Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ultimaattisen pelitelkun metsästys

Kokemuksia Samsung Q70A:sta? Olisiko 899€ 65-tuumaisesta hyvä diili?


Jahkailen ostopäätöstä... 2,5 vuotta käytössä olleessa Philips 55PUS8303:ssa huomasin eilen siniseksi juuttuneen pikselin, minkä lisäksi DSE on alkanut häiritä jonkin verran. Vieläköhän tuota juuttunutta pikseliä pystyisi taikomaan esille? Tunnin mittaisen RGB-välkynnän ajoin Youtubesta, mutta ei se ainakaan vielä mitään vaikuttanut. "Hauskaa" sinänsä että moinen pikseli edes häiritsee, sillä normaalilta katseluetäisyydeltä en onnistu sitä paikantamaan edes nyt, vaikka tiedän missä se on. Tieto sen olemassaolosta kuitenkin häiritsee pakkomielteen lailla. :rolleyes:
 
Onko kellään vielä kokemusta Samsung QN95A Neo Qledista?
On vasta tosin tulossa myyntiin Suomessa vasta parin viikon sisällä...
 
Ei ole kyllä sen enempää kokemusta QN95A:sta kuin mitä kaupassa katselin sitä eilen. Olen melko varma, että siellä oli esillä juuri tuo malli. Sen perusteella näytti olevan parhaasta päästä telkkuja. Aika selkeä ero oli perinteisiin ledinäyttöihin väreissä ja kuvan terävyydessä, mutta vaikea tuollaisen perusteella on tehdä mitään merkittäviä johtopäätöksiä.
 
Ei ole kyllä sen enempää kokemusta QN95A:sta kuin mitä kaupassa katselin sitä eilen. Olen melko varma, että siellä oli esillä juuri tuo malli. Sen perusteella näytti olevan parhaasta päästä telkkuja. Aika selkeä ero oli perinteisiin ledinäyttöihin väreissä ja kuvan terävyydessä, mutta vaikea tuollaisen perusteella on tehdä mitään merkittäviä johtopäätöksiä.
Minkä ketjun kaupassa näit tämän?
 
Taitaa noi Sonyt pitkälti olla parhaimpia mikäli pleikkarille hakee pelitelkkua. Itse en edes ostanut kalleimmasta päästä ja osuu kyllä kuin vasara naulaan. Muutenkik jotenkin käyttöjärjestelmä miellyttävin mitä omissa telkkareissani ollut. Kyseessä siis ensinmäinen Sonyni.
 
Onko kellään vielä kokemusta Samsung QN95A Neo Qledista?
On vasta tosin tulossa myyntiin Suomessa vasta parin viikon sisällä...
Onhan tämä televisio ollut jo hyvän aikaa Suomessakin myytävänä. Pari kuukautta sitten hommasin Verkkokaupasta.

Jokunen sivu tätä threadia taaksepäin sitten kirjoittelin kattavammin omista kokemuksistani. Parhaasta päästä varmasti kun lippulaivamalli on, mutta omat pienet ongelmansa tietty siinäkin kuten kaikkien muidenkin valmistajien malleissa.
Gigantissa taisi olla, Lommilassa. En nyt ihan 100% varma ole kuitenkaan.
Lommilasta löytyy muuten 100% varmuudella. Siellä olen käynyt tuijottelemassa sitä lukuisia kertoja. Sellon Powerissa taisi aika suurella varmuudella olla sekä Verkkokaupalla Helsingissä.
 
65" A80J tuli tilattua. Selviää sitten ensi viikolla miltä se OLED näyttää omassa kämpässä.

2 viikkoa meni tilauksesta, mutta muutaman viivästyksen jälkeen eilen illaksi sain vihdoin OLED:n kotiin.

Sinällään en kuvan laadusta osaa vielä sanoa, kun ei-4K netflixiä tuli vain katsottua, ja PS5:lla F1 2021 pääsi ekan kerran kokeilemaan performance modea (käsittääkseni siis 120fps?), Smoothia ainakin oli, toki grafiikoissa oli karsittu quality modeen verrattuna.

Asetuksia en paljoa vielä muutellut, äänet pelatessa kuulosti oudoilta, mutta leffaa katellessa taas kuulosti oikein hyvältä.

Mutta näin yhden illan testin perusteella vaikuttaa hyvältä osto-päätökseltä tämä Sonyn A80J.
 
2 viikkoa meni tilauksesta, mutta muutaman viivästyksen jälkeen eilen illaksi sain vihdoin OLED:n kotiin.

Sinällään en kuvan laadusta osaa vielä sanoa, kun ei-4K netflixiä tuli vain katsottua, ja PS5:lla F1 2021 pääsi ekan kerran kokeilemaan performance modea (käsittääkseni siis 120fps?), Smoothia ainakin oli, toki grafiikoissa oli karsittu quality modeen verrattuna.

Asetuksia en paljoa vielä muutellut, äänet pelatessa kuulosti oudoilta, mutta leffaa katellessa taas kuulosti oikein hyvältä.

Mutta näin yhden illan testin perusteella vaikuttaa hyvältä osto-päätökseltä tämä Sonyn A80J.
Kuka hullu ei käytä kuulokkeita pelatessa?
 
Löytyy kyllä Pulse 3D:eet, mutta pitäähän sitä testata kaikin tavoin.
Joo toki, mutta ainakin omassa Sonyssä ihan erilaiset äänet pelatessa ja leffoissa. Toki asetuksista niitä saa saisi säädettyä.
Itse käytän ainakin dolby atmosta tukevaa vahvaria ja kajareita ääniin pelatessa. Se tuo äänet paljon paremmin esille kuin mitkään luurit. Ainoastaan silloin on luurit käytössä, jos emäntä on mennyt jo nukkumaan.
Epäilen. Leffoihin ehkä, mutta pelaamiseen tuskin.
 
Joo toki, mutta ainakin omassa Sonyssä ihan erilaiset äänet pelatessa ja leffoissa. Toki asetuksista niitä saa saisi säädettyä.

Epäilen. Leffoihin ehkä, mutta pelaamiseen tuskin.
Itse ainakin arvostan sekä pelatessa että leffoissa aitoa monikanava ääntä vahvistimen ja useamman kaiuttiminen kautta, kuin teennäisesti luotua monikanavaääntä kuulokkeiden kautta. No makunsa kullakin ja turha näistä asioista on kiistellä.
 
Joo toki, mutta ainakin omassa Sonyssä ihan erilaiset äänet pelatessa ja leffoissa. Toki asetuksista niitä saa saisi säädettyä.
Niinkuin alunperin kirjoitin; en asetuksiin juuri vielä koskenut. Itse tykkään pelata sekä kuulokkeilla että ilman, riippuu tilanteesta, fiiliksestä ja itse pelistä.
 
Moi pelaajat. Auttakaas vanhaa äijää. Pitäisi pojalle saada PS5 yhteensopiva pelitv. Samalla telkulla katselee varmaan PS5 kautta Netflix tms. tilauskanavia. En tiedä yhtään mistä lähteä liikkeelle ja mitä ominaisuuksia pitää olla.

Eli mitä ominaisuuksia pitää olla? Ja mikä kokoluokka on hyvä?
120hz sanoi joku ja HDMI 2.1.

(Yksi lapsi pelaa pöytäkoneella ja siinä näytön koko sai olla max 24" oman maun mukaan, mutta PS5 kohdalla varmaan saa olla valtava näyttö kun sillä katsotaan myös televisiota.)
 
Ylös Bottom