Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tyytyväinen PS2FINiin ?

XShava

KonsoliFIN Alumni
Kyselemme tyytyväisyyttänne PS2FINiin. Tietysti palautetta saa antaa myös vapaasti kirjallisena.
 
Äänestin rehellisesti (ja olen melkein ansainnnut Superjäsen- tittelin ;) ) joten jatkakaa samaan malliin. Rahalahjoitusta voin harkita (jos vain voitan Lotossa :D )
 
Joo, kaikki ok. Ehkäpä hiukan lisää kaipaisin arvosteluja...
Joskus ne myös tuppaa tulemaan viikkoja pelin julkaisun jälkeen. Toisaalta ymmärrän, että teillä on myös muutakin elämää kuin ps2finin kanssa pelehtiminen. Vai onko? ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arisalmi
Äänestin rehellisesti (ja olen melkein ansainnnut Superjäsen- tittelin ;) ) joten jatkakaa samaan malliin. Rahalahjoitusta voin harkita (jos vain voitan Lotossa :D )

Yhdyn edelliseen puhujaan. :)
 
Lisää mielenkiintoisia juttuja maan ja taivaan väliltä kiitos. Tietysti PS2 liittyen.
 
Minäpä pistin tuon ainoan ennakkovinkumisen, kun tällanen hypettäjäpersoona olen ;)

Noh, eihän kaikkea voi saada
 
Hyvin ootte hommia tehny. On ollut ihan mukavaa ajankulutusta surffailla sivuillanne ja lisäksi saa apua kysymyksiin. Kisoja voisitte järkkää enemmän, (mikäli budjetti kestää) sillä olisihan kiva jos joskus tärppäisi!:)
 
"Hävetkää ja pankaa pillit pussiin (Voit voittaa bannit)"

No ei :)
PS2fin.com on tällä hetkellä ainoa asiallinen suomalainen konsolisivusto. Täällä on ilo käydä ja asioida. Jatkakaa samaan tahtiin..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cavalera
Ehkäpä hiukan lisää kaipaisin arvosteluja...
Joskus ne myös tuppaa tulemaan viikkoja pelin julkaisun jälkeen. Toisaalta ymmärrän, että teillä on myös muutakin elämää kuin ps2finin kanssa pelehtiminen. Vai onko? ;)
Opiskelu ja työt häiritsevät menestyksekästä peliarvostelijan uraani. Mutta jos te alatte elättää minua, niin kyllä minä poika arvostelen! :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Lisäkysymys Smirrelle ja muille käyttäjille: Mistä tahtoisitte meidän kirjoittavan?

Jeesuksesta. No ei. Jos onnistuu luontaisesti tuollainen epämääräinen mutta kuitenkin asiaankuuluva pöpinä niin ainahan sellaista on kiva lukea. Esimerkiksi kaiken maailman analysointia mistä sitten joka toinen boardilainen ottaa herneen nenään ja tulee kunnon flamesota. Sitten täyttyy niidenkin toive ketkä haluavat lisää keskustelua BBSään :p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Lisäkysymys Smirrelle ja muille käyttäjille: Mistä tahtoisitte meidän kirjoittavan?

No en kyllä vastannut kysymykseen, että "juttuja kaivataan (ei me osata kirjoittaa)", mutta vastaanpa kuitenkin, että sellasia juttuja tyyliin pelit -lehden Jturunen, niitä on mukava lukea :p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan potsku
No en kyllä vastannut kysymykseen, että "juttuja kaivataan (ei me osata kirjoittaa)", mutta vastaanpa kuitenkin, että sellasia juttuja tyyliin pelit -lehden Jturunen, niitä on mukava lukea :p

Vain koska ne ovat lyhyitä. Kolumneja ym. selostusta on joka tapauksessa luvassa, sillä tiedämme, ettei yleisö saa tarpeekseen PS2FINin porukan mielipiteistä.
 
Ylös Bottom