Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tomb Raider: Angel of Darkness

dsm

New Member
Tomb Raider PS2:lle?

Onko kenelläkään tietoa, koska mahdollisesti ilmestyy Lara Croftin uudet seikkailut PS2:lle?
 
Seuraava tomb raideri ilmestyy seuraavan vuoden loppu puolella ja sen nimi on TombRaider:Next Generation,vaikka en itse odota tätä peliä todellakaan, mutta hieno grafiikka siinä näyttäisi olevan.
 
Hiukan tylsä sarja tuo Tomb Raider. Itse olen pelannut 3 ensimmäistä osaa läpi ja pakko sanoa että alkoi tuntua puulta jo kakkososan lopussa.
Sen jälkeen olen pysytellyt kaukana niistä peleistä.
 
Vielä nekin jaksaa.. huoh.. kaksi ensimmäistä osaa jakso vielä joten kuten pelata mutta ei enään kolmatta..
TB:NextGeniin pitää tulla paljon uutta että jaksais innostua..
 
Niin toi tuleva Tomb Raider ei pitäisi olla enään mitään täysin vanhan toistamista, mihin kyllä vanhat syyllistyivät. Totta puhuen en ole hirveesti pelistä kuullu, mutta sen tiedän että moottori on täysin uusi ja mikä parasta, se ei enään rajoitu "neliöihin". Pelissä tulee olemaan myös hahmon kehitystä, eli mitä enemmän esim Laralla pelatessa juoksee, sitä nopeammin hän juoksee ja mitä enemmän hyppii, sitä paremmin hyppii jne( ja tämän pitäisi vaikuttaa siihen, että miten pelin pelaa läpi), myös parilla sivulla oli puhetta että maailma muistuttaisi paljon enemmän jotain GTA3:sen Liberty Cityä, kuin vanhan Tomb Raiderin luolia jne. Juoni on myös kuulemma paljon synkempi; peli ilmeisesti alkaa niin että lara lavastetaan ystäväsnä murhaajaksi ja niin häntä jahtaavat vähän kaikki.

Saa nähdä mitä pelistä tulee, itse ainakin uskon että Corella riittää halua näyttää, että he osaavat tehdä pelejä - Vanhojen pelien toistuva kaava ja muutenkin muutosten puuttuminen oli luultavasti Eidoksen rahanhimon syytä, eikä niinkään Coren.
 
TR oli PSonen ensimmäinen huolellisesti peli. Tai, sanotaan ensimmäisiä. Kun tipuit veteen et kuollut ym. hienouksia. Se muutti 3d seikkailu pelit. Loi uutta. Jatko-osat ovat kyllä sitten olleet sitä samaa. Pari uutta liikettä tullut ja vähän viilailtu grafiikka. Tätä kutsutaan rahastukseksi. Toivottavasti PS2:n TR tekee saman kakkosen peleille minkä se teki PSonen peleille silloin aikoinaan... Voi tehdä.... mutta en usko...
 
Ai vieläkin ne jaks... krooh... Hups! Meinasin nukahtaa nähdessäni että uusi tomb raider on tekeillä ja vieläpä ps2:lle. Kaamea iltashokki! Prkl, rahastuksella ei ole rajaa. Vaikka kuinka kehuttaisiin niin en osta en takuula. ei nappaa laran seikkailut enää yhtään psx:n 2-versiota pelattuani...
 
Onneksi ei ole pakko enää ostaa yhtään uutta tomb raideria. pari ekaa meni mutta kuinka mones nyt on jo tulossa? 16? liika on jo liikaa, vaikka en sano että tomb raiderit nyt ihan surkeita ovat.
 
Mä olen pelannut niitä ekaa kolmea, ja voishan tonkin nyt tietysti hankkia. Grafiikan täytyy tottakai olla huippuluokkaa, varsinkin Laran pitää koostua hirvittävän monista polygoneista että entistä suuremmat daisarit *kuolaa* pääsisivät oikeuksiinsa... :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
TR oli PSonen ensimmäinen huolellisesti peli. Tai, sanotaan ensimmäisiä. Kun tipuit veteen et kuollut ym. hienouksia. Se muutti 3d seikkailu pelit. Loi uutta. Jatko-osat ovat kyllä sitten olleet sitä samaa. Pari uutta liikettä tullut ja vähän viilailtu grafiikka. Tätä kutsutaan rahastukseksi. Toivottavasti PS2:n TR tekee saman kakkosen peleille minkä se teki PSonen peleille silloin aikoinaan... Voi tehdä.... mutta en usko...

Mitä nyt vähän tissejä pyöristelty ja kasvatettu, heh heh...
 
Gamespot on laittanut sivuilleen parin sivun jutun ja kuvia. Alkoihan nuo TR tympiä jo PS1:llä, mutta kuitenkin tätä pitää kokeilla sitten, kun julkaisu ajankohta tulee.

Juttua löytyy täältä
 
PSone

TR1: uutta ja jännää TR2:uutta TR3: samaa paskaa uudessa muotissa

PS2
TR4: piereskelyä vastatuuleen
 
Itseasiassa tuohan on kuudes Tomb Raider. Onneksi peruskaavaa on kuulemma muutettu ja mukaan on tuotu myös roolipelimäisyyttä. Muutenkin tuo vaikuttaa varsin mielenkiintoiselta peliltä. En taida jaksaa odottaa sen julkaisua...
 
Gamespotilla on jokin pressitilaisuus, jossa noi Eidoksen ja Coren äijät kertoo tästä uudesta TR:sta. Sellasta nappasin siitä ainakin, että peli tulee olemaan paaaljon synkempi ja aivan erilainen kuin aikasemmat osat. Jotain sellasta, että peli voi jopa järkyttää niitä ihmisiä, jotka on aikaisemmin pelannu TR sarjan osia.

Katsokaa itse:

The Unveiling of: Tomb Raider: The Angel of Darkness
 
siis Resident Evil oli se peli joka todella säväytti siihen aikaan meinaa kaikki siinä pelissä oli uutta ja grafiikka pirun nättiä...toki aikoinaan TR oli hieno ja uutta luova peli mutta ei RE veroinen...
 
Ylös Bottom