Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Työsimulaattorit (Car Mechanic Simulator, House Flipper jne.)

No niin nyt tuli sitten tässä Taxi Life simulaattorissa pelin etenemisen estävä tilanne. Level on 19 eikä yhtäkään asiakasta enää tule. Ei ole asiakkaita ketä kuljettaa. Kilsoja tullut 300, tunteja 11, asiakkaita kuskattu 64kpl. Näkyy olevan pc:llä steamissa sama bugi että asiakkaat loppuu. Kyllä tässä pelissä korjattavaa riittää.
 
Nyt on tullut Taxi life simulatoriin päivitys. PS5 ainakin nyt pyörii huomattavasti paremmin ja on parempi pelata. Vieläkin ruudunpäivitys nykii mutta ei ollenkaan niin paha. Nyt tuli asiakkaatkin peliin, että pääsi jatkamaan. Nyt level 20, 75 asiakasta 150 trophy tavoitteesta kuskattu. Trophyjä ansaittu 60% 23/31.
 
Aika hemmetin pitkä kampanja Powerwash Simulatorissa ja toki siihen päälle vielä bonustehtävät sekä ilmaiset DLC:t. Itse en ole edes vielä puolessa välissä 25h pelaamisella.

Todella hyvä ja koukuttava peli, joka todellakin lunasti ne isot odotukset jotka itselläni oli peliä kohtaan. Ainoa isompi miinus tulee siitä, että itse kaipaisin enemmän pesuaineita käyttöön näissä isommissa tehtävissä. Pesuaineita on ihan hauska käyttää ja vähän liikaa niitä on rajoitettu.

Paloaseman putsauksen jälkeen pitäisi olla rahat pelin toiseksi parhaan pesurin ja sen lisäosien ostamiseen. Se varmaan taas vähän nopeuttaa työskentelyä.

5/5 peli
 
Aika hemmetin pitkä kampanja Powerwash Simulatorissa ja toki siihen päälle vielä bonustehtävät sekä ilmaiset DLC:t. Itse en ole edes vielä puolessa välissä 25h pelaamisella.

Todella hyvä ja koukuttava peli, joka todellakin lunasti ne isot odotukset jotka itselläni oli peliä kohtaan. Ainoa isompi miinus tulee siitä, että itse kaipaisin enemmän pesuaineita käyttöön näissä isommissa tehtävissä. Pesuaineita on ihan hauska käyttää ja vähän liikaa niitä on rajoitettu.

Paloaseman putsauksen jälkeen pitäisi olla rahat pelin toiseksi parhaan pesurin ja sen lisäosien ostamiseen. Se varmaan taas vähän nopeuttaa työskentelyä.

5/5 peli
Pesuaineita tuli käytettyä vain challenge osion jutuissa kun oli kiire. Muutoin tuli käytettyä ihan vain vettä.
 
Aika hemmetin pitkä kampanja Powerwash Simulatorissa ja toki siihen päälle vielä bonustehtävät sekä ilmaiset DLC:t. Itse en ole edes vielä puolessa välissä 25h pelaamisella.

5/5 peli
Kyllä siinä pesemistä riittää kuu pitkäksi aikaa. On sulla vielä jäljellä kun itse olen pessyt kaikki 100% bonustehtäviä ja dlc paketteja myöten ja aikaa mennyt 107 tuntia :D Homma helpottuu juu kun saat pitkät varret ja parhaimman pesurin käyttöön. On tämä top 10 parhaimmat simulaattori pelit ikinä -listalla, tosi hyvin tehty tuo veden käyttäytyminen ja lian irtoaminen.

Tässä on pelin suunnitelmia vuodelle 2024
bandicam 2024-03-02 08-36-41-624.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Platina aukesi Taxi Life Simussa PS5. Vaan 0.5% on jaksanut ajella platinan. 24 tuntia siihen meni. Peli kyllä kaipaa edelleen parannuksia reippaasti. Tässä jotain havaintoja.

-ruudunpäivitys pätkii edelleen ihan kiitettävästi
-asiakas sanoo että haluaa radion päälle mutta tekstissä lukee että radio pois
-nämä jalankulkijat ovat ärsyttäviä. Ne kävelee päin punaisia kun autoilijoille vaihtuu vihreä. Sitten ne saattaa pysähtyä oman auton eteen, kääntyä ympäri siihen suuntaan mistä tuli ja sitten ikäänkuin hypätä auton alle ja keikka meni siinä
-ai autot pysähtelevät kuin seinään vaikka mitään ei estettä ajamiselle ei ole
-ai autot vilkuttaa joskus vasemmalle kun ne kääntyy oikealle
-muutaman kerran tehtävän ajoreitti ohjasi sellaiselle tielle joka on pelialueen ulkopuolella
-ärsyttävää kun oma auto valuu taaksepäin valoissa vaikka on automaatti, pitää erikseen laittaa käsijarru

Kokonaisuutena sanoisin 7/10 päivittämällä ja korjailemalla tästä saa ihan hyvin taxi simulaattorin

Tässä video level 30 saavutuksesta
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom