Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[TVK] rekryää [NHL 09]

Hamsteri

New Member
Uusi klaani TVK rekryää pelaajia NHl 09:siin, eniten haemme puolustajia, mutta myös hyökkääjiä tarvitaan. Tällä hetkellä tiimissä on 7 jäsentä, mutta kunnon tiimiä ollaan kasaamassa.

Yhteydenotot tähän tai mulle privana.:)

Meidän tarkoitus on pelata matsit tosissaan, ei yhtään pelleilyjä eikä muuta. Hauskaa saa ja pitääkin olla :)

Vaatimukset:
- Mikki
- Huumorintajua
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: [TVK] rekryää [NHL 09]

Voin tulla hyökkääjäksi ellei niitä ole jo liikaa.
 
Vastaus: [TVK] rekryää [NHL 09]

Joko se OPA ehti erota FIB:stä, vai onko koko tiimi mullattu ku linjoilla ei ole näkynyt?
 
Vastaus: [TVK] rekryää [NHL 09]

No siis nyt pelataa kaverin kaa kokoajan noita joukkuepelejä.. statsit o jtn 20-6 muistaakseni.. Mut ei voi niin paljoo pelata mateja ku pelataa aikas lailla kahestaa
 
Vastaus: [TVK] rekryää [NHL 09]

Vielä haetaan pelejä. Eniten on pakkeja hakusessa, mutta myös hyökkääjät kelpaa. Yhteyttä vaan muhun.:)
 
Vastaus: [TVK] rekryää [NHL 09]

Edelleen pelaajia hakusessa, niin pakkeja kuin hyökkääjiäkin.

Rohkeasti yhteyttä :)
 
Vastaus: [TVK] rekryää [NHL 09]

Kiinnostaisi kyllä kovasti tulla mukaan... mutta en tiedä kannattaako mun taidoilla välttämättä :D Mitenkäs noita joukkuepelejä pelataan? Eli siis kuinka usein ja pelataanko niitä niillä itsetehdyillä miehillä vai jollain valmiilla joukkueella vai miten..? Mulla olis kyllä toi bluetooth kuulokekin ja huumorintajua enemmän kuin laki sallii :p
 
Vastaus: [TVK] rekryää [NHL 09]

Mää voin tulla kans mukaa ihan mikä vaan paikka käy paitsi maalivahti eli varmaan pakiks tuun ja mikki löytyy
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: [TVK] rekryää [NHL 09]

Ei oikeen tunnu muuten tota hyvää peliseuraa saavan kuin konsolifinin porukoista joten mut voi laskee mukaan joukkueeseen, jos hyökkäämään pääsis ni olis kova juttu mut myös pakki käy, maaliin EN mene :D Koskas sitten pelataan? :) EDIT: Niin kertokaas nyt joku ketä näitä on pelaillu että palataanko nämä pelit niillä itsetehdyillä miehillä..?
 
Vastaus: [TVK] rekryää [NHL 09]

Huzko, tervetuloa mukaan.

Lisäilen sut frendilistaan sekä tiimiin aamulla, kun huoltokatkos on ohi.

Eli homma menee niin että joukkuepelit pelataan niillä omilla jätkillä. Taidot ovat eri kuin offline jätkällä eli kun pelaa online matseja saa pisteitä online jätkälle.. :)

Sitten tsta huumorintajusta :D Kun mä ja Arriibah ollaan pelissä niin silloin me nauretaa vähänkin kun tulee hyvä juttu et tuu mukaan vaan. :p

Huomenna aamulla 9.00 kun pääsisit pelaamaan olisi aivan loistavaa?:rolleyes:

EDIT:lisään sut heti listalle
 
Vastaus: [TVK] rekryää [NHL 09]

En kyllä klo. 9.00 pääse pelaamaan kun tuo työelämä hieman haittaa tätä mun harrastustoimintaa :D Pääsen kahdelta että sen jälkeen sitten vasta... Mut laita mulle ystävänlisäys pyyntö ni vastaan siihen huomenna päivällä kunhan töistä pääsen kotiin niin kattellaan sitten että miten homma lähtee käyntiin :)
 
Vastaus: [TVK] rekryää [NHL 09]

En kyllä klo. 9.00 pääse pelaamaan kun tuo työelämä hieman haittaa tätä mun harrastustoimintaa :D Pääsen kahdelta että sen jälkeen sitten vasta... Mut laita mulle ystävänlisäys pyyntö ni vastaan siihen huomenna päivällä kunhan töistä pääsen kotiin niin kattellaan sitten että miten homma lähtee käyntiin :)
Katko ei alkanutkaa vielä, joten laitoin ystäväpyynnön jo nyt, missä pelipaikalla haluat pelata?
 
Ylös Bottom