Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

uudet Dc-pelit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ashy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Ashy

Member
kävi kyllä eilen säkää kun törmäsin espoon keskuksessa erään pelidivariin jossa oli myynnissä ale-hintaisia dc-pelejä. hinta oli yllättävän alhainen vain 2,90e ja kaiken lisäksi huomasin niiden olevan vielä uusia,mutta hieman kulunneita ja pölyttyineitä,koska myyjällä on tapana laittaa kotelot esille hyllyyn ja cd:t tiskien taakse. Saaliksi tuli 5 uutta peliä ja ne maksoivat ainoastaan 14,50e. jos joku on kiinnostunut niin tosiaankin kannattaa käydä siellä nopeasti koska jäljelle jäi n.10 peliä. Itselleni ostin mm. Shadow Man, Buggy Heat, Nightmare Ceatures2, Mtv Sports Skateboarding-featuring Andy MacDonald, Fighting Vipers2.... :D

Kiitti vinkistä! Kävin juuri tarkistamassa tilanteen ja samalla reissulla käväisin Myyrmäen Fun Stationissa jossa oli sama ale. Haaviin tarttui noista kahdesta yhteensä 15 peliä, Nykon täristin ja PS-ohjainadapteri, kaikki 2,90 kappale. Todella hyvä diili!

etkö voisi yllättää minua tai meitä kertoamalla mitä pelejä ostit? itse ainakin olisin kiinnostunut :D

Totta kai! Todella laadukasta tavaraa :) :

Dinosaur
Buzz Lightyear
South Park Rally
South Park Chef's Luv Shack
Fur Fighters
NBA on NBC
Re-Volt
Caesar's Palace
Star Wars Demolition
F1 World Grand Prix 2
Star Wars Episode 1 Racer
Incoming
UEFA Striker
NFL Blitz
Ready to Rumble

Eli siis aika kuraa suurimmaksi osaksi. Hinta oli kuitenkin niin pieni että ei voi valittaa...

Oliko peleistä yhtään uusia? Itse ostin nightmare creatures 2, shadowman ja buggy heat uutena 2,9e/kpl... hihi luultavasti ostit incoming, nfl blitz, re-voltin espoon keskuksessa :D :D :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ashy
Oliko peleistä yhtään uusia? Itse ostin nightmare creatures 2, shadowman ja buggy heat uutena 2,9e/kpl... hihi luultavasti ostit incoming, nfl blitz, re-voltin espoon keskuksessa

Näin taisi käydä :) Muutamat peleistä oli uusia mutta nyt ei heti muistu mieleen mitkä. Olis pitänyt käydä vielä Itiksen ja Marmorikujankin Fun Stationit läpi jos olis ollut laadukkaampaa tavaraa mutta hallituksella oli käyttöä autolle iltapäiväksi.

Jumbon FunStationissa kävin juuri äsken ja kysyin DC pelejä. Myyjä sanoi, että muutama löytyy alle kolmeen euroon. Jätin sinne ainoastaan Chu Chu Rocketin (tai joku sellainen) ja otin mukaani mm. Sega Rally 2:n. Eipä paljoa lompakko keventynyt.

Ylös Bottom