Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Virtuosomookushow (Black Ops, Bad company 2, Halo Reach commentaryja pääasiassa).

mooku4

New Member
Virtuosomookushow

Julkaisen kanavallani pääasiassa black ops, bc2, halo reach videoita. Voit toki ehdottaa pelejä joista teen videoita. Tähän saakka kaikki videot ovat olleet black ops commetaryja, läipäivinä tulee bc2/reach commentaryja. (Sain capture laitteeni vasta pari päivää sitten)

youtube.com/virtuosomookushow

Käykää tuolla, ja muistakaa kommentoida, arvostella, ja subscribata!
 
Vastaus: Virtuosomookushow (Black Ops, Bad company 2, Halo Reach commentaryja pääasiassa).

Muistakaa kommentoida tosiaan sinne youtubeen, mutta mielellään rakentavaa palautetta eikä mitään "oot ihan paska" settiä :)
 
Vastaus: Virtuosomookushow (Black Ops, Bad company 2, Halo Reach commentaryja pääasiassa).

Ensinnäkin propsit ihailtavan sujuvasta englanninkielen lausumisesta. Ainakin minun korvaan kuulostaa oikein hyvältä.

Toiseksi kai huomaat itsekin, että mikki särisee aika paljon. En tiedä onko sille mitään tehtävissä, mutta voisit kokeilla pitää mikkiä kauempana suusta.

Kolmanneksi voisit käyttää vähän enemmän aikaa itse videon suunnitteluun. Varsinkin kahdessa ensimmäisessä jaksossa häiritsi liika kelaaminen, mikä teki keskittymisestä vaikeaa. Joko sitten odottaa, että saa kasaan ehjempää gameplayta tai sitten pitää tylsätkin kohdat mukana. Pikakelaaminen ei ole mielestäni hyvä kompromissi.

Mutta tsemppiä tuleviin videoihin. Bad Company -videot kiinnostaisi itseäni.
 
Vastaus: Virtuosomookushow (Black Ops, Bad company 2, Halo Reach commentaryja pääasiassa).

Uusi video Youtubessa tunnin sisällä, kannattaa katsoa!
 
Vastaus: Virtuosomookushow (Black Ops, Bad company 2, Halo Reach commentaryja pääasiassa).

Sait näköjään tallennuspalikat toimimaan.
Nyt vain materiaalia äänittämään ja editoimaan.
 
Vastaus: Virtuosomookushow (Black Ops, Bad company 2, Halo Reach commentaryja pääasiassa).

Ankara edtointi alkakoon! Tänä iltana kanavalle tulee ensimmäinen bad company 2 video!
 
Vastaus: Virtuosomookushow (Black Ops, Bad company 2, Halo Reach commentaryja pääasiassa).

Meikä kyllä tykkäs sun noista videoista :)
Oon itsekin ajatellut että voisin tehdä jonkin sortin commentary videoita mutta laiska kun olen niin minkäs teet :rolleyes:
 
Vastaus: Virtuosomookushow (Black Ops, Bad company 2, Halo Reach commentaryja pääasiassa).

Kiitos paljon :) Subbaa ihmeessä jos tykkäät :)
 
Vastaus: Virtuosomookushow (Black Ops, Bad company 2, Halo Reach commentaryja pääasiassa).

Yksi juttu mitä voisit kokeilla, olis äänittää suomeksi ja upata KonsoliFIN Mediaan. Jos siitä on liikaa vaivaa, niin tietty voi upata englanniksikin jolloin voi käyttää samoja videoita sekä Juutubessa että täällä.

Vaikka KonsoliFIN Medialla on vähemmän käyttäjiä kuin Youtubella, niin tämä on osin eduksi, koska pienempi kilpailu takaa videoille suht tasaisen katsojamäärän. Väittäisin että enemmän saisit katsojia täällä kuin Youtubessa, ainakin aluksi. Toki voit laittaa videoihin myös linkin "tsekatkaa channelini myös Youtubessa", niin ei mene sekään hukkaan.

Siinä linkkiä:
KonsoliFIN - Media - Lataa Media -
 
Vastaus: Virtuosomookushow (Black Ops, Bad company 2, Halo Reach commentaryja pääasiassa).

Yksi juttu mitä voisit kokeilla, olis äänittää suomeksi ja upata KonsoliFIN Mediaan. Jos siitä on liikaa vaivaa, niin tietty voi upata englanniksikin jolloin voi käyttää samoja videoita sekä Juutubessa että täällä.

Itse upannut Youtubeen videon välillä ensimmäiseksi ja sieltä saatavan sopivasti pienennetyn mp4 sitten KonsoliFINin media osioon.
 
Vastaus: Virtuosomookushow (Black Ops, Bad company 2, Halo Reach commentaryja pääasiassa).

Youtubessa käykää kattoo :)
Ystävällisenä vinkkinä olisi, että kannattaa tehdä katsominen käyttäjälle mahdollisimman helpoksi. Eli embedded-videota kehiin tai jos välttämättä haluaa porukat sinne omalle channelille, niin edes toimiva linkki olis kiva.

Biisi oli eeppinen, tapot näin amatöörin silmin asiallisia. Hyvä video!
 
Vastaus: Virtuosomookushow (Black Ops, Bad company 2, Halo Reach commentaryja pääasiassa).

Dual commentary youtubessa!
Kommenttiraita oli aika wtf-kamaa, mikä ei tietenkään ole välttämättä huono asia. Mulle ei kuitenkaan ehkä ihan uponnut. Plussaa kuitenkin siitä, ettei setti ollut ainakaan ns. harmaata massaa.
 
Ylös Bottom