Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Vuoden 2018 pelit: mitä odotat?

RDR2 ja Crew 2 on ainoat pakkohankinnat.
Sit jos Nintendo tuo jo ensivuoden puolella, niin Yoshi/Kirby/Pokemon.
 
Red Dead Redemption 2 ehdottomasti odotuslistalla. Lisäksi tuo Pleikkarin yksinoikeus-Spiderman on myös hahmon ja Marvelin fanina sellainen, jota seuraan hyvin mielenkiintoisesti.
Ai tämä on yksinoikeus peli tämä Spiderman. No se ois joka tapauksessa ollu odotuslistan kärjessä. :)
RDR 2 ja Crew 2 on sillä listalla myös. Nyt kun Need for Speedistä tuli mitä tuli...
 
Itse odotan Monster Hunter World peliä ja sen tuomaa co-op mähinää.
Muutoin ei oikein ole odotuksia, kun tuota ikaa on ensivuonna huomattavasti vähemmän käsillä kuin nyt,
 
Resident evil 2 Remake jos saataisiin tälle vuotta ja tottakai uusi God of war, pelkästään myös riittäisi vielä se että Sony julkistaisi jatkoa Bloodbornelle.. Ainiin myös Days gone kiinnostaa koska last of us 2 tuskin ehtii ens vuodelle :D

Edit: Days gone menikin ensi vuodelle niin odotellaan vähän e3 messuja taas :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Mun wishlist voi olla utopiaa, toivon mukaan kuitenkin tulevat joskus, vaikka ei tänä vuonna kaikki toteutuisikaan:

  • NHL switchille - todellinen killer app meidän perheessä, nopeat kaksinpelit milloin ja missä vain
  • NHL 2019 uusittuna Frostbite-moottorilla - kotisohvan jääkendo uudelle tasolle :D
  • F1 2018 PsVR tuella - tätä olen jo useammassa ketjussa kaipaillut
  • Indy/NASCAR tms. Muu ”realistinen” rata-ajopeli PsVR tuella - tai GT sportin päivitys vastaamaan tähän
  • COD/BF tyyppinen fps PsVR ja AIM tuella - vauhtia voi olla vähän vähemmän kuin codissa, jotta vatsa pysyy mukana :confused:
  • Resident evil 8 move ohjauksella Skyrim tyyliin - ja paketti vaippoja :D
  • Liuta klassikoita portattuna PsVR:lle, ml. Fallout 4 - Skyrim osoitti että tämä on mahdollista
Jotain näiden tyyppistä on varmasti tulossakin, toivotaan että viimeistään e3:ssa saadaan jotain odotettavaa.
 
Viimeksi muokattu:
Mun wishlist voi olla utopiaa, toivon mukaan kuitenkin tulevat joskus, vaikka ei tänä vuonna kaikki toteutuisikaan:

  • NHL switchille - todellinen killer app meidän perheessä, nopeat kaksinpelin milloin ja missä vain
  • NHL 2019 uusittuna Frostbite-moottorilla - kotisohvan jääkendo uudelle tasolle :D
  • F1 2018 PsVR tuella - tätä olen jo useammassa ketjussa kaipaillut
  • Indy/NASCAR tms. Muu ”realistinen” rata-ajopeli PsVR tuella - tai GT sportin päivitys vastaamaan tähän
  • COD/BF tyyppinen fps PsVR ja AIM tuella - vauhtia voi olla vähän vähemmän kuin codissa, jotta vatsa pysyy mukana :confused:
  • Resident evil 8 move ohjauksella Skyrim tyyliin - ja paketti vaippoja :D
  • Liuta klassikoita portattuna PsVR:lle, ml. Fallout 4 - Skyrim osoitti että tämä on mahdollista
Jotain näiden tyyppistä on varmasti tulossakin, toivotaan että viimeistään e3:ssa saadaan jotain odotettavaa.

Jollekki on vr uponnut kunnolla ja se näkyy listauksessa :D voisi jopa cod/BF tyylinen räiskintä olla hauska, nyt taas takaisin aiheeseen.
 
Helppo kysymys, ainakin tällä tietoa tätä.

Darwin Project
virallisesti kai julkaistaan myöhemmin, tietenkin mielenkiinnolla seuraan kun kehittyy koko ajan paremmaksi mutta en tavallaan enää odota kun mulla on se jo. Preview versiokin on jo näköjään saamassa enemmän peliaikaa kuin mikään muu peli Xbox One aikana, ihan heittämällä paras Battle Royal imo.
 
Jollekki on vr uponnut kunnolla ja se näkyy listauksessa :D voisi jopa cod/BF tyylinen räiskintä olla hauska, nyt taas takaisin aiheeseen.
PsVr on kyllä oikeasti yksi iso edistysaskel pelaamisen saralla, tietyt hommat vaan toimii paremmin VR:n kautta kuin flattina. Esimerkkinä nyt vaikka autopelit. Toki osa toimii edelleen paremmin flattina. Niinkuin esim. NHL lätkäpelit ja muut vastaavat.

Toki sitten joillekin VR ei kolahda yhtä paljon kuin toisille, ja jotkut eivät pääse yli sen aiheuttamasta pahoinvoinnista. Itselläni ei enää alun jälkeen tule pahoinvointia yleensä ja omalla kohdalla täytyy sanoa että tämä VR-pelaaminen on 40v pelaamisen kolmas isompi muutos joka on palauttanut intoa pelaamiseen. Ensin oli 3D:n yleistyminen, sen jälkeen erilliset 3Dfx voodoo kortit jne kun saatiin oikeasti kotilaitteet arcade-tasolle. Nyt sit VR.

Tottakai se näkyy toiveissa.
 
Olen tähän toivelista keskusteluun jotain jo kirjoittanut. :D

God of War on mulle se tuleva vuoden peli :D

Vajaa kuukaus pitää vielä odottaa. RDR2 saattaa sen voittaa mutta en ekasta osasta syystä tai toisesta tykännyt.
 
Sitähän ei tiedä, mitkä kaikki "luvatut" pelit oikeasti saadaan tämän vuoden aikana ulos, mutta jos isompia viivästyksiä ei tule, niin ainakin seuraavia odottelen sekalaisella mielenkiinnolla:

Red Dead Redemption 2
Shadow Of The Tomb Raider
The Crew 2
Spiderman
Battlefield(jos siis tosiaan toinen maailmansota)
The Last Of Us 2(jos siis tulee tänä vuonna...)
 
Enpä kauheasti odota muuta kuin uutta Smash Brosia. Switch on saanut uusia ihmisiä kaveriporukassani kiinnostumaan Nintendon peleistä pitkästä aikaa, joten mikäs siinä huutaessa saman ruudun ääressä.

Red Dead Redemption 2 kiinnostaa kyllä myös, edellinen oli todella kova ja kiinnosti paljon enemmän kuin se talon kuuluisampi pelisarja. Mutta jotenkin osaan pitää kaikkien AAA-pelien suhteen odotukset nykyään maltillisina, niin typeräksi on tämä bisnes mennyt, samalla kun oma maku on muuttunut tietyiltä osin vaativammaksi.

Jos PSVR:lle tulisi jotain räjäyttävää niin se olisi toki mahtava juttu.
 
Ylös Bottom