Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

TimeSplittes 2 hype

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jore
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Jore

Vanha hippi
No niin aloitetaan!

Virallinen PS2-saitti ko. pelistä ei ole vielä auki, mutta GamesRadarilla voi kattoa previkat.

1-4 pelaajaa multitapilla, iLink-mahdollisuus jopa 16 pelaajan deathmatchiin. Myös kimppapeli konetta vastaan mahdollisuutena, ei välttämättä pelkkää mätkintää toisia vastaan.
 
Hienoltahan tuo näyttää! Tekstiä oli tuolla GameRadarissa niin paljon, ettei jaksanut edes lukea :D Ykkönen on edelleen mielestäni PS2 FPS-moninpeleistä paras, joten jos tähän kakkoseen saadaan kunnollinen yksinpelikin, niin saattaa ollakkin ihan hyvä ostos.

Tuleekohan tossa toimimaan ykkösessä tehdyt omat kartat? Sinänsä aika typerää jos ei. Pari kaveriani on väsännyt niin upeita karttoja että voi olla aika homma tehdä kakkoseen tismalleen samanlainen kartta.
 
Viper: toi pännii toi nettiyhteyden puute PS2:ssa. Olisi aika hienoa imuttaa toisen PS2:sta hyviä karttoja itselleen.

Toivottavasti PS2:lle tulee joku peer to peer -ohjelma, jolla voi imutella kamaa suoraan toisen käyttäjän kovalevyn jaetuilta osioilta. Niin ei tarvitsisi meidän laittaa pystyyn mitään FTP-servua :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jore
Toi pännii toi nettiyhteyden puute PS2:ssa. Olisi aika hienoa imuttaa toisen PS2:sta hyviä karttoja itselleen.

Tuo on yksi asia mikä on hyvä tuossa nettiyhteydessä, vaikka minulla itselläni on vähän negatiivinen kuva konsolien nettiyhteyksistä. Se että pukataan lisäkenttiä yksinpeliin on mielestäni typerää, mutta nämä moninpelikartat on asia aivan erikseen. Olisihan se hienoa että jos kaikki saisi kokea toisten tekemiä karttoja, kun muuten ne jää aika pienen ryhmän tietoisuuteen.

Meillä on kyllä kavereiden kanssa tapana piirtää toisillemme hyvät TS-kartat jä lähettää sähköpostina toisillemme (täällä tavalla tekijä ei saa etulyöntiasemaa, kun muutkin osaavat kaikki paikat ulkoa) :D Vois pysytyttää jonkun saitin jolla noita TS-karttoja olisi, mutta olisiko siinä oikeastaan sitten mitään järkeä? :)
 
Julkaisu?

No niin, nyt kaivattaisiin salettia faktaa ts2:n ilmestymisestä, mulla rupee ps2 pölyttymään tässä odotellessa (ts2, mgs2 ja moh:front line). :confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wiltsu
(TimeSpitters2 Hype)



Hirveetä Hypettä Tosiaan:D

Niinpä. MIkseiköhän timesplitters:stä oo tullut semmoista legenda jo syntyessään - peliä kuten joistainn muista. Jäin siihen ekalla peli kerralla kun kaverilla pelasin koukkuun ja otetaan vieläkin monesti otteluita siinä. Ehkä paras räiskintäpeli tuo kakkonen nyt kun on kunnon yksinpelikin. Mikseiköhän täällä oo semmosta hypetys nappia mistä sais hypetyksen kuvia (mitä ne sitte onkaan), timesplitters kakkoselle niitä sais laittaa ainaki 100. Sen verran minä kyseistä peliä odotan
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan potsku

Ehkä paras räiskintäpeli tuo kakkonen nyt kun on kunnon yksinpelikin.

Tuo yksinpeli on myös se asia jota itse odotan eniten TS2:ssa, sillä ykkösessä oli jo niin loistava moninpeli muutenkin. Uskonkin että yksinpeli tulee olemaan hyvä, sillä onhan porukka vastuussa GoldenEye 007:stä N64:llä! TS ykkösessähän heiltä loppui muistaakseni aika yksinpelin kehittelyyn, joten he panostivat moninpeliin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper


Tuo yksinpeli on myös se asia jota itse odotan eniten TS2:ssa, sillä ykkösessä oli jo niin loistava moninpeli muutenkin. Uskonkin että yksinpeli tulee olemaan hyvä, sillä onhan porukka vastuussa GoldenEye 007:stä N64:llä! TS ykkösessähän heiltä loppui muistaakseni aika yksinpelin kehittelyyn, joten he panostivat moninpeliin.

Nii nyttehä ne sano panostavansa paljon enemmän yksinpeliin.
 
Tämän viikon Playerissa @ Moon TV Elias testasi Everlastilta lainassa ollutta demoa, ihan mielenkiintoiselta näytti....
 
Tietääkö kukaan onko hyppiminen vieläkään mahdollista?

Jos ei, pysyn varmaan PC-puolen AQ2:ssa.
 

Kyllähän tuo lupaavalta vaikuttaa, mutta graafisesti ei peli ainkaan noissa kuvissa ole paljoa ykkösosasta kehittynyt. Saattoi kyllä johtua siitä että kuvissa oli myös samoja kenttiä kuin ykkösessä, joten eroja ei oikein erottanut... Täytyy vain toivoa että FRD:n pojat (ja tytöt) saavat yksinpelin toimimaan yhtä hyvin kuin GoldenEye 007:ssä...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nakkerton
Tällä hetkellä se on virallisesti tulossa jo maaliskuussa.

Siis puhutko nyt ts2:sta!?!?!? Minä luulin, että se tulee vasta joskus kesällä!
Onko muuten totta, että sen animaatiot pyörii jopa niinkin huikeissa lukemissa kuin 120 fps, niin ainakin olen kuullut.
Taitaa tulla siitä melkonen pakko-ostos. Varsinkin kun olen vähän kattonu noita videoita siitä, niin ei oo tosikaan, niin SUPERHUIPPU siistin näköstä touhua, että ei sanat riitä kuvailemaan.
 
Ylös Bottom