Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tony Hawk´s Pro Skater 3 kokemuksia

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jore
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
ensi tuntuma:
onhan toi ihan jees peli,lautailijat on hienosti mallinnettu,mutta ainakin henkilökohtaisesti odotin peliltä enemmän(johtuen ehkä juuri tuosta hypetyksestä).silti peli on rahansa arvoinen ja suosittelen kaikille jotka ovat vähänkin kiinnostuneet tämän genren peleistä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
Osaako kukaan pelin ostaneista kertoa mitään karttaeditorista. Mieluiten verrattuna THPS2:n.

Totta. Itseänikin kiinnostaa, esim onko pelaajalle annettu minkälainen vapaus ratoja suunntellessa? Onko alueet isoja? Teemoja enemmän? jne....
 
ÖÖÖ..mä oon skedenny jotain yheksän vuotta ja en tykänny ekasta haukka pelistä, tokaa en pelannut. Nyt mietin hypen vaikutuksen alaisena että kannattaisko ostaa tää haukka kolmonen.
Eli kertokaa kumman mä ostan Half lifen vai haukan?
Ketä vetäjii siinä uudessa haukassa on mukana. ja onkse samanlaista kun siinä ekassa haukassa että COMBO+COMBO+COMBO jne...
Ehkä mä ostan tässä kuussa vaan levyjä??
 
Graffa on hyvää, mutta ei mitään tajuntaa räjäyttävää.. Todella addiktiivinen peli, mä oon ainakin ihan koukussa. Suomikin on edustettuna: Bamilla on HIMin paita ja Canada-kentässä on Nokian mainoksia.. nyt kun oltais vielä saatu Arto Saari vetämään :)

Skedeystä harrastavana noi mega combot tuntuvat hieman naurettavilta, mutta eihän kaiken pidä olla niin realistista..;)
 
ainakin pelattavuutta oli vaikeutetuttu eli temppuja ei ole niin helppo tehdä ja komboja ei ole niin helppo tehdä kuin thps2:ssa...tämä johtuu todennäköisesti siitä että peli on huomattavast thps2:sta nopeampi...
 
Hommasin pelin tänään. Alkuvideo antaa räväkät kickstartit pelille. Hawk3 päävalikko on toteutettu loistavasti skeittikauppaan. Testatessani ekaa kenttää huomasin pelin selkeästi erottuvan aiemmista hawkeista. Parempi grafiikka, lähes täydelliseksi hiotut kontrollit, kenttien laajuus ja erilaisuus lähes sokaisivat minut.
Kenttäeditoria olen myös kokeillut. Se on oikeastaan samanlainen kuin 2:ssa, paitsi että vermeitä on enemmän ja parempi grafiikka tässäkin innostaa kokoamaan unelmien skateparkin. Alkutuntuman siis olen ottanut, tuntuu todella hyvältä peliltä. Lisää kommenttia sitten kun olen enemmän peliin tutustunut. Nyt pelaamaan, see ya! :p

EDIT: Bamilla on HIM-paita päällään! :D
 
Haukka kannattaa todellakin ostaa, aivan helvetin hyvä. Grafiikka on todella realistinen, ym. Jos piti aiemmista osista, niin en näe mitään syytä miksei pitäisi tästäkin. Paras Haukka mielestäni tähänmennessä. Tony Hawkissa on mukana; Steve Caballero, Kareen Campbell, Bam Margera, Rune Glifberg, Eric Koston, Bucky Lasek, Rodney Mullen, Chad Muska, Andrew Reynolds, Geoff Rowley, Elissa Steamer, Jamie Thomas ja Tony Hawk.
 
THPS3

Mitä kenttiä on THPS3???
THPS2 oli oikeat paikat, niin onko THPS3 myös.
Monta kenttä siinä edes on???
 
10 kenttää pelissä. Itse olen pelannut Foundrya, Canadaa ja Rioa. Kentät ovat, öö, vähän epärealistisia. Mutta se ei menoa haittaa. Tiukka peli kyseessä.
 
Tuota kysymys kaksin pelistä , tukeeko THPS3 PS1 dual shock
tai analogista kaksin pelissä? vai tarviiko mennä hakemaan dual shock 2 vain sitä varten :)

Mutta kertokaapas vähän niistä Map/character editoreista
löytyykö molemmat ? ja onko parannettu THPS2:sta yhtään ( salliiko isompia kenttiä etc. ) ?
 
Huippu peli, mutta vähän lyhyt (pääsin kahdessa päivässä toieks viimiseen kenttään).
Kartta editori o paljon parempi kuin 2:Ssa
 
mainiota....

loisto peli! Pelasin joskus muinoin haukka 1stä, mutta 2sen jätin väliin, on siis ainakin minulle uutena toi manuaali (jota en osaa kylläkään tehdä, syystä tai toisesta), joten tämäkin varmasti yksi syy minkä takia pidän siitä! peukalon kynnet kyllä irtoilevat liitoksistaa kun on tullut joo tuota hetken aikaa jo hakattua (~5h ja airporttiin päässyt)
 
Re: THPS3

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jyri1984
Mitä kenttiä on THPS3???
THPS2 oli oikeat paikat, niin onko THPS3 myös.
Monta kenttä siinä edes on???
Foundry, Canada, Rio,Suburbia, Airport, Skater's Island, Los Angeles, Tokyo, Cruise Ship. Enempää en oo viel nähny.
Nyt sain secret kentän Warehouse(thps1 kenttä).! Onkohan tos viel lisääki.(varmaa)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
Osaako kukaan pelin ostaneista kertoa mitään karttaeditorista. Mieluiten verrattuna THPS2:n.
No themejä on vain 3(school, indoor,beach) ja isoin kenttäkoko on vaan 30x30 aivan kuin thps2:ssa. Kentän tekeminen tuntui aluksi hieman oudolta kun esim korkeuspaloja ei ole erikseen vaan maata voi nostaa ja laskea millä palalla vaan(oikeastaan aika kätevä). Palaa liikutellaan tatilla, joka omasta mielestäni huonompi kuin thps2:en näpit. Eikä niitä paloja ole paljoa erilaisia kuin thps2:ssa.
 
entäs voiko noita paloja pistää loputtomasti kenttään vai onko
samanlainen raja kuin THPS2:Ssa?

ja voisiko joku koittaa tuota hommaa mitä kysyin ohjaimista..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan potsku
Huippu peli, mutta vähän lyhyt (pääsin kahdessa päivässä toieks viimiseen kenttään).
Kartta editori o paljon parempi kuin 2:Ssa

Siis ainakin Haukka-pelit on semmosia, että vaikka ne pääsee nopeasti läpi, niin niitä silti jaksaa tahkota aina vaan enemmän! Mulla oli ainakin THPS2:n kanssa sillai. Vuos sitten sain sen (tai broidi sai) ja sitä pelattiin aika paljon! Kesälläkin jakso kaivaa pelin esiin ja pelata pari päivää ihan hurmiossa. Ja kolmosessa on vielä nettipeli, niin pelin elinikä venyy tod. pitkäksi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nemesis_1001

No themejä on vain 3(school, indoor,beach) ja isoin kenttäkoko on vaan 30x30 aivan kuin thps2:ssa. Kentän tekeminen tuntui aluksi hieman oudolta kun esim korkeuspaloja ei ole erikseen vaan maata voi nostaa ja laskea millä palalla vaan(oikeastaan aika kätevä). Palaa liikutellaan tatilla, joka omasta mielestäni huonompi kuin thps2:en näpit. Eikä niitä paloja ole paljoa erilaisia kuin thps2:ssa.

No prkl. Olisivat editoriin voineet vähän panostaa! Mutta olihan se 2. osankin editori aivan huippuluokkaa. Mites, pystyykö tässä kokoamaan korkeitakin paikkoja? Kakkosessa ei tarpeeksi korkeita mun makuuni pääsyt tekemään esim. mäkiä.
 
Ylös Bottom