Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Wonderful 101

Vastaus: The Wonderful 101

BRKHNURCEAAXEQs.png:large

Kuvassa näkyy keskieuroopan aika. Suomen aika on kello 17.00.
 
Vastaus: The Wonderful 101

Ai saakeli, että odotan tätä kyllä innolla! Ehtisköhän sitä pelaamaan Pikmin 3:n läpi ennen tätä....
 
Vastaus: The Wonderful 101

Joko joku ehti testaamaan demon? Minulla noin vartti jäljellä latausta...
 
Vastaus: The Wonderful 101

Demo oli hyvä, erittäin mielenkiintoinen peli, etenkin kunhan vähän oppii käyttämään comboja ja tavoittelemaan korkeampia pistelukemia. Auttaa se myös taistelussa, joka vaikuttaisi pitävän sisällään monenlaisia taktisia elementtejä. Kyllähän tuo voi mennä helpoksi sellaiseksi A:n naputteluksi, mutta enpä usko että sillä korkeammilla vaikeustasoilla enää pärjää - kuten ei pärjännyt demon vaikeimmalla tasollakaan.
 
Vastaus: The Wonderful 101

Demoa tuli kertaalleen testattua tuossa pari päivää sitten ja meno oli positiivisella tavalla sekasortoista. Hahmoja hyöri ruudulla monia ja vihuja vyöryi joka puolelta. Mutta kunhan oikean tavan kurmottaa ulkoavaruuden örmyjä löytyi, niin tuo oli kyllä viihdyttävää. Varmasti auttaisi, jos opiskelisi tosiaan kunnon kombotusta, etenkin nyt kun on selvillä miten tiettyjä talon kokoisia hirviöitä vastaan on tarkoitus taistella. Etukäteen ajattelin tämän olevan ihan kuin Pikmin, mutta ihmisillä, mutta aika hyvin onneksi oma arvio heitti.

Vaikutti mielenkiintoiselta, voisi pistää harkiten, josko tämän ostelisi parempaan talteen ennen pitkää.
 
Vastaus: The Wonderful 101

Peli on alkanut saamaan aika ristiriitaisia arvosteluja (niinkuin oli odotettavissa). Metascore tällä hetkellä aika ala-arvoinen 79%. Yleisen fiiliksen/odotusten ja demon testauksen pohjalta voisin silti sanoa, että erinomainen peli kyseessä. Eli ennakkotilaus pysyy.
 
Vastaus: The Wonderful 101

Suurinta kritiikkiä on tullut hahmontunnistusongelmista eri aseita piirrettäessä, mutta minulla ei demossa ainakaan tällaisia ongelmia ollut kertaakaan - ja olen pelannut demon viisi kertaa. Tiedä sitten ne ruoskat ja vasarat, jotka ovat täydessä pelissä mukana - tai ainakaan demosta en ole niitä löytänyt/muistanut kokeilla - että josko ne sitten ovat ratkaisevan erilaisia. Tiedä häntä.

Mutta ehdottomasti lataukseen. Pikmin 3:n latauskylkiäistarjouksen ja 5 euron Premium-voucherin kanssa hintaa jää vain 30 euroa.
 
Vastaus: The Wonderful 101

Famitsu ainakin tykkäsi.

The Wonderful 101 (Wii U) – 10/10/9/10
 
Vastaus: The Wonderful 101

Peli on kaupoissa!

Tässä on näköjään kolme vaikeustasoa:
  • Very easy
  • Easy
  • Normal
Yleensä otan peleissä aina normal nimisen vaikeustason ja niin otin myös tässä vanhasta tottumuksesta, mutta olen aika pahasti helisemässä tässä. Täytyy katsoa jos seuraavalla pelikerralla saisi alennettua vaikeustasoa pykälällä. Jotenkin en saa sormella piirrettyä unite handia kunnolla. Se joko ei onnistu tai sitten tulee vain pieni käsi. Tatilla onnistuu paremmin.
 
Vastaus: The Wonderful 101

Minäkin aloin pelaamaan suoraan tatilla, se on nopeampi. Mutta Normal on miellyttävän haastava.
 
Vastaus: The Wonderful 101

Ongelmia kameran kanssa sisätiloissa. Voiko Gamepadia kalibroida ettei sisätiloissa tarvi pelata Gamepad solmussa?

Överiksi vetäminen on näköjään Platinum Gamesin tavaramerkki. Vai mitä sanotte kun pelissä taistellaan kätensä menettänyttä jättirobottia vastaan, jolloin robotti nappaa ainoalla kädellään ilmassa lentävän avaruusaluksen ja tekee siitä uuden käden itselleen ja vähän ajan kuluttua repii pilvenpiirtäjän irti maasta ja heittää sillä pelaajaa.
 
Vastaus: The Wonderful 101

Överiksi vetäminen kuuluu asiaan, sen verran säännöllisesti se tässä tapahtuu. Boss-taistelut ovat hämmentävän upeita ja muutenkin peli on erittäin elokuvallinen, upeita toimintakohtauksia toinen toisensa perään. Ensimmäinen Platinium-pelini ja olen vaikuttunut. Ehdottomasti hienoimpia pelikokemuksia pitkään aikaan.
 
Ylös Bottom