Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

TNA: Impact

Vastaus: TNA: Impact

Oletan, että pelaat PS3-versiota, koska kirjoitit tänne PlaystationFIN-osastolle, niin se on ihan helppoa: Otat vastustajasta strong grapplen (L1+kolmio) ja sen jälkeen kun sinulla on ote hänestä, niin painat vain ympyrä-nappia:) Itse olen tykännyt pelistä kovinkin paljon, vaikka pelin sisältö ei päätä huimaa (jos vertaa SvR-sarjaan), mutta olen kyllästynyt totaalisesti WWE:hen ja sitäpaitsi TNA:ssa on minusta paljon mielenkiintoisempia painijoita:rolleyes:
 
Vastaus: TNA: Impact

Oletan, että pelaat PS3-versiota, koska kirjoitit tänne PlaystationFIN-osastolle, niin se on ihan helppoa: Otat vastustajasta strong grapplen (L1+kolmio) ja sen jälkeen kun sinulla on ote hänestä, niin painat vain ympyrä-nappia:) Itse olen tykännyt pelistä kovinkin paljon, vaikka pelin sisältö ei päätä huimaa (jos vertaa SvR-sarjaan), mutta olen kyllästynyt totaalisesti WWE:hen ja sitäpaitsi TNA:ssa on minusta paljon mielenkiintoisempia painijoita:rolleyes:


Olen juuri tolla systeemillä yrittänyt n.100 kertaa, mutta jostain syystä ei onnistu?
Mikäköhän mahtaa mättää?
 
Vastaus: TNA: Impact

onko joku tietty hetki, jolloin lopetusliikkeen pystyy tekemään, vai voiko sen tehdä missä vaiheessa matsia tahansa?
 
Vastaus: TNA: Impact

Jaa jaa, siis finisher pitää tehdä silloin, kun se Impact-mittari on täynnä ja hehkuu ja silloin kun se mittari hehkuu, niin siinä on aikaa about 10-15 sekuntia tehdä finisher tai mittari taas palautuu normaalitilaan.
 
Ylös Bottom