Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

TimeSplitters2/Turok

Timesplitters 2:ssa ainakin ilmeisesti on... en mene takaamaan, mutta näin muistan kuulleeni. Turokista en sano mitään.
 
Sellainen kysymys, että milloin Timesplitters 2 nyt oikein tulee myyntiin Xboxille? Sain kuulla täällä Rovaniemellä vakiomyyjältäni, että Xbox -version julkaisu myöhästyy. Mutta toptronicsin nettisivuilla lukee vieläkin 18.10.
 
Kyllä sen pitäisi huomenna tulla. Se on sitten eri juttu, saako kaikki kauppiaat sitä huomenna. Ja kun viikonloppuna ei toimituksia tehdä, voipi olla että peli tulee joskus ensi viikon aikana kauppoihin.
 
Toptronicsille...

...oli eilen tullut Timesplitters 2:sta varastoon. Pitäisi tänään löytyä kaupoista.
 
Timesplitters 2...

...oli hyllyssä Helsingin keskustan Stockalla. Kävin äsken hakemassa omani. Katsotaan onko pelistä mihinkään.

Ps. Tarttuipa tuo Conflict Desert Stormkin mukaan...
 
no tiki pitääkö huomenna mennä kauppaan hakemaan timesplitters 2???? onko sen arvoinen?
 
No niin, olen ajatellut joululahjaksi jotain autopeliä, tai sitten TimeSplitters 2:sta.

Time Splitteristä kysymyksiä:

-Millainen yksinpeli?
-Millainen moninpeli?
-Saako moninpeliin botteja?
-Kuinka pitkä yksinpeli?
-Mitä moninpeli modeja/ kuinka monta kenttää?
-Minkälaiset näppäimet?
 
Eli tuli käytyy sitten ostamassa kaverin kans nuo TimeSplitters 2 pelit ja pelattiin tänään system link:n avulla 4:n pelaajan voimin :)
YKSINPELI: Tarinamoodi niinku Halo:ssa yksin tai kaksin... hauskaa :)
MONINPELI: System link tuki eli 16 pelaajaa voi pelata yhtäaikaa... botit löytyy... kenttäeditori löytyy!, pelitapoja oli vaikka mitä :)
BOTIT: Saa, ainakin tuohon että pelaa yhdellä konsolilla.
PITUUS: En tiedä ku on vielä kesken... mutta ainakin kyseessä on 9 eri "aikakautta", joissa sitten palloillaan.
 
MOODIT/KENTÄT: Muistaakseni 16 kenttää valmiina ja lisää voi ite tehä karttaeditorilla, jota en oo kyl vielä kokeillu. Noita moodeja oli vaikka mitä (mm. joku kutistusjuttu, dracula?, capture the bag :) jne.), niitä ei vaan pääse aluksi kaikkei pelaan.
OHJATTAVUUS: Ohjattavuudesta tulee miinusta ku on tottunu pelaan Halo:ta. TS2:ssa on vähän herkkä se tattiohjaus ja sitten tähtäys menee oudosti ku ase pyörii siinä eessä... ja hyppiä ei voi :(

Xboxilla ei tällä hetkellä oikein oo noita system link pelejä vielä tullu, joten jos ei enää jaksa Halo:ta tahkota porukalla niin sitten TimeSplitters 2 on ehdoton hankinta ja taas homma jatkuu :)
 
Kuulostaa tuo Time Splitters ehkä silti vähän liian hullulta minun makuuni.

Mitenköhän tuo Unreal ChampionShip. Ei osaa päättää. Pitäisi ostaa joululahjaksi Splinter Cellin mukaan joko Time Splitters 2, Unreal Championship tai RalliChampion ship. Koskas muuten Unreal Championship ilmestyy?
 
Serious sam on mennyt tänään monistukseen, joten alkaa noita sys-link pelejä olla kohta.
Unreal Championshipin pitäisi ilmestyä 15.11. Kuulemma kenttäsuunnittelu ja ohjattavuus pelissä aivan mahtavaa, ajoneuvojaki myös löytyy.

Shondel, millä tapaa se ohjattavuus on huono Time Splitters2:ssa? Ohjataanko siinä samalla tavalla kun Halossa kahdella tatilla?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan shondel
OHJATTAVUUS: Ohjattavuudesta tulee miinusta ku on tottunu pelaan Halo:ta. TS2:ssa on vähän herkkä se tattiohjaus ja sitten tähtäys menee oudosti ku ase pyörii siinä eessä... ja hyppiä ei voi :(
Ai huono kontrolli? IGN:n arvostelu toteaa asiasta seuraavaa...

IGN:n arvostelusta:

There is the phenomenally intuitive control setup, precise, speedy and more comfortable than any other first-person shooter ever created for home systems. The dual-analog-stick configuration is fast and friendly to the point where we can safely state that it's the closest recreation of a PC mouse and keyboard to date, and nearly every other element of control is just as finely tuned -- so much so that other FPSs feel weighted and unbalanced by comparison.

Ko. juttu löytyy kokonaisuudessaan siis täältä

Nuo IGN:n jampat ei yleensä kirjoittele mitään hirveen mottipäisiä, eli luulis ettei se kovin huono voi olla!?

Peli kuulostaa sopivalta vastapainolta Hitmanin piinaavaan hiiviskelyyn, tähän asti olen hakannut Halon yksinpeliä aina välillä kun on liikaa alkanut hitmanissa hermot pettään. ;) Halo vaan alkaa oleman jo aika koluttu, eli ehkä TS2 on oikea peli paikkaamaan tämän "mennään eteenpäin, tapetaan kaikki" pelin roolin pelikokokoelmassani? Kuulemma moninpelioptiot on pelissä myös todella monipuoliset, eli hupia pelistä pitäisi riittää pitkäksi aikaa ja todennäköisesti XBConnectin pojatkin laittaa lähiaikoina softaansa tuen TS2:lle.

Joutuu varmaan tänään ottaan ko. pelin kainaloon kaupasta, voin laittaan kontrollista ja muista jutuista huomenna kommenttia jos jotakuta kiinnostaa?
 
Pakkohan tuo on kai hankkia. Jo sen takia, että haluan kokea tuon ohjauksen, jos se kerta on "The dual-analog-stick configuration is fast and friendly to the point where we can safely state that it's the closest recreation of a PC mouse and keyboard to date, nearly every other element of control is just as finely tuned -- so much so that other FPSs feel weighted and unbalanced by comparison". Halossa oli meinaan pirun loistava ohjaus, jos se tuntuu tuon jälkeen raskaalta ja tasapainottomalta niin sitten on jotain ihmeellistä tapahtumassa konsoli-FPS:ien kehityksessä.

Toki tuo jaetun kuvan co-op läpipeluu kuullostaa myös mukavalta, sehän oli Halossa mitä suurinta herkkua. Kavereiden kanssa on aina mukava mättää pelejä yhdessä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Silkki
Shondel, millä tapaa se ohjattavuus on huono Time Splitters2:ssa? Ohjataanko siinä samalla tavalla kun Halossa kahdella tatilla?
Ohjattavuus on samanlainen eli ei siinä vikaa sinänsä, mutta se tähtäys on erinlainen eli tähtäyspiste ei oo kiinteesti keskellä ruutuu vaan se heiluu aseen mukana ennakkoon. Mutta kyllä siihen tottuu.

edit: Mun mielestä Halo:ssa on parempi tähtäyssysteemi, mutta TS2:ssa kyllä liikutaan nopeempaa.
 
Jos ohjausta pitäs verrata joihinki peleihin ni se on sekotus Haloa ja N64:n legendaarista Goldeneye peliä. Ohjaus on oikeestaan suoraan halosta, mutta tähtäyssysteemi on suoraan Goldeneyestä. Kieltämättä se tuntuu aluks vaikeelta, mut kyl siihen tottuu. Pakko myöntää ettei snipaaminen onnistu yhtä hyvin kun Halossa varmaan ikinä. Mutta muuten peli on aivan loistava. Yksinpelin vetää läpi päivässä parissa, mutta juju piileekin siinä että kun vetää sen läpi easyllä, normalilla ja hardilla, saa extra kamaa ja PALJON. Arcadessa ja challengessa myös kun suorittaa erilaisia tehtäviä (joita on PALJON) saa myös uusia hahmoja, pelimuotoja, koodeja, aseita ja ruutuja.

Jossen aivan väärässä ole niin tossa TS2:n kehittäneessä Free Radical Design ryhmässä on pari tyyppiä jotka on aikoinaan ollu Rarella tekemässä Goldeneyetä? Sen kyllä huomaa....

Loistava peli, varsinkin moninpelinä jää ainakin MUN mielestä Halokin jalkoihin! Ostakaa ihmeessä :)

Lisätty: Toivottavasti tästä oli pientä apua niille jotka kyseli ohjauksesta (joka ei missään nimessä ole huono). Ja muutenkin ostoa harkitseville pientä käsitystä pelistä :cool:
 
toi sniputtaminen on tossa lähinnä sentakia vaikeata kun on toi helvetin autocenter tossa tähtäyksessä, kunnon mininysväystä senkanssa :)
 
Ylös Bottom