Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Vedonlyönti-voitot/tarinat yms.

Rikkaruoho

New Member
Moi! Eli tein ketjun johon voi pistää omia veikkaus voittoja, eli kaikki arpa, ravi, pitkäveto ja vaikka ihan vaan isot vedonlyönti voitot.

Itse oon 15v. ja oon saanu pelaa isän tilillä veikkaus.fi:ssä. Pelaan pieniolä panoksilla, eli 1-5€. Suurimmat voittoni ovat 150€ ja 350€. Sen 150€ voitin 1€ panoksella, kun arvasin pitkävedossa kokonaan veikkausliigan kierroksen, eli joku 6 kohdetta.

Sen 350€ voitin 3€ panoksella, kun olin lomalla kiinassa. Kattelin aamulla koneelta tilastoja ja tein "harkitun" 7 kohteen PITKÄvedon. :D Sit ku aamulla katoin et miyen oli matsit menny, niin heti pistin soiton isälle kotiin ja kehotin kattomaan veikkaustiliä. Se oli aika upeeta. Ja sen voiton takia hankin pleikka 3:sen. Aika hyvä diili. :)

Ja joku viikko sitten päätin pistää 5 kohteen "varman" lapun ja olis tullu 100€. Harmitti aika paljon, ku oli hyvin pienestä kiinni, että olis tullu.

Joo, mut pistäkääs tänne sitten vaikka jotai voittotarinoita yms. Itekki alan nyt heittää taas enemmän, ku tilillä on lojuu vielä paljon rahaa. Suurin osa voitoista tietenkin nostettu ja käytetty. :p
 
Vastaus: Vedonlyönti-voitot/tarinat yms.

Itellä suurin voitto on 110€ pitkästävedosta jossa oli 4 UCL peliä.

3 vuotta sitte olisi tullut 1080€ pitkästävedosta jossa oli 7 sm-liiga peliä ja 2 mestis peliä mutta oulun paskalauma töppäsi pelin ja mulla oli 2 siinä kohteessa. Pelikello näytti jotaki 58:30 ja tilanne oli jyp-kyrpät 1-3 ja ajassa 59:35 tilanne oli 3-3 ja jatkoajan jälkeen 3-4.
 
Vastaus: Vedonlyönti-voitot/tarinat yms.

Viime F1-kauden mestareiden veikkauksista osui kohdalle sen verran sopivasti voittoa, että pleikkarin joutui käydä ostamassa. Pitkävedosta ei ole koskaan tullut mitään, Kärpät on myös minulta kertaalleen vienyt huonolla pelillään muuten osuneessa rivissä pari sataa euroa. Kärppiä ei kannata näköjään veikata. :D
 
Vastaus: Vedonlyönti-voitot/tarinat yms.

Arvoista olen voittanut joitain kymppejä ja pitkävedosta joskus muksuna 410 markkaa. Ei ole tapana veikata, lottorivit käyn kyllä lähes joka viikko laittamassa, kyllä se miljoonapotti vielä tänne osuu...
 
Vastaus: Vedonlyönti-voitot/tarinat yms.

Itselle ei suurempia voittoja ole kohdalle sattunut. Sen sijaan serkku voitti monivedosta pari vuotta sitten 50 donaa, ja pari kuukautta sitten täti 25 donaa Kenosta.
Isä kun on kova veikkaaja, niin hänelle nyt on sattunut vaikka mitä. Yksikin kerta tuli parisataa euroa, kun veikkasi parin viikon sisällä kaksi kertaa koripallopelin päättymään tasan, juuri kuten oli käyvä.
 
Vastaus: Vedonlyönti-voitot/tarinat yms.

2000-3000€ pitkäveto voittoja joku about 5kpl.
1750€ ja 1200€ monivedosta
n.3000€ kakkospokerista vai mikä deuces wild nyt onkaan
+ Paljon pienempiä voittoja mutta kyllä sitä on mennytkin ;)

Ja lisätään että voitoilla mm. Maksettu lainaa, ostettu full hd tykki ja fillari =)
 
Vastaus: Vedonlyönti-voitot/tarinat yms.

Tällaisen tarinan voisin kertoa, että tuossa muutama vuosi sitten laitettiin kaverin kanssa tulosveto SM-liigan otteluun KalPa-HIFK. Panosta en muista tarkkaan, mutta muistelen sen olleen useita kymmeniä euroja tulokselle 3-3. Paikan päällä oltiin katsomassa ja kaikki meni mahtavasti suunnitelmien mukaan, kun kolmas erä eteni kohti loppua. Siinä jo lappu kourassa ylävitosia lyötiin, kun veikkausvoitto näytti jo varmalta, mutta kuinkas kävikään. Muuan Kimmo Kuhta viimeisillä sekunneilla läpiajoon, komea harhautus ja kiekko reppuun ohi Mika Oksan ajassa 59.58 :D Vähän se söi miestä, mutta nykyään lähinnä huvittaa. Oli lähellä, mutta niin kaukana!
 
Vastaus: Vedonlyönti-voitot/tarinat yms.

Itellä tuli joskus reilu vuos sit kenossa 9 oikein 10-tasol, panos 50 centtii. Silläkin sai toki noin 2500 euroo, noin viikon sisään osu taas 7 tasol 7 oikeen ja sillä 1200 egee. Mut voi penteles kun olis se 10 oikein tullu, ei tarvis murehtia enää asuntolainaa ja näin työttömänä se olis varsin mukava asia.

Noitten voittojen jälkeen ei ole paljon mitään tullu.
 
Vastaus: Vedonlyönti-voitot/tarinat yms.

Jätkät on kyllä vetäny hyviä summia :) Mua on onnistanu veikkauksen
peleissä vain muutaman kerran ja suurin voittokin on ollu "vain" 250€.

Tosin viime kesänä yhtenä saunailtana onnisti aika mukavasti. Vähän
mua vanhemmat sukulaiset rupes juttelemaan Bond leffoista
(Kuuraketti oli tullu just telkkarista) siinä höpöttelivät vähän aikaa
ja sitten kuulin kun joku sano että: "Oli se muuten paras se eka bondi..
toi toi.. Roger Moore" ja sitten joku toinen sano että: "Vitut se ollu
mikään Moore, vaan eka Bondi on Timothy Dalton" xD
Mie vaan naureskelin ja sanoin että paljon vetoo ettei ollu kumpikaan.
Loppuillasta olikin 100€ ja Leijona pullo taskussa :)
 
Pakko avautua vähän, eli heti Hamiltonin koronatestin jälkeen ja Russell-huhujen alettua laitoin Russelin podiumille parikymppiä ensi kisaan tonnin kertoimella, ja totta kai elämän isoin betsivoitto kariutuu sitten täysin turhaan pit stoppiin ja vielä senkin jälkeen uuteen rengasrikkoon! Jää kyllä vaivaamaan vuosiksi, toista tuollaista mahdollisuutta ei kyllä tule! :mad:
 
Ylös Bottom