Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tokimeki Memorial

Pexi

New Member
Onko kukaan pelannu tätä kyseistä peliä PS1:lle? Tämä on mahtava peli!
Pelin idea on, oot sellainen säällittävä lukiolaissälli jonka pitää yrittää treffailla edes yhtä lukiolaistyttöä ennen kuin valmistuu lukiosta.
mieleenkiintoista? todellakin! aluksi pidin tätä peliä tyhmänä japanilaisilta rahastuksilta, jotka yrittävät rahastaa japanilaispojilta...
Kun aloitin pelaamisen, tuli pelattua heti 8 h putkeen, se oli ihanaa!!! olin siitä päivästä ihan addiktoinut peliin, joka kerta koulusta kotiin pakko pelata edes kerran sitä!
Pelin ainoa miinus oli se oli tayttää japania, tuli ymmärrettyä ihan "hitusen", mutta kuvien avulla olin ihan mukana pelissä:)
Pidän tätä peliä aika innovatiivisena pelinä, ja käsitykseni japanilaisista "omaperäisistä" peleistä erilaiset.

Odotan innolla Pelin jatko-osaa PS2:lle!!!
Pitäis samalla hankkia KA (mosquito)-nimistä peliä ;)
 
Tuosta Ka-pelistä, näin videon siitä, onko kyseessä tosiaankin peli, jossa pitää pistää ihmisiä hyttysellä??? Ja julkaistaanko tällainen kummallisuus Euroopassa?
 
Tuskinpa julkaistaan:( Sillä kaltaisiamme outolintuja ei taida täällä päin maailmaa olla tarpeeksi jotka voisivat pitää moisista peleistä...sigh...sääli.
 
HeiHei! mulla on yks ihan samantapainen peli "True Love" jossa pitää iskee naisia selviytyä skolesta ja muuta XXX :)

PC:lle, "Löysin" netistä niin päätin kokeilla ihan huvin ja urheilun vuoksi ja oli ihan kiva peli :)

Ja tämä oli vielä englannin kielinen!
Jos et ole pelannu niin hae ihmeessä! :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WoPe
HeiHei! mulla on yks ihan samantapainen peli "True Love" jossa pitää iskee naisia selviytyä skolesta ja muuta XXX :)

(Tokimeki Memorial ei ole kyllä ollenkaan XXX)

Mutta Pexi, onkos tuossa Tokimekissa kovasti painottamista romanttisen tunnelman luomiseen tai johonkin vai onko se vain päämäärähakuista kaikkien taiteen sääntöjen tapahtuvaa tyttöjen jahtaamista?
 
Ylös Bottom