Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Twisted Metal: Black

DemonWithin

New Member
Kukaan ei oo maininnu kyseisestä pelistä mitään! Itse ainakin odotan tätä kyseistä kaahailuräiskintää suu vaahdossa, varsinkin nyt kun tiedän millon se on tulossa...Eli kaikki mielipiteet ja infot sun muut tänne. :)
 
Peliaseman ennakossa ei saanut mitään huippupisteitä...kuitenkin, koska DD:tä ei vielä PS2:lla ole, niin kyllä se olisi hyvä ihan vain lajityypin perusteella.
 
Twisted Metal 2 oli kyllä loistava PS1:llä varsinkin moninpelinä..

Jos TM Black on vähäänkään yhtä hauskaa, paremmilla graffoilla, uusilla autoilla, kentillä ja ominaisuuksilla niin pitääpi hankkia..
 
Lueskelin tuossa taannoin arvosteluja pelistä. Se sai miinuksia sen "pimeydestä", eli joissain kentissä, missä sataa ja on pimeetä, niin tarvii pistää tv:stä ja pelin setupista kaikki maholliset kirkkaudet ja kontrastit päälle että näkee omaa konepeltiä pidemmälle. Grafiikka on pelissä mahtavaa ja kentät vielä mahtavempia...
 
Kyllä minäkin tota aikapaljon odotan ja onhan tota kehuttu monilla ulkomaisilla saiteilla ja sai muistaakseni Pleikkari2 lehdessäkin 91 pistettä.
 
Ykkös odotus ollut niin kauan kun olen pelistä ollut tietoinen. Olihan tästa juttua tuolla vanhassa bbs:sä, mutta hyvä aloittaa tännekin. Pistän taas nuo sivut, jos ne joltain on jäänytnäkemättä, aika synkkää kamaa...

www.scea.com/games/categories/shooter/tmb/

Kuulostaa kyllä hyvältä kaikki siviili autot ja jalankulkijat, jotka osaltaan vaikeuttaa oikeisiin maaleihin osumista. Varmalla mjaaahtava peli!
 
Mä ennakkotilasin ton pelin jo sillo kun sen piti ekan kerran tulla kauppoihin (3.10). JA NYT SE TULEE 7.12! Saa kyllä venata vähän aikaa postissa nimittäin sillo Silent Hill 2 on jo tullu ja pelaan sitä.
:D :D :D
 
IGN:kin kehui peliä ja sen julkaistaan kait jo 5.12 - Itse ennakkotilasin sen tossa viime viikolla.
 
Nyt on peli tullu ostettua ja hyvä peli onkin.En oo vetänyt vasta kun eka matsin story moodissa,mut onko pelissä yhtään videoita?siis story moodissa kun sitä vetää eteenpäin?Edes loppudemoja.
 
Ei ollut pelissä myöskään introa vaikka siinä sellainen kuulemma on rolling stonen musalla.Vähän epäilyttää toimiiko ostamassani versiossa ollenkaan videot?Pitäisikö vaihtaa.
 
Tuli tännekin hankittua peli ja kelpo peli onkin. vaikeus ei ainakaan lopu kesken ;) ei mullakaan siinä kovin videopätkiä oo...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tseni
Tuli tännekin hankittua peli ja kelpo peli onkin. vaikeus ei ainakaan lopu kesken ;) ei mullakaan siinä kovin videopätkiä oo...

Onko sulla edes alku introa.Siinä kuulus soida rolling stonesin biisi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kibe


Onko sulla edes alku introa.Siinä kuulus soida rolling stonesin biisi.

Juu, ei tosiaan mitään alkuintroa ole. Voi olla että on poistettu Euro versiosta.
 
Toi on kieltämättä outo juttu. Muistan kattoneeni erään videoarvostelupätkän, jossa vilautettiin niitä uusia äijiä ja samalla taustalla soi se Rollarien "Paint It Black". Mut eihän se intron puuttuminen näin mahtavaa peliä pilaa.
 
Mutta kun myös story moodista on myös poistettu tarinaa edistävät videot.Se on jo vähän liikaa!
 
Joo huomasin. Netissä luki, että kaikilla charoilla on alku-, keski- ja loppudemot. Esim. Outlawilla piti olla joku snipausjuttu, mutta tässä ne vaan hurahtaa autolla jonnekkin tms. Mun mielestä vähän liian paksua. Ja se lentokone, onko joku päässy ampumaan sitä alas tai edes NÄHNYT sitä? Alko pahemman kerran kyllä ***uttamaan!!!!!!! :mad: :mad: :mad:
 
Ylös Bottom