Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Virtua Fighter 4 kysymyksiä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KMT
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

KMT

New Member
Olen pelannut Jackyllä (3rd dan) ja olen saanut special itemseihin seuravat merkinnät: old win pose 1,old win pose2,training stage 1 ja vf1 character. Mitä noilla oikein tekee? :confused:
Miten sen duralin saa käyttöön? Voitin sen normal vaikeustasolla arcadessa mutta ei tapahtunut mitään. Onko se siihen tuleva bonus stage siis turha?
Sitten training kysymys...Eli olen tehnyt niitä trail:n liikkeitä 13 (b tai c) saakka ja sitten jumittunut kun se ei laske edes niitä onnistuneita suorituksia :mad: .Se on se missä jeffry heittelee ja siitä pitäisi päästä irti.
Viimeiseksi vielä kysymys itemeistä. Miten niitä saa? Minulla oli 10 itemiä ja sitten yhtäkkiä niitä oli vain 9?!? Item joka hävisi oli bandanna (red). Lisäksi olen onnistunut saamaan 100 peräkkäistä voittoa mutta sitä itemiä ei edes näy valikoissa.

No niin siinä taisikin tulla kaikki tällä erää ,vastailkaa jos osaatte.
 
Olen pelannut Jackyllä (3rd dan) ja olen saanut special itemseihin seuravat merkinnät: old win pose 1,old win pose2,training stage 1 ja vf1 character. Mitä noilla oikein tekee?

-old win pose1: paina P+K+G kun voitat matsin, niin teet klassisen voittoasennon.
-old win pose2: P+K.. jne.
-training stage1: valittavana vs-moodissa (kuvan ulkopuolella vas. laidassa)
-vf1 character: paina P+K heti kun olet valinnut profiilisi



Miten sen duralin saa käyttöön? Voitin sen normal vaikeustasolla arcadessa mutta ei tapahtunut mitään. Onko se siihen tuleva bonus stage siis turha?

-dural pitää voittaa kumitessa. sen ranking on emperor, eli ei tule vastaan ennen kun olet itse adept/ conquerer.
-duralin tason saa kun hahmo pääsee emperoriksi/ high kingiksi. huom. dural taistelee aina omalla tasollaan..



Sitten training kysymys...Eli olen tehnyt niitä trail:n liikkeitä 13 (b tai c) saakka ja sitten jumittunut kun se ei laske edes niitä onnistuneita suorituksia :mad: .Se on se missä jeffry heittelee ja siitä pitäisi päästä irti.


-jos se on se DTE - juttu, niin sun pitää karata sen heitosta niin, että oot syöttänyt kaksi heittoa listalle.



Viimeiseksi vielä kysymys itemeistä. Miten niitä saa? Minulla oli 10 itemiä ja sitten yhtäkkiä niitä oli vain 9?!? Item joka hävisi oli bandanna (red). Lisäksi olen onnistunut saamaan 100 peräkkäistä voittoa mutta sitä itemiä ei edes näy valikoissa.


-voittamalla matseja, suorittamalla tiettyjä liikkeitä ja mirror-matseista. 100:n voiton esineen voi hävitä toiselle jackassille.
 
Virtua Fighter 4 vastauksia

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan KMT
Sitten training kysymys...Eli olen tehnyt niitä trail:n liikkeitä 13 (b tai c) saakka ja sitten jumittunut kun se ei laske edes niitä onnistuneita suorituksia :mad: .Se on se missä jeffry heittelee ja siitä pitäisi päästä irti.
Saamarin nopeat sormet pitää olla. Sinun on siis tehtävä (vähintään) kaksi erilaista "vastaheitto"-liikettä. Kyllä ne suoritukset lasketaan, kunhan teet liikkeet tarpeeksi nopeasti ja huolellisesti. Voi mennä vähän aikaa ennen kuin taidon hanskaa kunnolla.
 
tästä vielä sellanen homma, että vaikken itse pelaakaan jerkyllä niin olen 99.7% varma että se punanen bandanna on juuri nimen omaan se 100n voiton esine. Sen saa takaisin ainoastaan voittamalla kyseisen jackyn tai "wet noodlen" (10th Dan, tjs.), jolla tämä on alunperin, ei siis vaikka voittaisi uudestaan sata matsia putkeen. kannattaa siis olla tarkkana, jos haluaa käyttää näitä "erikoisesineitä".. mutta kagen iso heittotähti on kyllä yksi pelin siisteimistä vermeistä.. ;)
 
Ylös Bottom