Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

V: pelejä

Arcane

Active Member
Vaihtoon seuraavat pelit. Suurin osa on hyväkuntoisia, joissakin peleissä saattaa olla hieman naarmuja. Olen laiska enkä jaksa juuri nyt tarkistaa, jos kiinnostusta löytyy niin katson kunnon. Seuraavat pelit siis vaihdossa:

Counter-Strike (xbox)
Rainbowsix 3: Black Arrow (xbox)
Ghost Recon: Island thunder (xbox)
Luigi's Mansion (GameCube, alkuperäinen, EI ole Player's Choice)
----------------------
Kung Fu Chaos (xbox) *VAIHDETTU*
Burnout 2 (xbox)

Vaihdossa kelpaavat niin Xboxin kuin GameCuben pelit. Katkoviivan alla olevista peleistä olen vähän miettinyt luopumista, mutta vain jos tarjotaan jotain oikeasti kiinnostavaa. Pistin ne kuitenkin viestiin mukaan, jos joku sattuu jotain tarpeeksi kiinnostavaa tarjoamaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: V: pelejä

Luigis Mansion ja Kung Fu Chaos kiinostavat, Kiinostaako vaihtaa jompikumpi Unreal Championshipiin? tai myytkös Luigis Mansionin :rolleyes:
 
Vastaus: V: pelejä

Unreal Championship ei juurikaan kiinnosta ja en ajatellut myydä, vanhoista peleistä kun ei nykyään saa oikeastaan mitään. :( Unohtui mainita tuo aloitusviestistä.

ELI VAIN VAIHTOJA
 
Vastaus: V: pelejä

Pistetääs vielä, että jos joku tässä lähipäivinä myisi hyväkuntoista TimeSplitters: Future Perfectiä xboxille hintaan 20-30 euroa, niin voisin ostaa.

^Tällä hetkellä tuolle ei sittenkään tarvetta, tuli juuri hankittua muuta pelattavaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: V: pelejä

Kung Fu Chaos vaihtui GameCuben Super Smash Bros. Meleeseen ja ohjaimeen, muuta ovat vielä jäljellä.
 
Vastaus: V: pelejä

Crimson Skiessin olen omistanut jo, eikä näin ollen kiinnosta.

KovisSR, harkitsen tuota SSX3:sta, siihen voisin mahdollisesti vaihtaa.
 
Ylös Bottom