Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ultimaattisen pelitelkun metsästys

Tuli eilen haettua CX ja todellakin tummempi ja haalemmalta tuntuu ku qled. Olen tottunu kirkkanpaan ja värikkäänpään. Urheilua tuli katottua myös ja ei oikein mieltäny sekään silmään. Osaatko heittää vinkkii säätöihin millä kirkkauta ja väriä sais näin aluks parhaiten.....?
Siellä advanced -asetuksissa on peak brightness, jolla saa lisää kirkkautta. Ja tietenkin oled lightia säätämällä.
 
Todennäköisesti siitä, että Video modes alavalikossa on "Allow 4K" päällä. Ihan mielenkiinnosta, miksi haluat FullHD käyttää?
En haluakaan, mutta esim. bf vitosta fps boost modella pelatessa pelihän ei pyöri 4k:na. Käsitin vaan että tuo info ruutu näyttäisi aina sillä hetkellä olevan kuvan tiedot.
 
Ei puske, jos "Allow 4K" on pois päältä. Silloin se puskee valittua resoluutiota.
Tuossa tapauksessa ei, mutta ymmärsin, että kysyjällä kyseinen asetus oli päällä, ja sen vuoksi TV kertoi 4K-tarkkuuden olevan käytössä.
 
Niijoo, en tiedä sitten onko mitään seksuaalista merkitystä kummalla tavalla menee_ehkä ei. Ellei sitten kyseisessä televisiossa satu olemaan jättiluokan eroa esim. input lag suhteen 1080p@120 vs 4K@120. Toinen mahdollinen juttu on kaikenmaailman bugitukset joita jälkeenmainitussa moodissa on havaittu osassa töllöjä. Sitten tietty mahdollinen HDR on vain jälkeenmainitussa tarjolla.

FPS boost on kyllä ihan helmi ja iloinen yllätys, varsinkin Titanfall 2 120 fps aivan mahtavuutta. o_O Ajatus olisi poikain kanssa alkaa pelaamaan sitä uudelleen porukalla.
 
LG CX 55" ja 65" alessa, on kyllä hinta/laatu suhde näissä voittamaton.


Huh hellettä, nyt täytyy kyllä jo keskittyä pitämään hiirikäsi kaukana "osta netistä"- painikkeesta, koska sen verran hyvään hintaan irtoais toi 65". Jos nyt malttais kuitenkin odotella black fridayihin saakka vaikka tuskin paljoo tuota halvemmalla silloinkaan saa
 
Huh hellettä, nyt täytyy kyllä jo keskittyä pitämään hiirikäsi kaukana "osta netistä"- painikkeesta, koska sen verran hyvään hintaan irtoais toi 65". Jos nyt malttais kuitenkin odotella black fridayihin saakka vaikka tuskin paljoo tuota halvemmalla silloinkaan saa
Tuossa lukee, että loppuerä eli enempää tuskin tulee. Myyvät vanhat mallit halvalla uusien tieltä pois. Itse kävin tuota liikkeessä katsomassa, mutta sinne se vielä jäi. Tuntuu, että haluasi vielä vähän katsoa mitä uutta sieltä olisi tulossa. Josko jotain vielä parempaa. No, eipä tässä onneksi ole mikään kiirus uuden tv:n hankinnalla. Sitten ostetetaan kun tuntuu, että tuo on se oikea tähän hetkeen.
 
Viimeksi muokattu:
LG CX 55" ja 65" alessa, on kyllä hinta/laatu suhde näissä voittamaton.


Ja tämän kerkesin itse ostamaan satasen kalliimmalla, mutta onneksi hintahyvitys on yhä voimassa ja sain satkun pois jälkikäteen hinnasta. Olo on kuin voittajalla. :D
 
Tässä sen näkee kuinka nopeasti televisioiden hintakehitys menee. Vielä 2020 loppupuolella oli kova diili saada 55" LG C9 hintaan 1199 euroa.. diili johon itsekin tartuin. Silloin LG B9 65" taisi olla halvimmillaan 1499 euroa ja LG CX 65" 1799 euroa. Nopeasti CX hinta kuitenkin nousi takaisin 1900 euroon.

Tuo LG CX 65" hintaan 1399 euroa on kyllä huippudiili.

Olen kuitenkin tyytyväinen että ostin jo viime vuonna 55" OLEDin. Se on nykyiseen kämppään ihan sopiva ja kuvanlaatuun olen ollut erittäin tyytyväinen. Syksyllä ja talvella tulee muutenkin enimmäkseen telkkaria töllötettyä.

Jos joku miettii että näinköhän se LG CX 65" hinta vielä laskee, niin ei kyllä laske. Nyt myydään loppuerät pois ja pian uudet mallit tilalle ellei ne jo olekin. LG C9 hävisi myös markkinoilta 2020 kesällä.. erät myytiin loppuun.. paitsi 55 tuumainen.
 
Olen samaa mieltä. Nyt kannattaa iskeä kiinni jos kyseisen töllön haluaa. Ainahan sen voi sitten palauttaa jos ei vastaa odotuksia. Loistava tv kertakaikkiaan ja kyllä se vaan niin on, että kerran kun oledin makuun pääsee niin siitä ei ole paluuta entiseen. :D
 
Olen samaa mieltä. Nyt kannattaa iskeä kiinni jos kyseisen töllön haluaa. Ainahan sen voi sitten palauttaa jos ei vastaa odotuksia. Loistava tv kerta kaikkiaan ja kyllä se vaan niin on, että kerran kun oledin makuun pääsee niin siitä ei ole paluuta entiseen. :D
Mulla oli kerran jo tuo 65" cx kotona kokeilussa, mutta meni palautukseen giganttiin vertical bandingin ja etenkin tosi pahan black crushin takia sdr kuvalla jota ei saanut millään korjattua ja annoin tuntejakin kunnolla tv lle jospa mustat ois auenneet. Mutta ei.

Eli antaisko vielä uuden mahdollisuuden tv lle ( onko yksilöissä kuin paljon eroja) ja kokeilisi uudelleen paneelilottoa? Hinta ois kyllä tosi kilpailukykyinen juuri nyt 1399€. Edellusessä yksilössä toi mustan pään tukkoisuus oli kyllä jotain niin uskomatonta mikä pilasi muuten hyvän teeveen.

Kun en nyt sitten tiedä mikä olisi näistä 2021 malleista edes hyvä vaihtoehto tuolle? Sony xj90/xj95 on kyllä kuumotellut 75" koossa, kunhan halpenee viimeistään black friday aikoihin.

Samsungia taloon ei tule enää (niissä jokaisessa nykyään järkyttävää dse), ja onko toi lg c1 nyt yhtään sen parempi kuin cx?

Lg n miniledit kyllä tässä vielä tulossa mutta ne kyllä ips paneeleilla mielestäni...
 
LG CX 55" ja 65" alessa, on kyllä hinta/laatu suhde näissä voittamaton.


Näyttäs, että Verkkiksellä samaan hintaan:

Ja ilmeisesti myös Powerilla:
 
Haluaisin kuulla LG Cx:n omistajilta, että onko PS5:n kanssa mitään viivettä äänissä. Jos joku ei siis ole vahvarin kautta kierrättänyt kuvaa. Minulla kävi tässä taannoin niin että Xbox Series X:n kanssa oli yli puolensekunnin lagi äänien kanssa. Jos PS5:n kanssa on sama homma, joudun tietysti alkaa säästämään uutta vahvaria/soundbaria varten, siis semmoista jolla saa 4K kuvaa vietyä läpi.
 
Haluaisin kuulla LG Cx:n omistajilta, että onko PS5:n kanssa mitään viivettä äänissä. Jos joku ei siis ole vahvarin kautta kierrättänyt kuvaa. Minulla kävi tässä taannoin niin että Xbox Series X:n kanssa oli yli puolensekunnin lagi äänien kanssa. Jos PS5:n kanssa on sama homma, joudun tietysti alkaa säästämään uutta vahvaria/soundbaria varten, siis semmoista jolla saa 4K kuvaa vietyä läpi.
Eikö sitä äänen viivettä voi tv n valikoista säätää? Ainakin Samsungissa tämä löytyy...
 
Ylös Bottom