Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

UUSI PS2 ja edut vanhaan nähden.

Hinin

Active Member
Eli kuten otsakekkin sen ilmaisee, mitä hyötyä on odottaa tätä "uutta" versiota PS2:ta? Onko esimerkiksi jotain muutoksia tehty sisäiseen toimivuuteen yms.. Toki jos joku osaa linkin heittää niin voinen sieltäkin lukea.
Tässä ajattelin nimittäin tammikuussa hommata tuon Slim-version (kuinka mones versio lie sitten tuosta slim-näköisestä) ja mietin yhä että kannattaako odottaa, kun ei varsinaisesti tiedä että onko paremmuuden takeena vain keveys. :D

Toivottavasti tämä nyt ei kovin monesti jo ole täällä, en jaksanut kaikkia arkistoja penkoa. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: UUSI PS2 ja edut vanhaan nähden.

feldon sanoi:
Sisäinen virtalähde on tosi hieno uudistus.

Tuossapa linkki: http://www.konsolifin.net/uutinen.php?site=ps2&id=3966




Olen tietoinen tuosta sisäisestä virtalähteestä. Mutta mitä muuta on päivitetty? Esim; olen lukenut että tuo lukupää on ollut heikohko ylipäätään yms.. Onko siihen asiaan siis tullut muutosta? Ja onko tuo sisäinen virtalähde vain sen koon vuoksi?


EDIT: Onko tuo halvempi kuin tämä markkinoilla oleva, kovasti ristiriitaista tietoa saa nykyään internetistä.. :p

Edit 2: Eli Modpiiri.com näytti myyvän 90000-sarjaa ja hintaa oli euron alle 200. Ei oikein houkuta kun mitään lisäpaskaakaan ei ollut mukana. ;(
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: UUSI PS2 ja edut vanhaan nähden.

Olen tietoinen tuosta sisäisestä virtalähteestä. Mutta mitä muuta on päivitetty? Esim; olen lukenut että tuo lukupää on ollut heikohko ylipäätään yms.. Onko siihen asiaan siis tullut muutosta? Ja onko tuo sisäinen virtalähde vain sen koon vuoksi?


EDIT: Onko tuo halvempi kuin tämä markkinoilla oleva, kovasti ristiriitaista tietoa saa nykyään internetistä.. :p

Edit 2: Eli Modpiiri.com näytti myyvän 90000-sarjaa ja hintaa oli euron alle 200. Ei oikein houkuta kun mitään lisäpaskaakaan ei ollut mukana. ;(


http://www.modpiiri.com/?sivu=tuotteet&k=2&ak=2&l=2&s=0&cid=2


Tuossa linkki ja nostetaampa jos jotakuta kiinnostaa. :)
 
Vastaus: UUSI PS2 ja edut vanhaan nähden.

Uudessa mallissa on myös se ero että kun käynnistät ps2sen jossa on peli jo sisällä niin se menee suoraan peliin eikä siihen valikkoon mistä pääsee muistikortteja kattoon ja muuta. uudessa mallissa on myös etuna se että jos haluaa pelata netti pelejä niin ei tarvitse ostaa sitä boksia.
 
Vastaus: UUSI PS2 ja edut vanhaan nähden.

Uudessa mallissa on myös se ero että kun käynnistät ps2sen jossa on peli jo sisällä niin se menee suoraan peliin eikä siihen valikkoon mistä pääsee muistikortteja kattoon ja muuta. uudessa mallissa on myös etuna se että jos haluaa pelata netti pelejä niin ei tarvitse ostaa sitä boksia.

Kyllä mun vanha paksumpi mallikin menee suoraan peliin :p
 
Vastaus: UUSI PS2 ja edut vanhaan nähden.

Uudessa mallissa on myös se ero että kun käynnistät ps2sen jossa on peli jo sisällä niin se menee suoraan peliin eikä siihen valikkoon mistä pääsee muistikortteja kattoon ja muuta. uudessa mallissa on myös etuna se että jos haluaa pelata netti pelejä niin ei tarvitse ostaa sitä boksia.

oliko muka jossain eurooppalaisessa pelissä edes netti mahista kun monesti ne tais olla vain jenkki/japsi versioissa
 
Vastaus: UUSI PS2 ja edut vanhaan nähden.

oliko muka jossain eurooppalaisessa pelissä edes netti mahista kun monesti ne tais olla vain jenkki/japsi versioissa
Kyllä oli, esim. Time Splitterseissä, MGS3:ssa, Amplitudessa jne.
 
Ylös Bottom