Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Viimeisimmät levyhankintasi

Vastaus: Viimeisimmät levyhankintasi

Timo Rautiainen - Sarvivuori

"Pian kaikki me hulluiksi tullaan, nyt paina paniikkinappia!" :)
 
Vastaus: Viimeisimmät levyhankintasi

Varkaudesta jostain liikkeestä Metallica - Garage inc. 3euroa. Minä maksoin siitä kyllä 4euroa kun kaveri osti sen minulle.
 
Vastaus: Viimeisimmät levyhankintasi

Hellacopters - By The Grace of God (kirpputorilta 5e)
Mukavaa automusaa. Erinomaisia biisejä, kuten All New Low ja Down in Freestreet. Nimikkobiisiä vihaan.

Hellacopters - Supershitty to the Max (Kirpputorilta 5e)
Todella ala-arvoinen cd julkaisu, josta vittuillaan ihan kunnolla kansisivulla. Hemmetin älppärinnussijat. Muutama hyvä kappalekin olisi, mutta kun äänipuoli on levyn nimen mukaista.

Hanoi Rocks - Another Hostile Takeover (Kärkkäinen 6e)
Paljon ei niin Hanoimaisia biisejä niin hyvässä kuin huonossakin mielessä. Muutama idearikas kappale, loput sitten outoja täytevetoja.

Dio - Angry Machines (veli lahjoitti)
Veljeltä sain kauan janoamani levyn. Dion raskain albumi ja se oma suosikki. Loistavat raskaat kipaleet ja muutamat täytteet kruunaa yksi loistavimmista kappaleista / balladeista koskaan "This is your life", joka kuitenkin pahuksen lyhyt. Mutta mikä biisi! Levyllä myös yksi oma Dio-suosikki "Double Monday"
 
Vastaus: Viimeisimmät levyhankintasi

Green Day: Bullet In a Bible

Hyvin rakennettu paketti, jossa on mukana tavallinen cd-äänitys live keikalta sekä erinomainen live-dvd.

En itse omista Green Dayn uusinta albumia, joten tämä tavallaan korvaa sen aukon ja onhan Live-dvd aina erilainen kuunneltava ja katsottava.
 
Vastaus: Viimeisimmät levyhankintasi

Kauan odotettu Tarot single You tuli hankittua tänään.
Tämähän potkii,jokaisen hevidiggarin pakko-ostos!!!
Kaikille jotka eivät bändiä tunne,Tarot on siis Nightwish-basisti Marco Hietalan alkuperäinen orkesteri ja Marcohan on yhtyeen leadvokalisti.Kannattaa tsekata!!
 
Vastaus: Viimeisimmät levyhankintasi

Hetkonen...mitäs minä olen hankkinut tässä lähiaikoina.

Linkin Park - Meteora
Fort Minor - The Rising Tied
Eminem - Curtain Call
 
Vastaus: Viimeisimmät levyhankintasi

Postista kolahti

Roctum - Roctumania (loistokas)
Stam1na - Uudet kymmenen käskyä (selvästi vähemmän loistokas)

Juma kun en tiennyt mitään siitä että Tarotilta on uusi single. Pakko saada :eek:
 
Vastaus: Viimeisimmät levyhankintasi

-mic- sanoi:
jaa, mitähän noita on tullu poistettua viimeaikoina
Tool - 10,000 Days

Sama, kuten Lateraluskin, ei levy aukene kunnolla vielä ensimmäisellä jos toisellekaan kuuntelukerralla, mutta varmasti nostaa taas tasoaan ajan myötä.

Ja voi perkele, kun on häröt artworkit ja designit tuossa kotelossa. Käytönnöllisyys on tosin ryssitty täysin.
 
Vastaus: Viimeisimmät levyhankintasi

Seuraava levyhankinta voisi olla vaikka tämä hintaan 3 euroa:

NuanceGate on saanut vihdoin uudet sivunsa kuosiin ja uuden sinkun ulos.

Muistakaa erityisesti katsella uusi musavideo Anthem For Revolution.
 
Vastaus: Viimeisimmät levyhankintasi

Viime viikolla tuli käytyä noukkimassa parempaan talteen tuo Tarotin single. Itse kappale ei ole kovin kummoinen, mutta soundit murisevat miehekkäästi. Oli vaan pienoinen pettymys kun peruivat Helsingin ja Lappeenrannan keikat, varsinkin kun nyt uskaltavat taas soitella enemmän vanhaa materiaalia kun vanhan tuotannon remasterit saatiin vuosien väännön jälkeen kauppoihin. Olisi ollut noin kymmenes kerta kun olisin bändin livenä nähnyt. No, luotan siihen että saavat korvaavan klubikeikan Helsinkiin jonnekin kesälle.

Perjantaina sitten napsahti postissa Xenogears-soundtrack. Itse peliä en ole saanut erinäisistä syistä pelattua läpi, johonkin kymmenkuntaan tuntiin jäi joskus vuosia sitten. Ehkä nyt musiikki innostaa taas palaamaan pelin pariin, Yasunori Mitsuda on kuitenkin ehdottomia suosikkipelisäveltäjiäni ja Chrono Crossin soundtrack minulle hyvin mieluinen.
 
Vastaus: Viimeisimmät levyhankintasi

FelisLeo sanoi:
Seuraava levyhankinta voisi olla vaikka tämä hintaan 3 euroa:

NuanceGate on saanut vihdoin uudet sivunsa kuosiin ja uuden sinkun ulos.

Muistakaa erityisesti katsella uusi musavideo Anthem For Revolution.

Jengi on lataillut kamaa sen verran paljon, että sivukaista on täynnä ja aukeaa, kun kuukausi vaihtuu eli 1.6. klo 00:00.
 
Vastaus: Viimeisimmät levyhankintasi

FelisLeo sanoi:
Jengi on lataillut kamaa sen verran paljon, että sivukaista on täynnä ja aukeaa, kun kuukausi vaihtuu eli 1.6. klo 00:00.

Taitaapa lähteä palveluntarjoaja vaihtoon: sivut eivät ole vieläkään auki.
 
Vastaus: Viimeisimmät levyhankintasi

Edguy - Hellfire Club ::rock

CDonista 11 euroa. Yllätyin todella positiivisesti =)
 
Vastaus: Viimeisimmät levyhankintasi

Tässä viimeisimpiä:
Flaming lips: At war with the mystics
Youngblood Brass Band: Is tha a riot?
Prince: 3121
Bruce Springsteen: Seeger Sessions
Raconteurs: Broken Boy Soldiers
Killing Joke: Hosannas from the Basements of Hell

Kaikki erittäin hienoja tekeleitä
 
Vastaus: Viimeisimmät levyhankintasi

Paavi sanoi:
Edguy - Hellfire Club ::rock

CDonista 11 euroa. Yllätyin todella positiivisesti =)

On muuten armottoman kova levy. Tobias Sammet on ilmiömäinen vokalisti ja biisit potkivat suoraan persauksille.

Levykauppax:

Manowar - Sign Of the Hammer
Iced Earth - Burnt Offerings
Iced Earth - Days Of Purgatory 2CD
Opeth - Blackwater Park
Opeth - Deliverance
Nevermore - The Politics Of Ecstasy

Hintaa kerty yhteensä 60e posteineen eli hieman alle 10e per levy.

Anttila:

The Devin Townsend - Accelerated Evolution (special edition)
Over Kill - Killbox 13
Nevermore - Nevermore

Nyt löytyy kaikki Nevermoretkin sitten hyllystä ja ompa vaan mahottoman kova yhtye, ehdottomasti yksi aikamme parhaista. Yllätys oli suuri kun tota Anttilasta löyty ja ihan vaan sen takia, että vastaavia vois löytää Anttilasta jatkossakin piti tuo ostaa. Townsendkin tuli ostettua samasta syystä ja myös siitä, että hinta oli todella edullinen (12e). Vertailun vuoksi sama levy mm. CDON.comissa 21e.
 
Vastaus: Viimeisimmät levyhankintasi

Tulipas tilattua hyvä albumi:

La Caina - Vue Mer

Cdonista 21,95e

Lisäksi samaisesta puodista:

Hed Kandi Serve Chilled 2006
Cafe Del Mar Volumen Trece
Trio Töykeät - Wake
 
Vastaus: Viimeisimmät levyhankintasi

Tänään tuli postista Morbid Angelin "Formulas Fatal to the Flesh" ja Cannibal Corpsen "Gore Obsessed". Ehdin vasta kuunnella vähän tuota Morbid Angelia, mutta hyvältä kuulosti. Cannibal Corpsea olin jo tosin ehtinyt kuulla muussa muodossa.
 
Ylös Bottom