Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Unreal Championship päivitys julkaistu

XShava

KonsoliFIN Alumni
Atarin lehdistö infoa
-----------

Unreal Championship Auto-Update Complete
Available for Download Through Xbox Live!

The fans called and Unreal® has answered.

Utilising the technical prowess of the Xbox(tm) video game system from
Microsoft and Xbox Live!, Digital Extremes, the developers of Unreal
Championship in conjunction with Epic Games and Atari have completed the
auto-update for the game and is available for download through Xbox Live!
today .

While new to the console arena, auto-updating has been a mainstay of PC
games for many years, and is a requirement to maintain fair and fun online
gaming. Online games are extraordinarily more complex than single player
titles. Exploits will invariably be found by the hundreds of thousands of
gamers playing and sharing ways to gain an advantage in the game.
Auto-updates defeat these exploits and balance the playing field against
those who would cheat to win.

This auto-update addresses current exploits with the Translocator, the
T.A.G. rifle, the Link gun, auto-aim and team balancing issues, as well as a
number of performance enhancements and an improved stats system. The full
list of improvements can be found at the official Unreal Championship forum,
on the Atari Web site at <http://www.atari.com/> www.atari.com.

How does the auto-update work? The auto-update is a mandatory download and
takes place as soon as a player enters Xbox Live! to compete in Unreal
Championship online. The system automatically detects that the game needs to
be updated and installs the software onto the Xbox hard drive.

In addition, the first downloadable content for Unreal Championship will be
available shortly after the update.

Digital Extremes, Epic Games and Atari would like to thank all of the fans
of Unreal Championship for providing the valuable feedback needed to make
the game even better.
 
Ja tämähän on jo vanha uutinen:
http://xbox.konsolifin.net/uutiset/uutiset.php?id=421

:rolleyes:

Enivei, pistäkää nyt kokemuksia päivityksestä. Parantaako esimerkiksi pelin takkuavaa ruudunpäivitystä? Entä mitä mieltä olette näistä konsolipeleihin julkaistavista päivityksistä? Henkilökohtaisisesti pidän niitä ihan hyvänä asiana, kunhan korjattavat ongelmat liittyvät nimenomaan Live-peliin. Esimerkiksi huijaamisen estäminen pikkuisilla päivityksillä on hyvä juttu. Monet hyvät PC-pelithän ovat internet-moninpelin osalta pilalla huijareiden takia.
 
Ite kans tykkään että liven kautta tulee pieniä päivityksiä. Splitteriin sai uuden kentän, Mechiin sai 4 uutta mechiä ja 4 kenttää. Toivottavasti tekevät Wolfensteiniin jonkunlaisen "mappack-patchin" jossa tulis lisää kenttiä. Uudet aseetkaan ei ois pahaksi. Countteri taitaa olla aika pakko-ostos. Siinähän on näillä näkymin tulossa map editor jolla voi tehä omia karttoja ja niillä voi osallistua kilpailuihin ja sitten voittajakartta tulee seuraavaan päivitykseen. Tietenki muitaki karttoja.
Pelasin aikoinaan Wolfensteiniä PC:llä ja olin samassa servussa "Marko" nimisen saksalaisen kartantekijän kanssa. Se sano että se on helppoa kun sen osaa. ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Jopas tieto tulee hitaasti "virallista" kautta suomeen asti. Miten pärjäisimmekään ilman internettiä ;)

Tämän siitä saa kun PS2fin-moderaattori sotkeutuu Xboxfinin asioihin:)
 
Khihii olen hyvä! Sain vaihettuu Timesplitters 2:en Unreal Championshippiin :cool: Nyt vaan odotellaan maanantaihin ja saan taas uuden live-pelin. On se nyt TS2:ta parempi ku on live vai? Oon niin hyvä!
 
Miten tos Unrealissa noi bottiasiat. Eli jos on offline tilassa niin montako bottia saa kahta ihmispelaajaa vastaan korkeintaan? Sitten saako liveen botteja ja kuinka paljon?
 
Ylös Bottom