Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Trophies: Buzz!: TV Visa / Buzz!: Quiz TV / Suomen neropatti (25 kpl)

Viper7

New Member
----------------------------------
Pronssi
----------------------------------
Sofa Subjugator - Win 5 Sofa vs Sofa games - Bronze
The Barnard Award - Score over 1500 points in single player - Bronze
Lonesome and Loving it - Play 5 single player games - Bronze
MyBuzz Enthusiast - Play 1 MyBuzz game - Bronze
Sofa Surfer Bronze - Play 1 Sofa vs Sofa game - Bronze
Socialite Bronze - Play 5 Multiplayer games - Bronze
-----------------------------------
Hopea
------------------------------------
Sofa Subjugator - Win 20 Sofa vs Sofa games
The Barnard Award - Score over 3000 points on single player
Lonesome and Loving it - Play 20 single player games
MyBuzz Enthusiast - Play 20 MyBuzz games
Sofa Surfer - Play 15 Sofa vs Sofa games
Socialite - Play 20 multiplayer games
------------------------------------
Kulta
------------------------------------
Sofa Subjugator - Win 50 sofa vs sofa games
The Barnard Award - Score 5000 points in single player
Lonesome and Loving it - Play 50 single player games
MyBuzz Enthusiast - Play 50 MyBuzz games
Sofa Surfer - Play 40 Sofa vs Sofa games
Socialite - Play 50 multiplayer games
-------------------------------------
Piilotetut
------------------------------------
He's On Fire! - Correctly answer ten questions in a row
Flawless Round - Correctly answer all questions in a multiplayer round with all players
Amateur Quizmaster - Create 20 mybuzz Quizzes
Lightning Reactions - Correctly answer three questions in a row in under 0,5 seconds. (GOLD)
Casting Agent - Play a Round as every Contestant.
Channel Hopper - Play through a game on every channel.
sitten kun nuo löytyvät jostain niin kertokaa ihmeessä
------------------------------------
Platina
------------------------------------
Buzzs New Best Friend - Unlock All Buzz! Quiz TV Trophies / Buzzin uusi paras ystävä - Kaikki palkinnot avattu
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Trophies: Buzz!: TV Visa / Buzz!: Quiz TV (25kpl)

Hidden trophy
Lightning Reactions - Correctly answer three questions in a row in under 0,5 seconds. (GOLD)
 
Vastaus: Trophies: Buzz!: TV Visa / Buzz!: Quiz TV (25kpl)

Toiha on iha tuurilla mentävä?

Joo noita tuuri trophyjä nyt löytyy Edenissä ja SSHD:ssä.
Edenissä välillä ei tule PP:tä lainkaan ja SSHD:ssä loputtomassa voi pelaajan eteen tulla kolmioita aalto toisensa jälkeen :F
 
Vastaus: Trophies: Buzz!: TV Visa / Buzz!: Quiz TV (25kpl)

Joo noita tuuri trophyjä nyt löytyy Edenissä ja SSHD:ssä.
Edenissä välillä ei tule PP:tä lainkaan ja SSHD:ssä loputtomassa voi pelaajan eteen tulla kolmioita aalto toisensa jälkeen :F
En älynny xD
 
Vastaus: Trophies: Buzz!: TV Visa / Buzz!: Quiz TV (25kpl)


No siis jotkut trophyt nähtävästi vaativat sen onnen potkahduksen jotta sen pääsee läpi.
Esimerkiksi jos jossain pelissä pitää tappaa 4 vihreetä jannua yhdellä räjähdyksellä, mutta näitä ilmestyy harvoin edes kahta samaan aikaan ruudulle. Täten vaikka pelaaja olisi kuinka taitava tahansa tarvitsee hän sitä onnenpotkua myös.

Buzz:in tapauksessa pelaajan täytyy varmaan olla pelannut peliä kohtalaisen paljon tuon saadakseen jotta tietää suureen osaan kysymyksistä vastauksen.
 
Vastaus: Trophies: Buzz!: TV Visa / Buzz!: Quiz TV (25kpl)

Pitääkin tässä alkaa pelaamaan onlinessäkin, että saa pokaaleja. Huomasin eilen, että jos on pelissä niin toisten kutsut eivät tule perille. Eli vasta sitten, kun peli päättyy. Tyhmää sinäänsä, kun nyt kutsuun vastasin. Niin heti perään ilmoitti, että kaveri kutsun peruuttanut. Eli varmaan aika loppunut.

Ja sais kutsu listassa jotenkin näkyä, että kaveri on juuri pelaamassa. Ja eri ikoni, jos valikoissa on menossa. Niin ei turhaan lähettelisi kutsuja ja odottelisi.

Taitaa muuten nuo Trophy -päivitykset olla 13MB -kokoisia. Unchartedissa oli ja tässä Buzzissakin saman kokoinen.
 
Vastaus: Trophies: Buzz!: TV Visa / Buzz!: Quiz TV (25kpl)

Lötytyí se viimeinenkin:
Channel Hopper - Play through a game on every channel.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Trophies: Buzz!: TV Visa / Buzz!: Quiz TV (25kpl)

Buzz:in tapauksessa pelaajan täytyy varmaan olla pelannut peliä kohtalaisen paljon tuon saadakseen jotta tietää suureen osaan kysymyksistä vastauksen.

Tai sitten käyttää erästä idioottimaista huijauskikkaa, jonka kehittäjät ovat hölmöyksissään peliin jättäneet.. Itse en tosin aio tähän sortua.
 
Vastaus: Trophies: Buzz!: TV Visa / Buzz!: Quiz TV (25kpl)

Tai sitten käyttää erästä idioottimaista huijauskikkaa, jonka kehittäjät ovat hölmöyksissään peliin jättäneet.. Itse en tosin aio tähän sortua.
Ai senkö avulla yksinpeli-listan kärjessä olevalla on yli 60000 pistettä?
 
Vastaus: Trophies: Buzz!: TV Visa / Buzz!: Quiz TV (25kpl)

Tai sitten käyttää erästä idioottimaista huijauskikkaa, jonka kehittäjät ovat hölmöyksissään peliin jättäneet.. Itse en tosin aio tähän sortua.

Jaa, "vessahätä tauko"?
 
Vastaus: Trophies: Buzz!: TV Visa / Buzz!: Quiz TV (25kpl)

Pitääkin tässä alkaa pelaamaan onlinessäkin, että saa pokaaleja. Huomasin eilen, että jos on pelissä niin toisten kutsut eivät tule perille. Eli vasta sitten, kun peli päättyy. Tyhmää sinäänsä, kun nyt kutsuun vastasin. Niin heti perään ilmoitti, että kaveri kutsun peruuttanut. Eli varmaan aika loppunut.

Kutsun timeout on tosi lyhyt, luokkaa 20-30 sekuntia, jonka jälkeen kutsu vanhenee. Aika hankala on saada kaverilistalaisia peliin ad-hocina, vaan melkeinpä pitää aina sopia ennakkoon, että ollaan tulossa samaan peliin.

On muuten aikas hankala saada tuo yksinpelin 5000 pisteen trophy, virheitä taitaa saada tulla koko pelin aikana kaiketi vain 2-3, jos sitäkään.
 
Vastaus: Trophies: Buzz!: TV Visa / Buzz!: Quiz TV (25kpl)

On muuten aikas hankala saada tuo yksinpelin 5000 pisteen trophy, virheitä taitaa saada tulla koko pelin aikana kaiketi vain 2-3, jos sitäkään.
Jos vastaat edes yhteen väärin niin pitäisi kaikista lopuista kysymyksistä saada 294 pistettä eli periaatteessa välittömästi vastata kysymykseen ja kaiken lisäksi tietysti oikein.... Ei helppoa :)

Itse sain sen vastaamalla kaikkiin oikein ja pisteitä tuli joku 5100+. Tällöin tarvii "vain" 277 pistettä jokaisesta kysymyksestä saadakseen 5000 pistettä.
 
Vastaus: Trophies: Buzz!: TV Visa / Buzz!: Quiz TV (25kpl)

Jos vastaat edes yhteen väärin niin pitäisi kaikista lopuista kysymyksistä saada 294 pistettä eli periaatteessa välittömästi vastata kysymykseen ja kaiken lisäksi tietysti oikein.... Ei helppoa :)

Itse sain sen vastaamalla kaikkiin oikein ja pisteitä tuli joku 5100+. Tällöin tarvii "vain" 277 pistettä jokaisesta kysymyksestä saadakseen 5000 pistettä.

Höö, enhän mä kerkee tossa ajassa edes lukemaan kysymyksiä, saatikka sisäistää mitä siinä kysytään :(
 
Vastaus: Trophies: Buzz!: TV Visa / Buzz!: Quiz TV (25kpl)

Höö, enhän mä kerkee tossa ajassa edes lukemaan kysymyksiä, saatikka sisäistää mitä siinä kysytään :(

Sama.. meikäläisen reaktioilla tuo tarkoittaa, että vastaus pitää tietää jo ennen kuin vaihtoehdot tulee näkyviin ja oikea vastaus on se millä sormi sattuu sillä hetkellä olemaan :eek:
 
Vastaus: Trophies: Buzz!: TV Visa / Buzz!: Quiz TV (25kpl)

Tai sitten käyttää erästä idioottimaista huijauskikkaa, jonka kehittäjät ovat hölmöyksissään peliin jättäneet.. Itse en tosin aio tähän sortua.

Hieman ovat näköjään asialle jotain onneksi tehneet..
 
Vastaus: Trophies: Buzz!: TV Visa / Buzz!: Quiz TV (25kpl)

Itse sain sen vastaamalla kaikkiin oikein ja pisteitä tuli joku 5100+. Tällöin tarvii "vain" 277 pistettä jokaisesta kysymyksestä saadakseen 5000 pistettä.

Menee hermo huonoon kuntoon tämän kanssa, eilen kaikkiin kysymyksiin oikeas vastaus, mutta ei riittänyt. Jotkut vastaukset liian hitaita. Pääsin johonkin reiluun 4800 pisteeseen. Aika lailla onnesta tuo on kiinni, esim. jos tulee eteen näitä "mikä näistä on senjasen hitti" tyyppisiä kysymyksiä, joissa on pakko lukea hieman enemmän niitä vaihtoehtoja voi 5000 pisteen rajan melkeinpä unohtaa saman tien.
 
Vastaus: Trophies: Buzz!: TV Visa / Buzz!: Quiz TV (25kpl)

"Flawless Round - Correctly answer all questions in a multiplayer round with all players"

Voisko joku jeesata tämän kanssa? Olen mielestäni tehnyt kaiken oikein mutta en vaan saa sitä. Eli siis en tee kaikkea oikein..... Onko tässä jotain tiettyjä ehtoja?
 
Vastaus: Trophies: Buzz!: TV Visa / Buzz!: Quiz TV (25kpl)

"Flawless Round - Correctly answer all questions in a multiplayer round with all players"

Voisko joku jeesata tämän kanssa? Olen mielestäni tehnyt kaiken oikein mutta en vaan saa sitä. Eli siis en tee kaikkea oikein..... Onko tässä jotain tiettyjä ehtoja?

Kyseisessä trophyssä siis pitäisi moninpelissä jokaisen neljän pelaajan vastata oikein jokaiseen kysymykseen yhdellä kieroksella.
Itse hankein trophyn niin että aktivoin kaikki neljä buzzeria ja otin kanavalinnasta helpoimman visan
ja sitten visassa siinä pisteiden keräys pelissä vastasin erikseen jokaisella buzzerilla oikean vaihtoehdon.
Kun olet sitten pelannut yhden kieroksen täysin oikein niin trophyn pitäisi ilmestyä heti kieroksen päätyttyä.
 
Ylös Bottom