Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uncharted ongelma

Jakke44

Active Member
Olen rikkoutuneessa lentokenttätasossa,ja edennyt vesiputoksille asti,hyppinyt kiveltä toiselle,ampunut tulittavan vihollisen kalloita,mutta en pääse etenemään mitenkään,mihin pitää mennä ja mitä tehdä?

Löysin lontoonkielisen läpipeluuohjeen,mutten tajua tuota,viitiskö joku suomentaa...suurkiitos

When you reach the second section of the destroyed bridge, you will be ambushed from above. Take out these soldiers before you proceed.

Don't let these guys rain fire down on you unchecked. Take them out!

From the second bridge of the waterfall, jump to the rocks that will be upstream. Use these rocks to reach another series of ledges that will let you reach the third section of bridge.

Jump to the large rock that will be downstream from the third section of bridge. Jump to the next rock, which will give out from underneath you, and quickly jump to the third rock.

Enemies will now attack. Use the ledges to reach a platform that you can shoot from. Shoot the barrel in the back of the car, launching the vehicle into a space between the rocks
 
Vastaus: Uncharted ongelma

Olen rikkoutuneessa lentokenttätasossa,ja edennyt vesiputoksille asti,hyppinyt kiveltä toiselle,ampunut tulittavan vihollisen kalloita,mutta en pääse etenemään mitenkään,mihin pitää mennä ja mitä tehdä?
Mene kallionkielekkeistä roikkumalla paikkaan, josta voit ampua autoa. Auton takaosassa on räjähtävä tynnyri, johon osumalla koko kosla lentää "sillaksi" joidenkin kivenmurkuloiden väliin. (Oletan, että auton päältä voi sitten päästä jatkamaan matkaa...)
 
Vastaus: Uncharted ongelma

Mene kallionkielekkeistä roikkumalla paikkaan, josta voit ampua autoa. Auton takaosassa on räjähtävä tynnyri, johon osumalla koko kosla lentää "sillaksi" joidenkin kivenmurkuloiden väliin. (Oletan, että auton päältä voi sitten päästä jatkamaan matkaa...)

En oo viel nähnyt autoa,ainoastaan ampunut ukon kielekkeen päällä,joka ampaa minua kun hypin kielekkeltä toiselle,ja mikä se on se "paikka"Josta näkee auton?
 
Vastaus: Uncharted ongelma

En oo viel nähnyt autoa,ainoastaan ampunut ukon kielekkeen päällä,joka ampaa minua kun hypin kielekkeltä toiselle,ja mikä se on se "paikka"Josta näkee auton?

Kun olet pilarin (en muista monesko pilari) päällä ja se äijä alkaa ampumaan sinua, niin katso tarkkaan niin näet äijän vieressä tynnyrin, ammu siihen tynnyriin, niin se auto lennähtää sillaksi parin pilarin väliin ja pääset siitä eteenpäin.
 
Ylös Bottom