Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Versus Team play -keskustelu

Ajattelin pistää pystyyn tämän ketjun, koska näille keskusteluille ei ole omaa ketjua. Eli tänne kaikki vastustajan ja EA:n kyykytykset ja kehut.

Itse voisin aloittaa sillä, että onko se niin vaikeaa odottaa, että toinen tekee muutaman ketjumuutoksen alussa ilman, että kolmen sekunnin jälkeen pitää quitata?

Pisteidenlasku on yhtä hämärää kuin EASHL:ssäkin ja EA:n avut heikoimmille vastustajille arkipäivää.

Kiinnostaisi myös tietää, että jos samantasoisia vastustajia (esim. Level 28) ei löydy ja EA hakee vastustajia muilta tasoilta, meneekö haku ylös vai alaspäin?
 
Vastaus: Versus Team play -keskustelu

Ajattelin pistää pystyyn tämän ketjun, koska näille keskusteluille ei ole omaa ketjua. Eli tänne kaikki vastustajan ja EA:n kyykytykset ja kehut.

Itse voisin aloittaa sillä, että onko se niin vaikeaa odottaa, että toinen tekee muutaman ketjumuutoksen alussa ilman, että kolmen sekunnin jälkeen pitää quitata?

Pisteidenlasku on yhtä hämärää kuin EASHL:ssäkin ja EA:n avut heikoimmille vastustajille arkipäivää.

Kiinnostaisi myös tietää, että jos samantasoisia vastustajia (esim. Level 28) ei löydy ja EA hakee vastustajia muilta tasoilta, meneekö haku ylös vai alaspäin?

Jaa että VS-matseista turisemista. Itse en pariin vuoteen koskenut pitkällä tikullakaan (paitsi joskus muutaman frendin kanssa kaljoittelun keskellä) koko pelimuotoon koska suurin osa pelaajista oli sellaisia juustoilijoita että hermo meni aina niiden varmojen maalien hieromiseen. Onneksi HUT tuli kehiin ja houkutteli pahimmat hörhöt sinne hakemaan rankingin tuomaa tyydytystä. Siihen lisättynä "varmojen" maalien lähes kokonaan uusimmasta hokista puuttuminen on tehnyt VS-matseista ihan hauskoja. Eihän ne samalla tasolla ole kuin EASHL/GMC-pelit mutta hyvä tapa pitää peukalot vetreinä silloin kun kerhotovereita ei ole linjoilla.

Noihin esiin tuomiisi pointteihin:
- Itseä ei nuo ketjujen rukkaamiset rasita, tosin en sitä itse tee koska mielelläni pelaan ketjuilla jotka ovat aika lähellä oikeita NHL-koostumuksia.
- Kuka siitä rankingista välittää? Muutenhan se on aika suoraviivaista se pisteiden jako, ranking vs ranking antaa yläosaston pisteet, muokatut pisteet tulevat pelin "hallinnasta" ja kerroin joukkueesta. Apuja ei ole olemassakaan, parempi/onnekkaampi voittaa.
- Peli hakee "within 5/10/15 levels", eli +- oma taso. Molempiin suuntiin siis.

Itse olen pyörinyt boxin puolella lvl50 hujakoilla pari kuukautta, tähän mennessä ehkäpä noin 90 peliä kertynyt tämän hokin aikana. Tuntuu siltä, että tuo lvl50 on sellainen virstanpylväs että sitä ennen pelaajat olivat aika vaihtelevalla tasolla pelitaitojensa puolesta, 50 jälkeen on alkanut tulla roimasti enemmän "juustomiehiä" vastaan, ja vastassa olevat tiimitkin ikävästi painottuvat pingviini/vancouver/chicago-osastoon. Tylsäksi käy aina pelata samoja tiimejä vastaan, etenkin kun tietää että ne valitaan pelaajamateriaalin takia, ei seurauskollisuuden.
 
Vastaus: Versus Team play -keskustelu

Eli siis "huonolla" joukkueella saa paremmat pisteet? Okei.

Noista bugiranteista ja muista nyt vois jauhaa sivukaupalla, mut ei oikein jaksa.
 
Vastaus: Versus Team play -keskustelu

No en kyllä tiedä noista joukkueen tasosta tulevista pojoista. Edellisessä änärissä voitin pelin jossa molemmilla oli NHL joukkueet ja sain -30p joukkueen tasosta. No siitä innostuneena päätin että otanpa oikeen kunnon pojot ja vedän tota lege tiimiä vastaan HIFK:lla. Juu, 6-1 voitto ja tuli 2 pistettä joukkueen tasosta...
 
Vastaus: Versus Team play -keskustelu

No en kyllä tiedä noista joukkueen tasosta tulevista pojoista. Edellisessä änärissä voitin pelin jossa molemmilla oli NHL joukkueet ja sain -30p joukkueen tasosta. No siitä innostuneena päätin että otanpa oikeen kunnon pojot ja vedän tota lege tiimiä vastaan HIFK:lla. Juu, 6-1 voitto ja tuli 2 pistettä joukkueen tasosta...

Joukkueen taso on vain se kerroin siinä alemmassa pistekokonaisuudessa.

Jos molemmat tiimit on NHL:stä, kerroin on lähes aina 1. Pientä heittoa saattaa olla esim Penguins-Florida matsissa.

Alempaan pistepottiin vaikuttaa myös toa, maalit, vedot, taklaukset etc.
 
Vastaus: Versus Team play -keskustelu

Puhuinkin edellisestä änäristä, jossa ei ollut kerrointa, vaan joukkueen välisistä eroista tuli suoraan pisteitä.
 
Vastaus: Versus Team play -keskustelu

Heh, tuli vastaan 3 pelaajan porukka ja he valitsivat legendat.. yllätys ja minä valitsin detroitin noh peli alkaa suht mukavasti menee saan kokoaja paikkoja
sitten he saavat räkämaalin heidän toinen kuti ja tietenkin katotaa uusinta noh tasotan pelin nopeasti ja sitten alkaa Makezio-Show ja peli 5-1 ekan erän jälkeen katoin joka maalin uusinnan ja sitten porukka lähti pelistä. :cool:

PS. Tuli kyllä ruma viesti heiltä takas mulle "glitcher,hacker" ja miksattu kirosanoja ja tappouhkauksia :D
 
Vastaus: Versus Team play -keskustelu

Joo, noi onjust hyviä. Ensin ne kattoo ne 1-0 ja 2-0 maalien hiturit jonka jälkeen ite ei sais kattoa 1-2 ja 2-2 maaleja... ;)
 
Vastaus: Versus Team play -keskustelu

No kyllähän se nyt ottaa päähän jos vastustaja munkittaa maalin ja se pitää katsoa 2 kertaa uusiks. Eri juttu tietty jos on hieno. Mullakin on tällä hetkellä 12 häviöitä ja 8 niistä on tullut kun oon lähtenyt. On se nyt vaan käsittämätönrä ku sulla on oikeesti hyviä paikkoja ja vihu tulee sinisen yli ja lämää maaliin. Itte teen paljon maaleja silleen että passaan poikittaissyötön ja lähen sillä ukolla sinne suuntaan mistä kiekko tuli. Uppoo lähes aina jos ei vedä ohi.

Tää änäri ottaa muutenkin aivoon kun bugeja löytyy taas entistä enemmän. Yks pelin pilaava on se, että kiekon kanssa käyt jossain vihun siniviivalla ja passaat taakseppäin, jolloin vihun pakit jää siniselle oottamaan. No ne pakit lähtee siitä liikkeelle vasta kun oot luistellu jo niitten ohi...
 
Vastaus: Versus Team play -keskustelu

No äläpä. Ei riitä ihan kerran tai kaksi, kun on tullut näitä vastustajia joilla ei oo kun yks tai kaks variaatiota maalintekoon. Yks ihan varma on b-pisteen kaarelta takaylämummoon, joka on siis ollut jo varmaan NHL98:sta asti. Toinen on tää etukulmabugi jossa molari lähtee keskelle ja jättää etukulman auki. Kyllähän niitä vituttaa kattoa.

Itse koitan aina rakentaa oikeita ratkaisuja eikä tehdä sitä räkärannemaalia. Helpolla tietty voittaa pelejä kun tekee aina samanlaisia maaleja, mutta ei sillä alkupelejä kauemmas mennä kun alkaa tulemaan kunnon vastuksia. Joten petos ei tässäkään kannata.:rolleyes:
 
Vastaus: Versus Team play -keskustelu

Ihan hauskoja noi vs pelit. Mutta turhan paljon on momentumilla tekemistä noissa peleissä. Pelailen tuolla toisella accolla näitä. normaalisti sen 5-6 maalia pelissä tulee tehtyä. Mutta sitten taas jotain ihan säkki jengiä vastaa saa takoa 30 paikkaa että yks menee. Ja sitte se vihu luistelee sinisen yli ja heittää ripulin längistä:)

Tosin itsellekkin joskus tuo älytön momentumi tulee ja monta peliä oon voittanu täysin pelin avustuksella. Se käy aina sääliksi silloin vastustajaa kun ittellä ei oo mitää jakoo ja kaveri mättää tyhjistä tolppii ja veska seivaa teleportaamalla loput:)

Eli osassa peleistä ei oo mitään väliä minkätasonen pelaaja oot, tulos voi olla mitä vaan.
 
Vastaus: Versus Team play -keskustelu

Kaikista vituttavinta on se kun EA päättää että, nyt menee voittoputki poikki...
 
Vastaus: Versus Team play -keskustelu

Pelailin tuossa eilen 3 kertaa samaa tyyppiä vastaan, jokaisesta voitto, (3-0,5-1,4-1) voittajasta ei siis epäilystä rispektit että pelas kolme kertaa tietenkin mutta on kyllä omituista jos lähettää pelin jälkee "your shit kid" ..... ? jos mä oon paska nii mikä sä oot :D?

Ehkä sitten viikonloppuna lisää, helppoja uhreja näkyvissä entistä enemmän :)
 
Vastaus: Versus Team play -keskustelu

Itse kaipailisin änäriin Fifasta tuttua online season muotoa, missä on se 10? divisioonaa ja niistä noustaan ku voittaa tarpeeks pelejä ja laskee jos hävii liikaa. Itseäni HUT ei innosta pätkääkään ja noi normi versus matsit on vähä huuhaata. En tiedä miksi ei oo änäriin kyseistä pelimuotoa tehny ehkä pelaajia ei oo tarpeeksi, en tiiä. Mutta piristävä uudistus olisi ja ite ainakin pelaisin sitä
 
Vastaus: Versus Team play -keskustelu

Itse kaipailisin änäriin Fifasta tuttua online season muotoa, missä on se 10? divisioonaa ja niistä noustaan ku voittaa tarpeeks pelejä ja laskee jos hävii liikaa. Itseäni HUT ei innosta pätkääkään ja noi normi versus matsit on vähä huuhaata. En tiedä miksi ei oo änäriin kyseistä pelimuotoa tehny ehkä pelaajia ei oo tarpeeksi, en tiiä. Mutta piristävä uudistus olisi ja ite ainakin pelaisin sitä

Noihin vs peleihin sama systeemi kun klubissa, elite, pro, amatöör ja joka kk pleijarit. Ehkäpä se voisi innostaa senverran, että tuonne eksyisi kunnon pelimiehiä. Itse en pelaa vs pelejä kun kännissä, sama juttu sparissa, sparia nyt varsinkaan kukaan jaksa selvinpäin pelata, senverran kauheeta skeidaa se meininki on.

Käyn ja kävin noissa vs peleissä varsinkin alussa reenailemassa juttuja joita käytin sitten klubipeleissä, mitään muuta iloa noista peleistä ei mulle ainakaan ole ollu.
 
Vastaus: Versus Team play -keskustelu

No äläpä. Ei riitä ihan kerran tai kaksi, kun on tullut näitä vastustajia joilla ei oo kun yks tai kaks variaatiota maalintekoon. Yks ihan varma on b-pisteen kaarelta takaylämummoon, joka on siis ollut jo varmaan NHL98:sta asti. Toinen on tää etukulmabugi jossa molari lähtee keskelle ja jättää etukulman auki. Kyllähän niitä vituttaa kattoa.

Itse koitan aina rakentaa oikeita ratkaisuja eikä tehdä sitä räkärannemaalia. Helpolla tietty voittaa pelejä kun tekee aina samanlaisia maaleja, mutta ei sillä alkupelejä kauemmas mennä kun alkaa tulemaan kunnon vastuksia. Joten petos ei tässäkään kannata.:rolleyes:

Paras tyyli on pelata kahdella, toinen ottaa kaikki ja toinen pelaa lempimestallaan. Siinä kun on kaksi kovaa pelimiestä jotka takoo klubissakin mukavasti pojoja, niin harvoin häviät jos et nyt kauheessa tuubassa pelaa. Läpäreistähän kova pelimies takoo bottia vastaan melkeinpä joka kerta ja niitähän tulee, kun yksi niitä kärkkyy. Itsekin törmäsin tälläiseen parivaljakkoon kerran, kun yksin pelailin ei siinä kerkeä ottamaan sitä pakkia edes kun äijä liitää läpiajoon :) Peli päätty muistaaksen 7-5 ja nää tako 6 nyyttiä läpäristä, oikeen mitään voinu tehdä että olis voinu estää ne läpärit.
 
Vastaus: Versus Team play -keskustelu

Heh, tulipas pelattua San Josea vastaan äsken. Joo ihan normaalia paitsi että vastustajan ykköskenttä oli, Havlat-Thornton-Burns. :D se siis valmiiksi noin.
 
Vastaus: Versus Team play -keskustelu

Heh, tulipas pelattua San Josea vastaan äsken. Joo ihan normaalia paitsi että vastustajan ykköskenttä oli, Havlat-Thornton-Burns. :D se siis valmiiksi noin.

Juu Burns pelas olisko ollu viime yön hyökkääjänä enpä tiedä miks EA olis laittanu varmaa Sharks fani ja vaihto?
 
Ylös Bottom