kausien mestaritasoon ei koskaan tulle enään pääsemään.
 
Vastaus: The Simpsons

Simpsonit on yksi parhaista sarjoista ikinä. Vaikka niiden taso on vähän laskenut uusimmissa jaksoissa joita olen nähnyt on ne minulle melkeinpä elämän perustarpeita :) Kuin esim. joka keskiviikkoinen aku ankka. Joskus huonon päivän jälkeen kun katsoo puoli tuntia simpsoneita tuntuu jo vähän paremmalta.

Joskushan tääkin sarja loppuu :( ..en uskalla edes ajatella sitä vielä.
 
Vastaus: The Simpsons

Garam sanoi:
Simpsonit on yksi parhaista sarjoista ikinä. Vaikka niiden taso on vähän laskenut uusimmissa jaksoissa joita olen nähnyt on ne minulle melkeinpä elämän perustarpeita :) Kuin esim. joka keskiviikkoinen aku ankka. Joskus huonon päivän jälkeen kun katsoo puoli tuntia simpsoneita tuntuu jo vähän paremmalta.

Joskushan tääkin sarja loppuu :( ..en uskalla edes ajatella sitä vielä.
Minä olen luullut että sarjan tekeminen lopetettiin vuosia sitten, mutta olenkin onneksi väärässä. Niin ja simpsoneista tulee ainakin pakoa matkiva jakso (tätä ei kai ole julkaistu), aivan kuten 24:stäkin tuli (oli muuten aika hyvä jakso).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: The Simpsons

J2 sanoi:
Minä olen luullut että sarjan tekeminen lopetettiin vuosia sitten, mutta olenkin onneksi väärässä. Niin ja simpsoneista tulee aina pakoa matkiva jakso, aivan kuten 24:stäkin tuli (oli muuten aika hyvä jakso).

Noin uusia jaksoja en ole vielä päässyt katsomaan, enkä pidäkkään kauheata kiirettä että riittää katseltavaa joskus kymmenenkin vuoden päästä.
 
Vastaus: The Simpsons

Garam sanoi:
Noin uusia jaksoja en ole vielä päässyt katsomaan, enkä pidäkkään kauheata kiirettä että riittää katseltavaa joskus kymmenenkin vuoden päästä.
No MTV3:n ja SubTV:n esitys vauhdilla näet tuon jakson sitten 10 vuoden päästä :rolleyes:
 
Vastaus: The Simpsons

Garam sanoi:
Juuri sopiva tahti minulle :)
Hyvä että joku on tyytyväinen :) Itseäni ainakin ärsyttää se kun lähes kaikki maikkarin ja subin jaksot on nähty vähintään 4 kertaa.
 
Vastaus: The Simpsons

J2 sanoi:
No MTV3:n ja SubTV:n esitys vauhdilla näet tuon jakson sitten 10 vuoden päästä :rolleyes:
No ei ne ihan niin kaukana ole. Sunnuntaisin maikkarilla esitetään 18. tuotantokautta, eli suunnilleen vuosi sitten jenkeissä ilmestyneitä jaksoja.
 
Vastaus: The Simpsons

-mic- sanoi:
No ei ne ihan niin kaukana ole. Sunnuntaisin maikkarilla esitetään 18. tuotantokautta, eli suunnilleen vuosi sitten jenkeissä ilmestyneitä jaksoja.

Ja kolmonen näyttää kaikenlisäksi vielä välillä 2 jaksoa peräkkäin.
 
Vastaus: The Simpsons

SubTV voisi ruveta näyttämään edes vähän tuoreempia jaksoja eikä pyörittelisi vain niitä vanhoja, jotka kaikki ovat nähneet ainakin kerran. Tämän viikon jaksotkin olivat sellaisia, jotka itse olin nähnyt useammin kuin kerran.
 
Vastaus: The Simpsons

Järjestyksessä mennään eteenpäin, olisi se nyt aika hölmöä hypätä suoraan uusimpiin.
 
Vastaus: The Simpsons

Flagg sanoi:
Järjestyksessä mennään eteenpäin, olisi se nyt aika hölmöä hypätä suoraan uusimpiin.
Ja jos ei tahti miellytä niin osta kaikki kaudet:D
Itselläni on kaikki tähän mennessä Suomeen tulleet paitsi 1 ja 4
 
Ylös Bottom