Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Vitutus

jeejeepete

New Member
Niin, olisko kellään hyviä keinoja joko laimentaa tai mahdollisesti jopa valjastaa aivan armoton vitutus hyötykäyttöön? Mitään kiirettä tässä ei ole, vitutus kestää varmasti useamman viikon.. *****.
 
Mökille hakkaamaan halkoja :) tai jotain muuta fyysistä työtä! Siinä saa hyvin purettua kun harmittaa isolla-V:llä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mick
Mökille hakkaamaan halkoja :) tai jotain muuta fyysistä työtä! Siinä saa hyvin purettua kun harmittaa isolla-V:llä.

Joo se olis hyvä, MUTTA KUN poliisin ryökäleet veivät autosta toissapäivänä kilvet ja räpsäytti vielä piruuttaan sakotkin!! muutenkaan ei jaksais liikkua kun niin vituttaa.. Pitäis käydä pankissa selvittämässä kuka helvetti vie rahaa mun tililtä, mutta ei jaksa hypätä bussiin ja vielä jonottaa tulikuumassa pankissa monta tuntia! Ja makuuhuoneessakaan ei enää mitään "fyysistä" tapahdu kun muijakin kävi hakemassa kamansa eilen..
Ei mitään muita ehdotuksia (en tunne muutenkaan ketään jolla ois mökki)?
 
1. Maksa sakot
2. Käy pankissa
3. Unohda muija, niillä on tapana lähteä.
4. Käy vetämässä jokin raskas treeni johon purat raivon, jos vain on mahdollista.

Ja vitutus hälvenee. . . . .
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
1. En voi, koska:
A) tilillä ei ole rahaa, niinkuin sanottu sieltä on veloitettu/ viety epämääräisiä summia joten olen PA perjantaihin asti
B) poltin sakkolapun

2. Niin käynkin.

3. Olin sen kanssa kuitenkin sen verran kauan ettei se päivässä unohdu vaikka kuinka haluais.

4. En halua kiduttaa itseäni!

Voikohan vitutuksesta tulla jotain terveydellisiä haittoja, hirvee suoni jyskyttää päässä ja henki kulkee kehnosti... ja vituttaa itteekin kun marisen koko ajan..
 
Perskännit kuulostaa hyvältä mutta sen jälkeen voi vituttaa vielä enemmän.. Työpaikalla heiluminen umpikännissä voi johtaa vielä syvempään rahapulaan, tosin ei välttämättä vituttais NIIN paljon kun tietokone leipoo kiinni TAAS KERRAN..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leo Stenbuck
Persekännit... :p
Kannatan tuota.
Kunhan et sitten kännissä saa pahoinpitelysyytettä tai joudu putkaan.

Eli soitappa parille kaverilles ja lähdette juomaan oikein urakalla kaljaa
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Vahe
Kannatan tuota.
Kunhan et sitten kännissä saa pahoinpitelysyytettä tai joudu putkaan.

Eli soitappa parille kaverilles ja lähdette juomaan oikein urakalla kaljaa

Jos sama tahti jatkuu, tossa kävis luultavasti niin päin että saisin ite turpaan!
 
siis sanontahan menee et "ala juo jos haluut unohtaa ja juo jos haluut muistaa" tai jotenki noin se meni.. tosta naisasioistais.. sit ku meet juomaan ni mulla on/oli erittain paha tapa menna soitteleen kannissa mun exilleni ja kertoo miten 'asiat oli' joten varo tota ku meet vetaan aivot syliin.. ja ku poltit sakot ni pitaa menna vaan kyttikselle tai oottaa 6viikko et ne lahettaa sakot uusiksi ja sit voit maksaa ne.

jos saanen udella niin miksi kytat antoi sakot ja vei rekkarisi?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mikko
siis sanontahan menee et "ala juo jos haluut unohtaa ja juo jos haluut muistaa" tai jotenki noin se meni.. tosta naisasioistais.. sit ku meet juomaan ni mulla on/oli erittain paha tapa menna soitteleen kannissa mun exilleni ja kertoo miten 'asiat oli' joten varo tota ku meet vetaan aivot syliin.. ja ku poltit sakot ni pitaa menna vaan kyttikselle tai oottaa 6viikko et ne lahettaa sakot uusiksi ja sit voit maksaa ne.

jos saanen udella niin miksi kytat antoi sakot ja vei rekkarisi?

Katsastamattoman auton ja talvirenkaiden takia sakot napsahti.. Vitutus kyllä loppui huomattavasti odotettua aikaisemmin. Kävin pankissa, ei yhtään jonoa! Sain rahat takaisin. Astuin ulos pankista aurinkoiselle hämeenkadulle joka oli tupaten täynnä naisia pienissä hameissaan. Olin kuin lapsi karkkikaupassa.

No joo, eipä tässä enää tunnu olevan hätää, ja osaan näin jälkikäteen suositella vitutukseen lääkkeeksi ei perskännejä vaan perstiirailua.

Muuten jos kiinnostaa, rahat tililtä oli vienyt PlayerOne.. Oli tosin palautettu eilen päivällä, mutta melko erikoista toimintaa..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Vahe
Kannatan tuota.
Kunhan et sitten kännissä saa pahoinpitelysyytettä tai joudu putkaan.

Eli soitappa parille kaverilles ja lähdette juomaan oikein urakalla kaljaa
No tuohan olisi aivan helvatan typerää. Rahapula ei parane sitä pahentamalla. Eikä juominen auta vitutukseen, päinvastoin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
No tuohan olisi aivan helvatan typerää. Rahapula ei parane sitä pahentamalla. Eikä juominen auta vitutukseen, päinvastoin.

Niinpä. Varsinkin krapula näyttää olevan yhtä huvia. Itse en ole sitä (yllätys) koskaan kokenut, enkä tiedä haluankokaan.
 
Hyvä että pääsit vitutuksesta (vähemmästäkin pimahtais).
Tulevien vitutusten tai raivon puuskien purkamisille suosittelen kaikille nyrkkeilysäkin tai tyynyjen pieksemistä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
No tuohan olisi aivan helvatan typerää. Rahapula ei parane sitä pahentamalla. Eikä juominen auta vitutukseen, päinvastoin.
No kai se pakollinen hymiö pääsi tuosta viestistä unohtumaan, jos sen joku noin 'tosissaan' otti. Siis sitä ajoin takaa mutta en nyt aivan kirjaimellisesti :)
 
Ylös Bottom