Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uutta tietoa GC:n Zeldasta & Mario Sunshinesta

Kirjoitin tämän uutisen itseasiassa sivuja varten, mutta nyt ne eivät jostain syystä toimi siis päivittelymielessä, joten tässäpä tämä:

--

Shigeru Miyamoto on kertonut seuraavaa GameCuben tulevista peleistä Mario Sunshine ja The Legend of Zelda:

"Huhut, joiden mukaan GameCuben Zelda olisi muuttumassa realistisemman oloiseksi ovat täysin vääriä. E3-messuilla pelattavana oleva demo tulee olemaan täysin identtinen Space World 2001-messuilla nähdyn version kanssa. Olen kuitenkin tehnyt hiukan muutoksia Linkin silmiin. Minusta internetissä käyty keskustelu asiasta on hyvin mielenkiintoista. Olet itseasiassa jo aloittanut pelin kokemisen, koska videopeleistä puhuminen on tänä päivänä osa pelattavuutta. En näytä teille enempää tästä pelistä, koska pelaajat voivat ymmärtää sitä vasta, kun he itse kokeilevat sitä. E3-messuilla kaikki pystyvät pelaamaan Zeldaa ja päättää sitten itse, pitävätkö he siitä vai eivät. Minä näen asian näin: jos peli on kiinnostava, myös grafiikkaa aletaan arvostaa."

"En halua vielä puhua siitä paljon (Mario Sunshine) lukuunottamatta sitä asiaa, että Marion selässä oleva laite on todellakin eräänlainen vesiase. Ohjattavuus tulee perustumaan suurimmilta osin Super Mario 64:n vastaavaan. Näytän tätä peliä vain siksi, että osoitan Marion olevan valmis lähtöön; hänet nähdään varmasti Euroopassa tänä vuonna."

Tämän haastattelun käänsi alunperin GIA ja sen aikana nähtiin taustalla videomateriaalia Zelda- ja Mario-peleistä GameCubella.

--

- Esa
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
"Huhut, joiden mukaan GameCuben Zelda olisi muuttumassa realistisemman oloiseksi ovat täysin vääriä.
No vihdoin toikin sitten ratkesi ja onneksi paremmin päin :)
 
Cloudchaser taas väittää näin:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cloudchaser
On the Mario Sunshine side, he (siis Miyamoto) said it will be an evolution of Mario 64 and that Mario's watergun on his back will be used to clean up the paint which falls from the sky. Bizarre! Yoshi will be in the game, but it's not yet known if Mario can ride him. During the new video which was shown to the journalists, Mario is seen performing many Mario 64 controls as well as new moves like hanging from poles and laundry lines, as well as climbing fences ala Super Mario World.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi

"Olen kuitenkin tehnyt hiukan muutoksia Linkin silmiin"

No tämä toivottavasti on se minun toiveeni toteutus.. olenhan jo aiemmin Linkin näyttävän typerältä, mutta nyt kun asiaa mietin, niin Linkin silmäthän ne pisitivätkin omiin silmiin aika pahasti ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi

"En halua vielä puhua siitä paljon (Mario Sunshine) lukuunottamatta sitä asiaa, että Marion selässä oleva laite on todellakin eräänlainen vesiase. Ohjattavuus tulee perustumaan suurimmilta osin Super Mario 64:n vastaavaan. Näytän tätä peliä vain siksi, että osoitan Marion olevan valmis lähtöön; hänet nähdään varmasti Euroopassa tänä vuonna."

Olenko ainoa joka tahtoisi uudessa Mariossa olevan vahan kunnon supersienet ja tulikukat, ynnä muut vastaavat tarvikkeet? No kaipa vesiasekin kelpaa, ei siinä mitään...
 
Quottia pessään!!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi

Huhut, joiden mukaan GameCuben Zelda olisi muuttumassa realistisemman oloiseksi ovat täysin vääriä.
Voi vitsvana! *potkii tietokoneensa ruutua*


Olen kuitenkin tehnyt hiukan muutoksia Linkin silmiin.
Halleluja...*hohhoijakkaa*


En näytä teille enempää tästä pelistä, koska pelaajat voivat ymmärtää sitä vasta, kun he itse kokeilevat sitä.
Aijaa... Ainakin olen ymmärtänyt että son törkeän ruma peli hienoa animointeja lukuunottamatta...


E3-messuilla kaikki pystyvät pelaamaan Zeldaa ja päättää sitten itse, pitävätkö he siitä vai eivät.
Kaikki? Juu eipä tästä sitten muuta... Toivon kuitenkin, että en pidä pelistä, koska silloin tulisi taas rahanmenoa...


Minä näen asian näin: jos peli on kiinnostava, myös grafiikkaa aletaan arvostaa.
No minäpäs näen asian näin: Peli voi olla hyvä vaikka grafiikkaa ei arvostettaisikaan...


En halua vielä puhua siitä paljon (Mario Sunshine) lukuunottamatta sitä asiaa, että Marion selässä oleva laite on todellakin eräänlainen vesiase.
Voih... Toivotaan että Nintendo vääntää siitä huolimatta hyvän pelin... Toivottavasti joka paikassa ei oo vettä(Mario64:ssä oli veteen pääasiassa keskittyviä kenttiä 3)


Ohjattavuus tulee perustumaan suurimmilta osin Super Mario 64:n vastaavaan.
Jesh...:)


Näytän tätä peliä vain siksi, että osoitan Marion olevan valmis lähtöön; hänet nähdään varmasti Euroopassa tänä vuonna
Mutta eikös Mario ole jo Italiassa?:rolleyes:
 
Hyvä, että Linkin silmät saatiin kuntoon. Nehän siinä koko videossa ärsyttivät eniten.

Mario Sunshine kuulostaa aika omituiselta. Minusta he olisivat saaneet tehdä perinteisemmän pelin, mutta kyllähän tätäkin odottaa mielenkiinnolla. Hienoa, että Yoshi on mukana, eikäs hänet jätetty törkeästi pois Mario 64:sta?
 
Olihan Yoshi muistaakseni Mario 64:ssä jonkinlaisena "avustajana" siinä yhdessä sienikentässä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
Olenko ainoa joka tahtoisi uudessa Mariossa olevan vahan kunnon supersienet ja tulikukat, ynnä muut vastaavat tarvikkeet? No kaipa vesiasekin kelpaa, ei siinä mitään...
Et. Itsekin haluaisin nähdä paljon mielummin kunnon vanhanaikaisen tasohyppelyn (mikseipä vielä vanhaan malliin 2D:nä?). En nyt muista tiedä, mutta tämä ns. vesiase ei kuulosta kauhean mielenkiintoiselta, tai ainaskaan kauhean monipuoliselta. Muistuttaa ehkä vähän liikaakin Luigi's Mansionia.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Botet
Olihan Yoshi muistaakseni Mario 64:ssä jonkinlaisena "avustajana" siinä yhdessä sienikentässä.

Minulla ei ole Yoshi tullut muualla pelissä vastaan kun sen linnan katolla, kun kaikki 120 tähteä on kerätty. Siellä se antaa öö... olisko nyt ollut sata lisäelämää...? Muualla ei ole tullut Yoshi ainakaan minulla "apuun" Mario 64:ssä, ja täytyy myöntää etten ole edes kuullut muualla vastaan tulevan...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper


Minulla ei ole Yoshi tullut muualla pelissä vastaan kun sen linnan katolla, kun kaikki 120 tähteä on kerätty. Siellä se antaa öö... olisko nyt ollut sata lisäelämää...? Muualla ei ole tullut Yoshi ainakaan minulla "apuun" Mario 64:ssä, ja täytyy myöntää etten ole kuullut edes muualla vastaan tulevan...
En tiedä muistanko väärin mutta jonkinlainen mielikuva oli Yoshista sienikentässä. Muistaakseni se Yoshi lähti menemään sinne vuorelle missä on se iso sieni. On niin kauan kun sitä pelasin, niin en muista.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Botet

En tiedä muistanko väärin mutta jonkinlainen mielikuva oli Yoshista sienikentässä. Muistaakseni se Yoshi lähti menemään sinne vuorelle missä on se iso sieni. On niin kauan kun sitä pelasin, niin en muista.

Botet on tainnut itsekin naukkailla hieman sieniä, koska Super Mario 64:ssä Yoshi on todellakin vain paikalla Peachin linnan katolla, kun kerää 120 tähteä..

- Esa
 
Olenko ainoa joka tahtoisi uudessa Mariossa olevan vahan kunnon supersienet ja tulikukat, ynnä muut vastaavat tarvikkeet? No kaipa vesiasekin kelpaa, ei siinä mitään...

Onhan niitä kaipailtu jo ties kuinka kauan. Mario Sunshine on taatusti odotetuimpien pelieni listalla aivan kärkisijoilla, ja epäilemättä peli tuleekin olemaan silkkaa laatua päästä varpaisiin, mutta ruutukaappauksia katsellessa tulee niin haikea olo. Kaikki tutut ympäristöt ja viholliset ovat kadonneet. Nyt Mriolla on sitten vesipyssy tulikukkien sijaan. Noh. You just gotta live with that.

P.S. Jos Zelda piti saada näyttämään piirretylle, niin miksi sitä ei voitu luoda näyttämään mielummin anime-leffalle kuin Disney-leffalle?

P.P.S. Link näyttää nykyään Pinokkiolta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tilt

P.S. Jos Zelda piti saada näyttämään piirretylle, niin miksi sitä ei voitu luoda näyttämään mielummin anime-leffalle kuin Disney-leffalle?

Jep, tuota olen itsekin ihmetellyt. Mutta täytyy nyt katsoa miltä peli lopulta tulee tarkemmin näyttämään, ja sittenhän sitä vasta voi lopullisen mielipiteen sanoa. Itse olisin myös toivonut Linkin olevan aikuinen...
 
Olenko ainoa jonka mielestä Linkin kulmakarvat ovat aivan liian paksut & tummat?

Kaverihan näyttää ihan mannelta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nemesis
Olenko ainoa jonka mielestä Linkin kulmakarvat ovat aivan liian paksut & tummat?

Kaverihan näyttää ihan mannelta.

Erittäin totta :D , mutta eikös Nintendon ollutkin tarkoitus saada Link näyttämään enemmän sarjakuvamaiselta kun tuossa kerta käytetään Cell Shadingiakin?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper


Miten niin uusia? Nuohan oli kaikki niistä videoista, jotka ovat olleet netissä jo vaikka kuinka pitkään... Ja niistä on tehty nuo samat ruutukaappaukset aikoja sitten.

Minulta on tästä kysytty muutenkin, mutta totuushan on se, että sivut ovat olleet hetkisen aikaa epäkunnossa enkä ole päässyt päivittelemään.. joten se siitä.

- Esa
 
kummatkin pelit näyttävät lupaavilta..

:p esim tuo että uudessa marion ohjaus kuin Mario 64 ei ole kuin plussaa, ainoastaan lyönnit ja potkut eivät musta olleet Mario 64 muitten liikkeitten tasolla

Zelda: uusi ilme kyllä kelpaa kyllä noi uudet kuvat ovat upean näköisiä kun tietää että pelattavuus tulee olemaan loistavaa
 
Ylös Bottom