Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

UFC Undisputed [PS3] - peliseuraa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tathalas
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Tathalas

New Member
Tehdäänpäs tällekin pelille nyt jo oma ketjunsa. Tänne vain sitten ilmoituksia, kun peli on hyppysissä, niin voidaan koittaa otteluita netin välityksellä.

Tathalas-nimimerkin voi lisätä kaverilistoilleen, mikäli nettimatsit kiinnostavat. :)

PS. Ehkä tässä saisi jossain vaiheessa aikaiseksi KonsoliFin-turnauksenkin? ;)
 
Vastaus: UFC Undisputed [PS3] - peliseuraa

Jokos on turnausta tulossa tänne? Voisin tulla ottaan pataan, sillä pelit ei suju lainkaan samaan kaavaan kangistuneesti kuin teillä. Pelkkä beginner niin välillä tulee pataan.
 
Vastaus: UFC Undisputed [PS3] - peliseuraa

honssi nimimerkillä ottelen tuolla...lisätkää vaan
 
Vastaus: UFC Undisputed [PS3] - peliseuraa

Peli tulee tiistaina, mutta voitte lisäillä jo.
Pqohi
 
Vastaus: UFC Undisputed [PS3] - peliseuraa

Lisätkää ihmeessä, tätä tulee hakattua ja paljon =)

willy_76
 
Vastaus: UFC Undisputed [PS3] - peliseuraa

Mä tuun kehiin tossa perjantaina kunhan pääsen mökiltä poikkee jonne päivällä lähren :p
Mutta oottekos te saaneet mikkejä kuulumaan? Eilen ku pelasin nääs netissä ja molemmilla oli mikit ni kumpika ei kuullu mitään mitä toinen sanoi... Bugi? :confused:
 
Vastaus: UFC Undisputed [PS3] - peliseuraa

Onhan pelissä varmasti mikkituki?

On on. Janrein kaa just tos eilen pari tuntia väännettiin, ja hyvin toimi mun mikki(Sonyn bt).
Janrein tartti aina välillä käynnistää mikki uusiks, kun alko ääni kadota. En tiiä mikä mikki illä on.
 
Vastaus: UFC Undisputed [PS3] - peliseuraa

On on. Janrein kaa just tos eilen pari tuntia väännettiin, ja hyvin toimi mun mikki(Sonyn bt).
Janrein tartti aina välillä käynnistää mikki uusiks, kun alko ääni kadota. En tiiä mikä mikki illä on.

ok, hyvä että toimii, täytynee sitte vaa käynnistellä ja sammutella sitä sitte useemmin :)
 
Vastaus: UFC Undisputed [PS3] - peliseuraa

PerfectEnding nimimerkin voi kanssa lisäillä, veikkaan että aluksi tulee itse hieman harjoiteltua konetta vastaan mutta kyllähän tuo ehdottomasti nettipelinä parasta on :)
 
Vastaus: UFC Undisputed [PS3] - peliseuraa

Turnaukset kuulostaa kivoilta :) Ja miksei normi nettimatsiki. Mikkiä tosin en omista mutta Manteli86 on nicki jonka voi mieluusti lisätä jos haluaa selkäänsä ;) Peli tippuu tosin vasta huomenna luukusta :)
 
Vastaus: UFC Undisputed [PS3] - peliseuraa

joo minut vois lisätä kans tankki-bob on tuo nikki.

Mites onko suomi-suomi matseissa tuota pätkytystä minkä verran. Oon vasta 5 ottelua ottanu netissä ja kaks niistä on ollu melkosta diaesityksiä.
 
Vastaus: UFC Undisputed [PS3] - peliseuraa

Viimeinkin sain itsekin pelin käsiini, joten saa lisäillä. PSN LauriH, mikki löytyy.
 
Vastaus: UFC Undisputed [PS3] - peliseuraa

Mut voi kans lisätä... Jos oon paikalla niin vaikka viestillä voi kysyä et tuunko ottamaan matsia... Mikki kyllä löytyy tarvittaessa...

PSN: StoneCold313
 
Vastaus: UFC Undisputed [PS3] - peliseuraa

Mites muilla, onko paljon diaesitystä? On 10meganen ja välillä tökkii ja paljon.
 
Vastaus: UFC Undisputed [PS3] - peliseuraa

Mites muilla, onko paljon diaesitystä? On 10meganen ja välillä tökkii ja paljon.

Tänään on tullu muutamassa matsissa järjettömästi lägitystä. Muuten on ihan ok ollu...

*edit*

Mitä tossa Tathalas:in kans pari matsia otettiin niin oli erittäin sulavaa menoa. Ainakin mun päädyssä... :D

Voi olla et on osunu aikasemmin jotain random jenkkejä kohdalle, ja sen takia lägittäny...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: UFC Undisputed [PS3] - peliseuraa

Otin kanssa Tathalasin kans pelin, sen jälkeen pari muuta peliä eikä lagia ollut kenenkään kanssa. Hyvää vääntöä tulee matossa porukan kanssa, ihan loistava peli netin kautta :D .
 
Ylös Bottom