Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Työsimulaattorit (Car Mechanic Simulator, House Flipper jne.)

@rap Olethan katsonut, että niissä missä oli viallista, on ne kaikki uudet osat.

eli jos nyt vaikka pitäs jarrulevy vaihtaa. Toisella puolen on rikki ja toisella puolen 98%. Sit ku kokoat, niin laitat rikkinäisen tilalle 98% ja toiselle puolen sen uuden..eipä kelpaa pelille.
Muutaman kerran oon ollu pahasti tuon kanssa jumissa ja lopulta ostellut vain uutta osaa joka paikkaan, kun en muista missä oli viallinen ja missä ok kuntoinen.
Niin kauan tuon kanssa tulee toimeen, kun ei ole pakko kerralla aukaista molempia puolia, mutta sit kun alusta on kunnolla sökö ja on pakko olla molemmat puolet auki, jotta auton keskeltä voit osia vaihtaa, niin aina olen jumissa ja kiroan..lopulta ostan joka osan uuden, kun ei kelpaa.
 
Aina ne kannattaa vaihtaa kaikki uudet, ei siinä tappiolle jää ja paljon helpompaa. Joskus moottorissa paljon pientä rikkinäistä niin ostan vastaavan moottorin osat ja kokoan kokonaan uuden. Tarinatehtävissä siis. Noita sivutehtäviä ei kannata tehdä kun nopeat vaihdelaatikon vaihdot ja pakoputkihommat. Expaa tulee lähes saman verran kun jossain koneremontissa vaikka nuo pakoputket vaihtaa minuutissa.
 
Aina ne kannattaa vaihtaa kaikki uudet, ei siinä tappiolle jää ja paljon helpompaa. Joskus moottorissa paljon pientä rikkinäistä niin ostan vastaavan moottorin osat ja kokoan kokonaan uuden. Tarinatehtävissä siis. Noita sivutehtäviä ei kannata tehdä kun nopeat vaihdelaatikon vaihdot ja pakoputkihommat. Expaa tulee lähes saman verran kun jossain koneremontissa vaikka nuo pakoputket vaihtaa minuutissa.
Juu se asiakas vissiin maksaa sulle aina kaikista uusista osista, vaikka ei tarttis vaihtaa.
 
Ensi kuussa tulossa dlc:t konsoleille. Kaikki yhdellä kertaa ja kuvan lisureiden lisäksi myös Maserati tulee samalla:
F6CDC46F-F98C-4AAD-97EE-7A55A4CC94DD.png
 
Aiemmassa ongelmassa ratkaisu oli jousenpuristimessa. Hienoa että tulee lisää autoja peliin. Mietin vain, että kauankohan tätä pitää pelata että pääsee romuttamolle? Rahaa nyt kertyny 11000, en tiedä riittääkö edes halvimpaan romukasaan. Uratehtävien korjaus maksaa usein tonni tolkulla ja tuntuu ettei rahaa kerry millään.
 
Aiemmassa ongelmassa ratkaisu oli jousenpuristimessa. Hienoa että tulee lisää autoja peliin. Mietin vain, että kauankohan tätä pitää pelata että pääsee romuttamolle? Rahaa nyt kertyny 11000, en tiedä riittääkö edes halvimpaan romukasaan. Uratehtävien korjaus maksaa usein tonni tolkulla ja tuntuu ettei rahaa kerry millään.
Ei tossa uramoodissa kannata muuta tehdä kun tehtäviä. Jos haluaa itse kasata auton romusta niin ottaa sen hiekkalaatikkomoodin kun siinä on loputtomat rahat ja saa korjaamoon kaikki laajennukset. Tota uraa pitää pelata ihan helvetisti, että saa maalaamot ja muut.
 
Ei tossa uramoodissa kannata muuta tehdä kun tehtäviä. Jos haluaa itse kasata auton romusta niin ottaa sen hiekkalaatikkomoodin kun siinä on loputtomat rahat ja saa korjaamoon kaikki laajennukset. Tota uraa pitää pelata ihan helvetisti, että saa maalaamot ja muut.

On kyllä harmi jos näinkin hieno ja hauska peli menty pilaamaan tuollaisella, että pitää tehdä järjettömästi tehtäviä että saa jonkin asian auki. Tuota hiekkalaatikkomoodia en olekaan vielä kokeillut.
 
Ei tossa uramoodissa kannata muuta tehdä kun tehtäviä. Jos haluaa itse kasata auton romusta niin ottaa sen hiekkalaatikkomoodin kun siinä on loputtomat rahat ja saa korjaamoon kaikki laajennukset. Tota uraa pitää pelata ihan helvetisti, että saa maalaamot ja muut.
En mä nyt sanois et liikaa joutuu pelaamaan.
tehtävistä tosiaan pelkkiä Storyä kannattaa tehdä, mutta mun mielestä ihan sopivaa tahtia saanu kehitettyä juttuja.
Pari autoakin olen jo ostanut. Kunnostelen niitä aina välillä siinä rinnalla ja myyn vasta kun saan maalaamon auki seuraavaksi.

Jos nopeammin avautuisi, niin tuosta loppuisi samantien tarve pelata pidemmälle.
 
Kokeilin tuota hiekkalaatikko tilaa. No siitä tuli hieman pidempi sessio. Tunteja meni hetkessä kun hain autonromun romuttamolta ja aloin purkamaan siitä kaiken irti mitä lähtee. Laitoin alustaan kaikki uutta ja kasasin moottoriin myös kaikki uutta. Todella hauskaa ajavietettä kun saa laittaa kaikki uutta ja rakennella.

Pari outoa juttua tuli eteen. Sisustaan takapenkiksi ei voinu laittaa vaalealla nahalla olevaa penkkiä kuten eteen. Moottoriksi ei suostunu millään laittamaan 400hv mottia vaikka sellainen oli valittavana vaan piti tehdä auton mukana tulevasta v8 myllystä. Täytyy tuota uraakin jatkaa jossain vaiheessa, mutta leikitään laatikolla nyt.
 
Tuo autonkorjauspeli mistä viimeset noin 8 viestiä on niin onko siinä minkäänlaista Auton maalausta sitten korjauksen lopuks?



Löytyi hyvin samantyyppinen peli mutta vain tuommosista mitä Amerikkalaiset sanoo rekoiksi :D Ei siis ole Jeeppiä tai henkilö autoa.
Tuo on nimensä mukaan auton rakennuspeli :)

Tämän sais kympillä Steamista.
 
Tuo autonkorjauspeli mistä viimeset noin 8 viestiä on niin onko siinä minkäänlaista Auton maalausta sitten korjauksen lopuks?

On kyllä maalaus mahdollisuus. Voi maalata osia irrallaan maalauskammiossa tai koko auton kerralla. Väri ja sävy esim. valitaan liukusäätimellä. On sitä parempiakin maalaus toimintoja peleissä nähty mutta meneehän tuo.
 
Tuo autonkorjauspeli mistä viimeset noin 8 viestiä on niin onko siinä minkäänlaista Auton maalausta sitten korjauksen lopuks?
Kyllä siinä maalaus löytyy. Tosin siinä story-modessa se aukeaa vasta levelillä 30 ja sitä varten peliä saa tahkota kohtuu runsaasti. Sandboxissa saa kaiken heti auki, niin saa maalailla ja kaikkea muuta häärätä aika vapaasti.

Onko tuota pelaavat kiinnittänyt huomiota noihin lätolöytöjen ja romuttamon autojen hintoihin? Ne on mun mielestä vähän hölmösti tehty, kun romuttamon autot on järjestäen kalliimpia kuin mitä niiden arvo on ja nuo latolöydöt puolestaan ovat useasti parikin tonnia halvempia kuin niiden todellinen arvo. Parhaimmillaan olen tainnut tehdä neljä tonnia voittoa pelkästään ostamalla auton ladosta ja myynyt sen ilman mitään kunnostuksia. Ehkä olisi parempi, jos vain olisivat suht lähelle sitä auton arvoa, niin ei saisi niin helposti tehtyä rahaa. Latolöydöistä, kun saa vielä osia korjattavaksi, niin niistä tekee ihan kivoja voittoja välillä.
 
Tää täytyy varmaan tänään ostaa :D Kiinnostaa suuresti jostain kumman syystä. Tää on varmaan täydellinen napsuttelu peli samalla jotain podcasteja kuunnellen.

Onko tästä jo jollain kokemusta? PC tai konsoli versiosta.
Minä ostin tänään ja parhaillaan on videokin uploadingissa YouTuben suuntaan.

Edit:


 
Viimeksi muokattu:
Onkos muut pelannu miten pitkälle pc buildingia?
Mulla siis ongelmana, että asiakas halusi vesijäähdytyksellä prossun. Mulla siis just auennut vasta (Level 8) ne pari vesijäähyä. Tiedän et Level 16 aukeaa kunnon vesijäähy osasto, mutta tässä vaiheessa ei sitä vielä ole.
stressitestin kone jaksaa hyvin, mutta 3D Mark kaataa sen. sama ongelma ollut kun pariin koneeseen olen laittanut tupla näyttikset.
Kotelot on tungettu niin täyteen tehokkaimpia tuulettimia mitä pystyy, mutta must tuntuu et silti näissä lämpö on ongelma. En vain ymmärrä mitä asialle voi tehdä.
 
Ylös Bottom