Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ultimaattisen pelitelkun metsästys

Maanantain tarjousvinkkinä Sonyn 65-tuumainen XH9005 eli suuressa maailmassa X900H/X90H Verkkokaupasta 999 eurolla.


Ja muistin virkistykseksi vielä Rtingsin ja HDVTestin arvostelut.
 

LG cx 65:lle paukahti päivitystä.​


03.21.21


Itselle tuli sama....uskaltaako päivittää? Eli onko mitään huononnuksia tiedossa?

Vissiin nämä lg n fw päivitykset korjailee vain noita bugeja eikä vaikuta kuvanlaatuun toisin kuin samsungin.

Yhden sampan onnistuivat pilaamaan noilla niin tullut jo vainoharhaiseksi noihin jos kaikki palas hyvin jo entuudestaan :)
 
Voivoi, nyt en enää tiedä mitä haluan kun katselin ja säädin Samsungin QN90A:ta. Menee ihminen sekaisin tästä.
 
Viimeksi muokattu:
Itse käytän tätä.

Jos seinäteline tulee tuolle uudelle CX:lle niin se painaa 24 kg, ei 33.
Tuli hommattua tuo Erard Standit 400 kun halvalla sain, mutta voi helevetti sentään, että on harhanen olo, että tuon telineen pitäisi pitää telkkari pystyssä vaikka ei ilman seinään nojaamista pysy itestään pystyssä ja telineen pitäisi olla liukumatta muutaman pohjassa olevan jarrutarran avulla. :D
 
Power ja Gigantti tarjoo Sampan Q70t 65" hintaan 799€.
Tuossahan on käsittääkseni 2.1 hdmi, (portti 4).
Kokemuksia/mielipiteitä?
 
Power ja Gigantti tarjoo Sampan Q70t 65" hintaan 799€.
Tuossahan on käsittääkseni 2.1 hdmi, (portti 4).
Kokemuksia/mielipiteitä?
Paras noista halvemman pään pelitelkuista.... Paremmat paneelit noissa sampan reunaledeissä kuin faldeissa, eli vähemmän ongelmia dse n kanssa.

Ja löytyy tosiaan 1 kpl hdmi 2.1.
 
Itse käytän tätä.

Tuli hommattua tuo Erard Standit 400 kun halvalla sain, mutta voi helevetti sentään, että on harhanen olo, että tuon telineen pitäisi pitää telkkari pystyssä vaikka ei ilman seinään nojaamista pysy itestään pystyssä ja telineen pitäisi olla liukumatta muutaman pohjassa olevan jarrutarran avulla. :D

Hyvin se siinä pysyy, pelko häviää pian. Hirvitti se itseäkin alussa.
 
Itse käytän tätä.

Tuli hommattua tuo Erard Standit 400 kun halvalla sain, mutta voi helevetti sentään, että on harhanen olo, että tuon telineen pitäisi pitää telkkari pystyssä vaikka ei ilman seinään nojaamista pysy itestään pystyssä ja telineen pitäisi olla liukumatta muutaman pohjassa olevan jarrutarran avulla. :D
Katselin tässä yksi päivä tuosta videota ja vähän tuli myös kauhisteltua sitä, että miten hemmetissä tuo pysyy ja en kyllä itse uskaltaisi tuommoisessa pitää, vaikka varmasti ihan toimiva laitos onkin :D

Jotenkin on vaan hemmetin pelottavan näköistä.

 
Katselin tässä yksi päivä tuosta videota ja vähän tuli myös kauhisteltua sitä, että miten hemmetissä tuo pysyy ja en kyllä itse uskaltaisi tuommoisessa pitää, vaikka varmasti ihan toimiva laitos onkin :D

Jotenkin on vaan hemmetin pelottavan näköistä.


Eiks toi esimerkin telkku ole joku pienempi? Max 50 tuumanen...en kyllä itsekkään tota 65' pakosta uskaltaisi tuohon laittaa :) vois pieni peloperseessä olla kun muksu touhuas vieressä;)

Edit...olikin 30-55 tuumaisille...ilmankos : D

Edit 2 ....aijaa sitä saakin L,XL ja XXL koossa eli 90" asti...no just joo.

Onnea yritykseen
 
Viimeksi muokattu:
Itse käytän tätä.

Tuli hommattua tuo Erard Standit 400 kun halvalla sain, mutta voi helevetti sentään, että on harhanen olo, että tuon telineen pitäisi pitää telkkari pystyssä vaikka ei ilman seinään nojaamista pysy itestään pystyssä ja telineen pitäisi olla liukumatta muutaman pohjassa olevan jarrutarran avulla. :D
Minkäkokoinen töllö sulla siinä olikaan? Oon kiinnostunut lähinnä siitä kuinka paljon töllön alareuna jää lattiasta? Mietin josko saisi töllöä nostettua ~20 cm ylemmäs tv-tasosta jotta saan noi mun kaiuttimet sijoitettua töllön sivuilta paremmin. Ja mihinkään seinätelineisiin en ole menossa, joten tämä olisi kätevä kompromissi.
 
Eiks toi esimerkin telkku ole joku pienempi? Max 50 tuumanen...en kyllä itsekkään tota 65' pakosta uskaltaisi tuohon laittaa :) vois pieni peloperseessä olla kun muksu touhuas vieressä;)

Edit...olikin 30-55 tuumaisille...ilmankos : D

Edit 2 ....aijaa sitä saakin L,XL ja XXL koossa eli 90" asti...no just joo.

Onnea yritykseen

Tuo Erard Standit 400 sopii 30-65" maahantuojan mukaan. Ja isompikin menee kunhan ei ylitä maksimipainorajaa, mutta kyllä tuntuu hurjalle :D
Minkäkokoinen töllö sulla siinä olikaan? Oon kiinnostunut lähinnä siitä kuinka paljon töllön alareuna jää lattiasta? Mietin josko saisi töllöä nostettua ~20 cm ylemmäs tv-tasosta jotta saan noi mun kaiuttimet sijoitettua töllön sivuilta paremmin. Ja mihinkään seinätelineisiin en ole menossa, joten tämä olisi kätevä kompromissi.
Mulla on tulossa LG CX 65" ensi viikolla (tällä viikolla muutto niin otin toimituksen ensi viikolle).

Tuohon korkeuteen lattiasta vaikuttaa toki missä kohti telkkarin takana olevat kiinnityspisteet ovat, mutta esimerkin vuoksi omas tulevas telkas ovat näin:

1621974567171.png

Ja kiinnitys telineeseen tulee ylemmistä reijistä, jotka ovat LGn tapauksessa alareunasta 350mm. Telineen saa kolmeen eri korkoon, tämä Standit 400 on näistä matalin ja sen vaihteluväli on 1025 - 1225mm. Standit 600 on tuo 1275-1475mm, mutta hinta on jo sitten 300e.

1621974711311.png

Näin ollen itellä korkeimmalla asetuksella TVn alareuna tulee olemaan lattiasta: 1225-350mm= 875mm.
Vaihteluväli näin ollen lattiasta TV:n alareunaa on valittavissa 675mm, 775mm, 875mm.

Muutaman sentin heitto voi olla, noi LG:n kiinnityspaikkojen korkeudet on netistä saatu tieto, ei itse mitattu.
 
Tuo Erard Standit 400 sopii 30-65" maahantuojan mukaan. Ja isompikin menee kunhan ei ylitä maksimipainorajaa, mutta kyllä tuntuu hurjalle :D

Mulla on tulossa LG CX 65" ensi viikolla (tällä viikolla muutto niin otin toimituksen ensi viikolle).

Tuohon korkeuteen lattiasta vaikuttaa toki missä kohti telkkarin takana olevat kiinnityspisteet ovat, mutta esimerkin vuoksi omas tulevas telkas ovat näin:

Näytä liitetiedosto 6615

Ja kiinnitys telineeseen tulee ylemmistä reijistä, jotka ovat LGn tapauksessa alareunasta 350mm. Telineen saa kolmeen eri korkoon, tämä Standit 400 on näistä matalin ja sen vaihteluväli on 1025 - 1225mm. Standit 600 on tuo 1275-1475mm, mutta hinta on jo sitten 300e.

Näytä liitetiedosto 6616

Näin ollen itellä korkeimmalla asetuksella TVn alareuna tulee olemaan lattiasta: 1225-350mm= 875mm.
Vaihteluväli näin ollen lattiasta TV:n alareunaa on valittavissa 675mm, 775mm, 875mm.

Muutaman sentin heitto voi olla, noi LG:n kiinnityspaikkojen korkeudet on netistä saatu tieto, ei itse mitattu.
Okei, itselläni on lg cx 55 joten sinänsä sun luvut on vertailukelpoiset. Okei, on pienempi töllö kuin sun, mut saanpahan jotain osviittaa.

Kiitos näistä!
 
Näin ollen itellä korkeimmalla asetuksella TVn alareuna tulee olemaan lattiasta: 1225-350mm= 875mm.
Vaihteluväli näin ollen lattiasta TV:n alareunaa on valittavissa 675mm, 775mm, 875mm.

Muutaman sentin heitto voi olla, noi LG:n kiinnityspaikkojen korkeudet on netistä saatu tieto, ei itse mitattu.

On siinä useampi vaihtoehto korkeudelle kun kolme, olikohan 5 vai 6. Nelisen vuotta ollu tuommonen käytössä ja ollut hintansa väärti.
Ensimmäiset vuodet oli 55b6 kiinni tuossa ja nyttemmin 65cx toiseks alimmassa kohdassa ja telkkarin alareuna 75cm lattiasta.

Ihan tukevasti pysyneet töllöttimet paikallaan, 55" tuohon sai vielä itsekseen paikalleen, mutta 65 vaati jo apukädet.
 
Tietääkö kukaan toimiiko 4K upscale silloin jos TV on HDMI 2.0 ja pelaan peliä 120fps tilassa, jolloin resoluutiossa on 1080p katto liitännän puolesta?
 
Power ja Gigantti tarjoo Sampan Q70t 65" hintaan 799€.
Tuossahan on käsittääkseni 2.1 hdmi, (portti 4).
Kokemuksia/mielipiteitä?
Niin, olikos kellään tätä?
Vois homnata tän ns.kakkostelkuksi, jos on ees kohtalainen pelihommiin yms.
 
Niin, olikos kellään tätä?
Vois homnata tän ns.kakkostelkuksi, jos on ees kohtalainen pelihommiin yms.

Väittäisin että ns. bang for the buck, eli hinta/laatu on tuossa telkarissa nyt enemmän kuin kohdallaan. Arvostelujenhan mukaan tuo on oikein asiallinen laite eikä nyt varmaan kakkostelkkariksi tuota parempaa tai kalliimpaa kannata ottaakaan. Itsellä on 10 tuumaa pienempi Q80t josta maksoin satasen enemmän ja itse olen siihenkin ostokseen ollut erittäin tyytyväinen.
 
Ylös Bottom